مدرک تحصیلی یک نماینده دیگر مجلس یازدهم جعلی است؟

به گزارش وبلاگ خبری، سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا به امروز هیچ یک از مراجع رسمی گزارشی پیرامون جعلی بودن مدارک منتخب فومن به وزارت کشور اعلام نکرده اند.

مدرک تحصیلی یک نماینده دیگر مجلس یازدهم جعلی است؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش وبلاگ خبری به نقل از وبلاگ خبری سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه تشکیل و افتتاح یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم؛ به تمامی منتخبانی که پیروز به کسب آرای مردم شدند تبریک می گویم و آرزو می کنم در انجام مسئولیت و رسالتی که بر عهده گرفته اند پیروز باشند.

افشاگری تازه از اتفاق عجیب در مجلس یازدهم؛ تخلف 8 کننده دیگر | مدرک تحصیلی کدام کنندگان مخدوش است؟

سید اسماعیل موسوی افزود: روز چهارشنبه هفتم خرداد مجلس با سخنرانی وزیر محترم کشور افتتاح خواهد شد. پس از آن اعتبارنامه تمامی کنندگان مجلس شورای اسلامی در شعبه هایی که به منظور بررسی اعتبارنامه ها ایجاد می شود، مورد رسیدگی قرار می گیرد و اگر شبهه ای پیرامون مدارک کنندگان وجود داشته باشد توسط آنها در این شعبه ها بررسی می شود.

موسوی ادامه داد: کنندگان محترم اگر صلاح دیدند می توانند از مراجع ذیصلاح استعلام کنند و به صحت اسناد و مدارک خود پی ببرند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا گزارشی درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی منتخب شهرستان فومن به وزارت کشور ارسال شده است، گفت: تا به امروز هیچ یک از مراجع رسمی گزارشی پیرامون جعلی بودن مدارک این منتخب به وزارت کشور اعلام نکرده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مدرک تحصیلی یک نماینده دیگر مجلس یازدهم جعلی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرک تحصیلی یک نماینده دیگر مجلس یازدهم جعلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید