اتفاق ویژه در شهر های بدون سینما ، منطقه پرواز ممنوع 3 میلیاردی شد

به گزارش وبلاگ خبری، تعداد مخاطبان اکران مردمی فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع در شهر های فاقد سینمای سراسر کشور از 100 هزار نفر گذشت. میزان فروش کشوری این فیلم تاکنون از 3 میلیارد تومان عبور نموده است.

اتفاق ویژه در شهر های بدون سینما ، منطقه پرواز ممنوع 3 میلیاردی شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ خبری، اکران مردمی فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در مدت زمان 41 روز در قالب 681 سانس در شهر های فاقد سینمای سراسر کشور اجرا شده است که تا امروز با ثبت رکورد 100 هزار و 937 مخاطب به فروشی معادل 413 میلیون تومان دست پیدا نموده است.

به گفته حجت غیب الله زاده مسئول سایت عماریار که پخش سیار فیلم منطقه پرواز ممنوع را نیز بر عهده دارد، این فیلم تا امروز در 27 استان و 122 شهر و روستا برای مخاطبان و مردم محروم از داشتن سالن سینما اکران شده است که در این میان بیشترین مخاطب اکران خود را در روستای نورآباد ممسنی استان فارس با 590 نفر تجربه نموده است.

وی همچنین گفت: بیشترین سانس هایی که فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع اکران شده به ترتیب به استان های خراسان رضوی با 179 سانس و 26 هزار و 222 نفر، فارس، با 68 سانس و 11 هزار و 543 نفر، گیلان با 59 سانس و 8 هزار و 920 نفر، اصفهان با 51 سانس و 6 هزار و 631 نفر، حومه تهران با 45 سانس و 6 هزار نفر، خوزستان با 30 سانس و 4 هزار و 581 نفر و همدان با 27 سانس و 4 هزار و 573 نفر تعلق دارد.

مسئول سایت عماریار ادامه داد: در میزان فروش نیز خراسان رضوی با 66 میلیون و 233 هزار تومان در رتبه نخست واقع شده است و بعد از آن استان فارس با 51 میلیون 753 هزار تومان، گیلان با 44 میلیون و 634 هزار تومان، حومه تهران با 35 میلیون تومان، اصفهان با 32 میلیون تومان و خوزستان با 21 میلیون تومان بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند.

غیب الله زاده در خاتمه با اشاره به بعضی از اکران های خاص این فیلم اظهار کرد: منطقه پرواز ممنوع تا امروز برای 437 نفر از دانش آموزان شهر سیل زده معمولان لرستان، 3 هزار نفر از مردم میاندوآب آذربایجان غربی، 1000 نفر از مردم آستانه اشرفیه گیلان، 1000 نفر از مردم رودسر گیلان، دانش آموزان عشایری خرم آباد، 800 نفر از مردم روستا های شهرستان نهاوند و 800 نفر از مردم شهرستان رامهرمز نیز اکران شده است.

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع در هفته گذشته فروش یک میلیاردی را تجربه کرد. این فیلم تاکنون در شهر های سینمادار و بدون سینما بیش از 3 میلیارد تومان بلیت فروشی داشته است. پیش بینی می گردد در هفته های آینده استقبال از این فیلم نوجوانانه همچنان ادامه داشته باشد و رکورد های جدیدی ثبت کند.

مخاطبان می توانند آمار لحظه به لحظه فروش، تعداد مخاطبان و مناطقی که فیلم در آنجا اکران می گردد را به صورت لحظه ای در سایت https://www.ammaryar.ir مشاهده و دنبال کنند.

همچنین علاقمندان به اکران فیلم منطقه پرواز ممنوع در شهر های بدون سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می توانند با ثبت سفارش در این سایت و یا تماس با شماره 02142795620 درخواست خود را ثبت کنند. مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره اکران های گروهی و مدارس نیز می توانند با شماره 02142795640 تماس بگیرند.

همچنین انیمیشن سینمایی بنیامین به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی نیز توسط عماریار در شهر های فاقد سینما در قالب اکران مردمی نمایش داده می گردد. علاقمندان جهت ثبت درخواست برای اکران سیار این فیلم نیز می توانند به سایت عماریار مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اتفاق ویژه در شهر های بدون سینما ، منطقه پرواز ممنوع 3 میلیاردی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق ویژه در شهر های بدون سینما ، منطقه پرواز ممنوع 3 میلیاردی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید