باریک ترین گوشی تاشو در راه است، عکس

به گزارش وبلاگ خبری، سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد 6 را باریک تر و سبک تر از نسل قبل کند.

باریک ترین گوشی تاشو در راه است، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خبری ، آن طور که منبعی آگاه در شبکه اجتماعی ایکس می گوید، گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد 6 احتمالاً باریک تر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود.

براساس گزارش زومیت، کاهش ضخامت گلکسی زد فولد 6 اقدامی از سوی سامسونگ برای حفظ جایگاه برترین سازنده گوشی تاشدنی و رقابت بهتر با گوشی اوپو مدل فایند N2 و گوشی وان پلاس مدل وان پلاس Open خواهد بود.

گلکسی زد فولد 5 در ضخیم ترین حالت خود یعنی در حالت تاشده، 13.4 میلی متر قطر دارد و یکی از ضخیم ترین گوشی های تاشدنی 2023 محسوب می شود.

در تصویر فاش شده در ایکس، ضخامت گلکسی زد فولد 6 فقط 11 میلی متر درنظر گرفته شده است؛ در صورت تولید گوشی با این ضخامت، احتمالاً با یکی از خوش دست ترین گوشی های تاشدنی روبه رو خواهیم بود.

گلکسی زد فولد 6 احتمالاً یک سری از مشخصات کلیدی گلکسی S24 اولترا مثل قاب تیتانیومی، دوربین 200 مگاپیکسلی، قلم جایگذاری شده در بدنه و قابلیت های کاربردی هوش مصنوعی را خواهد داشت.

شایعات دیگر می گویند که سامسونگ قصد دارد برای جذب مخاطب بیشتر، مدل ارزان تری از گلکسی زد فولد را با صرف نظر از ویژگی هایی مانند قاب تیتانیومی و جایگزین کردن دوربین زیر صفحه نمایش با یک دوربین سلفی استاندارد و پردازنده ای از نسل قبل عرضه کند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 هنوز مشخص نیست؛ احتمالاً سامسونگ آن را اواخر تابستان، در کنار گلکسی زد فلیپ 6 و حلقه هوشمند خود معرفی خواهد کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "باریک ترین گوشی تاشو در راه است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باریک ترین گوشی تاشو در راه است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید