بهترین گجت های سونی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 19 محصول گران قیمت اما فوق العاده

به گزارش وبلاگ خبری، در جهانی که هر روز شاهد پیشرفت های شگفت انگیز فناوری هستیم، سونی به عنوان یک نام آشنا و محبوب قدم های استواری را برای ارتقاء تجربه دیجیتالی ما بر می دارد. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت های هوشمند سونی در خبرنگاران بپردازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

بهترین گجت های سونی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 19 محصول گران قیمت اما فوق العاده

بهترین گجت های سونی؛ پلی استیشن

کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا به همراه دسته اضافی و پایه شارژر و هدست

اگر اهل بازی کردن و گیم باشید، کنسول بازی PS5 بدون شک یکی از بهترین گجت های سونی در وبلاگ خبری به شمار می رود که شما می توانید آن را خریداری کنید. این کنسول بازی دارای پردازشگر AMD Ryzen Zen 2 با فرکانس 3.5 گیگاهرتز، کارت گرافیک AMD Radeon RDNA 2 با 16 گیگابایت حافظه GDDR6 و همچنین SSD با ظرفیت 825 گیگابایت است. PS5 از تکنولوژی نو نمایشگری با نام 4K و HDR پشتیبانی می کند که تجربه گیمینگ بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیزی را در اختیار شما قرار می دهد. به همراه این محصول یک سری لوازم جانبی مخصوص بازی نیز به شما تقدیم می شود.

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim ریجن 3 کد CUH-2218B ظرفیت 1 ترابایت

اگر بودجه کافی برای خرید بهترین گجت های هوشمند گیمینگ سونی در وبلاگ خبری را ندارید، انتخاب پلی استیشن 4 برای شما خرید معقولانه و ایده آل تری خواهد بود. این کنسول بازی مجذوب کننده داده ها و اطلاعات بازی های مختلف را با یک پردازنده اصلی AMD Processor 8 Core و یک پردازنده گرافیکی Flopes 1.8 ,AMD Radeon Graphics پردازش می کند. دو عدد پورت USB 3.0 نیز روی این محصول دیده می شود که قادر به انتقال داده ها را با سرعت بیشتر است. PS4 از نوع Slim از حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR5 Core بهره می برد و می تواند تصویر را با کیفیت 1080 پیکسل برای شما به نمایش بگذارد.

بهترین گجت های سونی؛ اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XV900

برای شنیدن موسیقی نیاز به هیجان بالایی دارید؟ در این زمینه یکی از بهترین گجت های تولید سونی یعنی اسپیکر مدل SRS-XV900 را به شما معرفی می کنیم که هیجان را برای شما به همراه می آورد. این اسپیکر بزرگ حدود سه کیلوگرم وزن دارد و با حداکثر توان خروجی 100 وات، کیفیت صدایی ایده آل در همه بخش ها را به گوش شما می رساند. این محصول با یک بار شارژ تا 25 ساعت روشن می ماند و از استاندارد ضد آب IPX4 نیز پشتیبانی می کند. با قابلیت Party Connect می توانید بلندگوهای سازگار دیگری را نیز برای ارتقاء صدا متصل کنید. این محصول با 10 دقیقه شارژ تا سه ساعت دوام می آورد.

اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XG500

یکی دیگر از مجذوب کننده ترین و بهترین گجت های صوتی سونی در وبلاگ خبری می توان به اسپیکر بلوتوثی مدل SRS-XG500 اشاره کرد که از بلندگو های X-Balanced برای ارائه صدایی تفکیک شده و شفاف به کاربران بهره می برد. این محصول سونی دارای استاندارد IP66 (مقاوم در برابر آب و گرد و غبار) است و از توان خروجی 80 واتی نیز پشتیبانی می کند. این اسپیکر نیز باتری قدرتمندی دارد که تا حداکثر 30 ساعت می تواند از مراسم های شما میزبانی کند. در اطراف بلندگو های بغل نیز از نورپردازی زیبا و متنوع بهره مند است و از ورودی عقبی برای اتصال گیتار نیز پشتیبانی می کند. این محصول یک دسته برای حمل و نقل راحت تر نیز دارد.

بهترین گجت های سونی؛ هدفون بی سیم

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM5

اگر قصد خرید یکی از بهترین گجت های صوتی روگوشی سونی در وبلاگ خبری را دارید، مدل WH-1000XM5 با ویژگی های مجذوب کنندهش شما را غافل گیر خواهد کرد. این محصول از طراحی بسیار ارگونومیکی بهره می برد که پدهای بزرگ آن تمام گوش شما را پوشش می دهند و وزن بسیار سبک 250 گرمی نیز دارند. این هدفون سونی دو پردازنده دارد که یکی از آن ها وظیفه ارائه خروجی صدای با کیفیت را دارد و پردازنده دوم به صورت اختصاصی برای قابلیت نویز کنسلینگ در نظر گرفته شده است. با یک بار شارژ شما می توانید حداکثر تا 30 ساعت از این هدفون استفاده کنید. همچنین به ازای سه دقیقه شارژ، این هدفون تا سه ساعت برای شما دوام می آورد.

هدفون بلوتوثی سونی مدل WF-1000XM5

علاقه مندان به بهترین گجت های صوتی از نوع توگوشی سونی می توانند هدفون بلوتوثی بسیار مجذوب کننده مدل WF-1000XM5 را برای خرید خود در نظر بگیرند. این محصول کاملاً با طراحی گوشی شما چفت می شود و در هنگام ورزش کردن نیز می توانید از شنیدن موسیقی لذت ببرید. مدل WF-1000XM5 وظیفه تولید صدا را بر عهده دو درایور 8.4 میلی متری قرار داده که کیفیت صوتی بسیار خوبی دارند و از بلوتوث نسخه 5.3 نیز بهره می برد. این هدفون بی سیم با یک بار شارژ تا حداکثر 6 ساعت می تواند شما را در پخش موسیقی همراهی کند. همچنین این محصول قابلیت نویز کنسلینگ فعال بسیار قدرتمندی دارد که مکالمات شما را شفاف و شنیدنی خواهد کرد.

بهترین گجت های سونی؛ تلویزیون هوشمند

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-75X85L سایز 75 اینچ

سونی در بین بهترین گجت های هوشمند خود، تلویزیون های بسیار متنوعی دارد که از جمله محبوب ترین آن ها می توان به سونی مدل KD-75X85L اشاره کرد. این محصول مجهز به پنل 75 اینچی از جنس LED است و تصاویر را با کیفیت تصویر 4K HDR برای کاربران به نمایش می گذارد. این تلویزیون به به پردازشگر 4K HDR Processor X1 مجهز شده و از فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند. سونی این محصول را به تکنولوژی Object-based HDR Remaster مجهز کرده و به کمک آن اشیاء و عناصر موجود در تصویر محتوای SDR را تشخیص داده و جزئیات، رنگ و کنتراست هر کدام را به صورت مستقل پردازش می کند. همچنین تکنولوژی X-Tended Dynamic Range در این تلویزیون تصاویر و صحنه هایی با کنتراست و عمق بیشتری برای کاربران خلق می کند. همچنین باید به Ambient Optimisation این تلویزیون اشاره کنیم که اندازه روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم می کند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X90K سایز 65 اینچ

مدل 65X90K نیز، یکی دیگر از محصولات باکیفیت و پیشرفته سونی در حوزه تلویزیون های هوشمند محسوب می شود که مجهز به یک نمایشگر بزرگ 65 اینچی از نوع LED است و در بهترین حالت تصاویر را با کیفیت 4K برای کاربران ارائه می کند. این محصول از رفرش ریت 120 هرتزی نیز پشتیبانی می کند و برای بازی کردن یک گزینه بسیار مجذوب کننده و ایده آل به شمار می رود. این تلویزیون سونی از پردازشگر تصویر Cognitive Processor XR سونی بهره می برد و به سیستم کاهش نویز تکنولوژی HDR و فرمت HDR10 مجهز شده است. همچنین نباید سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio این تلویزیون با پشتیبانی از صدای 360 درجه را از قلم بیندازیم. سیستم عامل اندروید 11 به صورت پیش فرض روی این محصول نصب شده و از پورت های مختلفی نیز بهره می برد. همچنین باید به 16 گیگابایت حافظه داخلی این محصول نیز اشاره کنیم. این محصول دارای اینترنت اشیا نیز است و به لوازم هوشمند شما متصل می شود.

بهترین گجت های سونی؛ دوربین عکاسی

دوربین دیجیتال سونی مدل ALPHA A7 IV 28-70

سونی برای علاقه مندان به عکاسی محصولات فوق العاده مجذوب کننده و پیشرفته ای در وبلاگ خبری دارد که از جمله آن ها می توان به دوربین مدل ALPHA A7 IV 28-70 این شرکت اشاره کرد. این دوربین گران قیمت از سنسور نو 33 مگاپیکسلی Exmor R CMOS به همراه پردازشگر BIONZ XR بهره می برد که امکان عکس برداری سریع تا 10 فریم بر ثانیه و فیلم برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می آورد. این محصول که یکی از بهترین گجت های سونی است، ایزوی 51200 و داینامیک رنج گسترده 15+ دارد و از منظره یاب الکترونیک با رزولوشن بالای 3.68 میلیون نقطه ای، نمایشگر لمسی با قابلیت تنظیم زاویه و دو اسلات مموری کارت که برای کارت حافظه های CFexpress Type A/SD UHS-II است نیز بهره می برد. همچنین سیستم فوکوس اتوماتیک این دوربین دارای 759 نقطه تشخیص فاز برای عکاسی سریع است و باتری آن نیز تا حداکثر 520 شات همراه کاربران خواهد بود.

دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha A6400 به همراه لنز 16-50 میلی متر OSS

مدل Alpha A6400، یکی از بهترین دوربین های قیمت مناسب سونی در وبلاگ خبری است که ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی از نوع CMOS در قطع APS-C است که سیستم آتوفوکوس (Auto Focus) با وظیفه پردازش بالا بهره می برد. همچنین باید به پردازشگر Bionz X این دوربین اشاره کنیم که سرعت را در سیستم تعقیب لحظه ای سوژه اعمال می کند و امکان قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K پیوسته را تا 30 دقیقه برای کاربران به همراه می آورد. این دوربین سونی مجهز به یک نمایشگر با اندازه سه اینچی با قابلیت چرخش 180 درجه است که مطلوب ترین دید را در شرایط نامناسب و زوایای بسته به عکاس ارائه می دهد.

بهترین گجت های سونی؛ لوازم جانبی پلی استیشن

هدست واقعیت مجازی سونی مدل PlayStation VR2 به همراه بازی Horizon

برای لذت بردن از تجربه گیمینگ همه جانبه استفاده از لوازم جانبی پلی استیشن، امری ضروری محسوب می شود. در این زمینه یکی از بهترین گجت های سونی یعنی هدست واقعیت مجازی مدل PlayStation VR2 را به شما معرفی می کنیم که از تصاویر با کیفیت 4K و حداکثر رفرش ریت 120 هرتزی نیز به خوبی پشتیبانی می کند و دارای دو نمایشگر اولد با رزولوشن 2000ردر 2040 پیکسل است. این گجت نه تنها به شما این امکان را می دهد تا با چشمان خود گزینه های مختلف در بازی ها و منوها را کنترل کنید، بلکه به هدست این امکان را می دهد تا حالات چهره شما را در دنیای مجازی شبیه سازی کند. همچنین باید به پشتیبانی این محصول از صدای سه بعدی نیز اشاره کنیم. طراحی این کنترلر نیز به شکلی است که به راحتی در دست جای می گیرد.

دسته بازی پلی استیشن 5 سونی مدل Edge

اگر در بین بهترین گجت های گیمینگ سونی در پی خرید یک دسته بازی باکیفیت برای PS5 خود هستید، مدل Edge می تواند شما را از خریدتان راضی نگه دارد. این محصول دکمه های اضافه ای دارد که هم به صورت ماژولار قابل تعویض هستند و هم می توانید به لطف نرم افزار پشتیبانی از دوال سنس اج در پلی استیشن 5 شخصی سازی کاملی را از هریک از دکمه ها روی کنسول داشته باشید. سونی در این دسته برای تنظیم فیزیکی DeadZone تریگرها دو اسلایدر را سمت هر یک از تریگرهای L2 و R2 قرار داده است. این دو اسلاید در سه مرحله از کم تا زیاد اندازه فشار لازم روی تریگرها را محدود می کنند. همچنین از نظر شارژدهی و باتری، با توجه به نوع بازی و اندازه وایبریشن نهایتا 6 تا 8 ساعت می تواند شما را در انجام بازی ها همراهی کند.

بهترین گجت های سونی؛ ساندبار

ساندبار سونی مدل HT-S700RF

برای بهبود بخشیدن به تجربه صوتی تلویزیون خود نیاز به استفاده از ساندبار خواهید داشت که در این زمینه سونی محصولات بسیار مجذوب کنندهی نظیر مدل HT-S700RF دارد. این محصول که یکی از بهترین گجت های صوتی سونی محسوب می شود، از حداکثر توان خروجی صوتی 1000 واتی پشتیبانی می کند و بلوتوث نسخه 5.0 نیز دارد. این ساندبار سونی از نوع 5 کاناله است و با پشتیبانی از فناوری DTS و دالبی دیجیتال (Dolby Digital) خروجی با تفکیک صدای بالا در بلندگو و ساب ووفر را به گوش شما می رساند. وزن هر یک از بلندگوها 17 گرم است و به ویژگی های خوب آن باید پشتیبانی از درگاه های HDMI ARC و درگاه اپتیکال را نیز اضافه کرد.

ساندبار سونی مدل HT-G700

ساندبار سونی مدل HT-G700 محبوبیت خوبی در فروشگاه وبلاگ خبری دارد و حدود 91 درصد از خریدارانش، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. این محصول مجذوب کننده سونی از حداکثر خروجی صوتی 400 واتی پشتیبانی می کند و قادر است صدا را از همه جهات با حداکثر صدای 7.1.2 کانال هم به گوش کاربران برساند. سونی در این ساندبار خود از بلوتوث نسخه 5.0 نیز بهره برده و از حالت های صوتی مخلتفی مانند Music mode، Cinema mode و Night mode نیز پشتیبانی می کند. صدای دالبی اتموس نیز با این محصول سونی برای شما در دسترس قرار گرفته است.

بهترین گجت های سونی؛ اسپیکر خودرو

اسپیکر خودرو سونی مدل XS-XB6951 بسته دو عددی

در بین بهترین گجت های صوتی خودرو سونی در وبلاگ خبری ، مدل XS-XB6951 به لطف ویژگی های مجذوب کنندهش در میان کاربران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است. این اسپیکر طراحی بیضی شکل دارد که برای نصب روی طاقچه عقب انواع خودروها کاملاً مناسب است. این اسپیکر خودرو حداکثر بیشینه صوتی 650 واتی را به گوش کاربران می رساند و از یک ووفر، دو توییتر و دو میدرنج تشکیل شده است. XS-XB6951 قابلیت پشتیبانی از آمپلی فایر را دارد اما بدون استفاده از آن نیز صدای پخش شده از این اسپیکرها لذت بخش خواهند بود. فرکانس پاسخ گویی این بلندگو بین 35 تا 22000 هرتز است.

اسپیکر خودرو سونی مدل XS-GTF6939

اگر برای تقویت سیستم صوتی خودرو قصد خرید یکی از بهترین گجت های صوتی سونی در وبلاگ خبری را دارید، از انتخاب مدل XS-GTF6939 به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد. این محصول نیز برای استفاده روی طاقچه عقب خودرو طراحی شده و حداکثر خروجی صوتی 420 واتی را به کاربران ارائه می دهد. این اسپیکر ترکیبی از ووفر و توییتر است، در نتیجه؛ سطح زیر، بم و حد وسط صدا هم زمان تقویت می شوند و کیفیت صوتی مطلوبی دارند. سایز این بلندگوها 9 در 6 اینچ است و قابلیت پشتیبانی از آمپلی فایر را نیز دارد.

بهترین گجت های سونی؛ پخش کننده صوتی خودرو

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-GS80

پخش کننده خودرو مدل DSX-GS80، یکی از بهترین و حرفه ای ترین گجت های صوتی سونی در وبلاگ خبری به شمار می رود که قیمت بالایی دارد و کیفیت صوتی آن شما را وجد می آورد. این ضبط سونی 4 خروجی 100 واتی دارد و از حرفه ای ترین آمپلی فایر داخلی سونی بهره می برد. این پخش سونی دارای 10 باند اکولایزر است و قابلیت پخش موزیک کانورتور 24 بیتی با سیگنال به نویز 120 دسی بل را نیز به کاربران ارائه می دهد. این محصول با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد و روی بدنه آن نیز دو پورت USB دیده می شود. همچنین باید به پورت AUX و خروجی مستقیم ساب ووفر نیز روی این محصول حرفه ای اشاره کرد.

پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A416BT

اگر بودجه کافی برای خرید بهترین گجت های صوتی خودرو سونی را در اختیار ندارید، می توانید مدل DSX-A416BT را به عنوان یکی از مالی ترین گزینه ها برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول با 6 خروجی RCA امکان نصب کامل یک سیستم صوتی را برای شما به همراه می آورد. روی بدنه مدل DSX-A416BT یک درگاه USB و یک درگاه AUX نیز به چشم می خورد و کاربران می توانند با استفاده از بلوتوث نیز، به موسیقی مورد علاقه خود در خودرو گوش دهند. این سیستم سونی از قابلیت کنترل صوتی نیز بهره می برد و رنگ پردازی RGB آن نیز مجذوب کنندهیت بصری خاصی به خودروی شما می بخشد.

بهترین گجت های سونی؛ رادیو هوشمند

رادیو ساعت سونی مدل ICF-C1T

اگر در پی خاص ترین و بهترین گجت های سونی در وبلاگ خبری هستید، رادیو ساعت مدل ICF-C1T، یک محصول کاملاً چند منظوره است که می تواند برای بسکمک از کاربران استفاده های زیادی داشته باشد. ICF-C1T، در واقع یک رادیو ساعت مکعب شکل است که با اضلاع 4 اینچی خود اندازه ای کاملاً جمع وجور دارد و سنگینی وزن آن نیز به 530 گرم می رسد. این محصول از یک اسپیکر با قطر 6.6 سانتی متر برای پخش صدا با توان 100 میلی وات بهره می برد و در بخش جلویی آن شاهد قرارگیری یک پنل نمایشگر ساعت هستیم که روشنایی مجذوب کنندهی در تاریکی شب دارد. این محصول قادر به دریافت انواع شبکه های رادیویی در موج های FM و AM است و با ظاهر مجذوب کننده خود می تواند تبدیل به یکی از اتفاق های نوستالژیک و زیبای اتاق خواب شما مبدل شود.

منبع: وبلاگ خبری

منبع: دیجیکالا مگ

به "بهترین گجت های سونی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 19 محصول گران قیمت اما فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گجت های سونی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 19 محصول گران قیمت اما فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید