گردشگرانی که در اصفهان خون اهدا نمایند، یک شب اقامت رایگان می گیرند

به گزارش وبلاگ خبری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از اختصاص یک شب اقامت رایگان به اهداکنندگان خون در این استان اطلاع داد.

گردشگرانی که در اصفهان خون اهدا نمایند، یک شب اقامت رایگان می گیرند

به گزارش وبلاگ خبری، حمیدرضا محققیان با اشاره به کمبود ذخایر خونی استان اصفهان و احتیاج شدید این استان به گروه های خونی O و B منفی گفت: گردشگرانی که در سفر به استان اصفهان با مراجعه به مراکز اهدای خون، در این امر انسان محبت آمیز و خداپسندانه مشارکت نمایند، یک شب اقامت رایگان در هتل ها و مراکز اقامتی، مهمان مردم مهمان نواز اصفهان خواهند بود.

وی با بیان اینکه این کار به همت اداره کل میراث فرهنگی و نیز جامعه هتلداران استان اصفهان انجام می گردد، اظهار کرد: گردشگرانی که در بازه زمانی 15 الی 18 اسفندماه جاری (سه شنبه تا پایان روز آدینه) خون اهدا نمایند می توانند در هتل ها و مراکز اقامتی اصفهان یک شب به صورت رایگان اقامت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان یادآور شد: این تصمیم به منظور ایجاد مشوق برای اهدای خون و تأمین ذخایر خونی استان اتخاذ شده و جامعه هتل داران استان در این امر خداپسندانه مشارکت دارد.

محققیان در پایان صحبت های خود اعلام نمود: گردشگران برای بهره مندی از مزایای این طرح می توانند با شماره تلفن 03132226364 تماس بگیرند و بعد از اهدای خون، از یک شب اقامت رایگان در هتل ها و مراکز اقامتی این استان بهره مند شوند.

چندی پیش مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به کم بودن اندازه ذخیره خون استان و احتیاج شدید انتقال خون اصفهان به گروه های خونی O و B منفی اعلام نمود: با توجه به کاهش ذخایر خون به زیر پنج روز، احتیاج به تمام گروه های خونی به ویژه O و B منفی احساس می گردد تا در تأمین احتیاجهای بیماران مسئله ای وجود نداشته باشد.

منبع: دنیای سفر

به "گردشگرانی که در اصفهان خون اهدا نمایند، یک شب اقامت رایگان می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگرانی که در اصفهان خون اهدا نمایند، یک شب اقامت رایگان می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید