8 هتل مقرون به صرفه در قشم

به گزارش وبلاگ خبری، خیلی ها ترجیح می دهند در سفر پول کمی برای جا و محل اقامت بپردازند و هزینه محل اقامت را صرف سرگرمی های هیجان انگیز یا خرید و سوغات نمایند. قشم هم از آن شهرهایی است که خوشبختانه هتل های مقرون به صرفه زیادی دارد و دست آنهایی که عاشق سفر به جنوبند ولی نمی خواهند زیاد برایش هزینه نمایند، حسابی باز. اگر شما هم دنبال هتل مقرون به صرفه در قشم می گشت، پیشنهاد می کنیم این نوشته را بخوانید.

8 هتل مقرون به صرفه در قشم

هتل آپارتمان کیمیا 2

هتل کیمیا 2 که جزو مجموعه هتل های کیمیای قشم است، یکی از برترین هتل های جزیره محسوب می گردد. برترین از این نظر که هم دنج است و هم تمیز و به خاطر سوئیت هایی که دارد، مناسب آنهایی است که به صورت جمعی به قشم سفر می نمایند. هتل کیمیا 2 در سال 1390 آغاز به کار نموده و در سال 1394 بازسازی شده است.

این هتل در شهرک سام و زال قشم واقع شده و نزدیکی اش به بازار قدیم قشم، قلعه پرتغالی ها و پارک ساحلی زیتون یکی از حسن هایش است. آغاز قیمت سوئیت های هتل کیمیا 2 از شبی 120 هزار تومان است و میتوانید در اینجا اطلاعاتش را ببینید.

هتل آسمان

هتل آسمان در یکی از اصلی ترین خیابان های قشم، یعنی خیابان ساعت واقع شده است. خیابانی که هم به ساحل و دریا نزدیک است و هم می توانید پیاده بروید تا به بازار قدیمی قشم یا جاهای دیدنی جزیره برسید. نزدیک بودن هتل به دریا هم باعث می گردد در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید در کنارش باشید و زیر آسمان پرستاره قشم نفسی تازه کنید و فکر کنید که مشغله و کار فرسنگ ها با شما فاصله دارد.

از امکانات هتل هم اگر خواسته باشید این هتل در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفته و رستوران، چایخانه سنتی و اینترنت در اتاق از امکاناتش است. آغاز قیمت هتل آسمان از شبی 130 هزار تومان برای اتاق دو تخته است.

هتل نخل زرین

یک ربع از هتل پیاده می روید تا به دریا برسید و به تماشای قایق ها و کشتی های در رفت و آمد بنشینید و همین زمان کافی ست تا در کنار بازار ماهی فروشان قشم باشید. هتل نخل زرین، یکی دیگر از هتل های سه ستاره قشم است. و آنهایی که تجربه اقامت در آن را داشته اند معتقدند امکاناتش نسبت به هزینه ای که می کنید مناسب است. البته که ایراداتی مثل داشتن صبحانه میانه نیز به آن وارد است. آغاز قیمت هتل نخل زرین از شبی 115 هزار تومان است.

هتل مروارید

هتل مروارید با اینکه هتلی یک ستاره است، ولی از هتل های خوب قشم محسوب می گردد. می پرسید چرا؟ هتل مروارید قشم تا ساحل یک کیلومتر بیشتر فاصله ندارد، دو طبقه دارد و با داشتن 9 اتاق زیاد شلوغ و پر سروصدا نیست. در سال 1393 افتتاح شده و از هتل های نوساز و تمیز جزیره به شمار میرود. به مراکز خرید جزیره مثل سیتی سنتر نزدیک است و به خاطر مقرون به صرفه بودنش هوادار زیاد دارد. قیمت هتل مروارید از شبی 95 هزار تومان برای اتاق دو تخته آغاز می گردد و اطلاعات هتل را در این صفحه میتوانید ببینید.

هتل آرام

اگر دنبال هتل مقرون به صرفه در قشم هستید، شاید هتل آرام هم بتواند برایتان ایده آل باشد. هتل آرام که بسیاری از مهمانان قدیمی آن از دنج بودن و امکانات مناسب آن تعریف می نمایند، تا دریا زیاد فاصله ندارد. مرکز خرید ستاره قشم نزدیکش است و هم اتاق های یک، دو و سه تخته دارد و هم سوئیت. و مهم تر از اینکه شما در اتاقتان به اینترنت هم دسترسی خواهید داشت. چیزی که بودنش برای خیلی ها مهم است. قیمت هتل آرام از شبی 140 هزار تومان برای اتاق دو تخته آغاز می گردد.

دیگر هتل های مقرون به صرفه در قشم

هتل دیپلمات، آغاز قیمت از شبی 95 هزار تومان

هتل شادناز 2، آغاز قیمت از شبی 100 هزار تومان

هتل بهشت، آغاز قیمت از شبی 115 هزار تومان

معمولا هتل های 3 ستاره در همه شهرها قیمت و کیفیت متعادلی دارند. هتل های 3 ستاره قشم هم از این قاعده مستثنا نیست. در این صفحه هتل های سه ستاره قشم را با برترین قیمت رزرو کنید.

منبع: اسنپ تریپ

به "8 هتل مقرون به صرفه در قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هتل مقرون به صرفه در قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید