آقای خاص کشتی ایران برنده دربی 98 را پیش بینی کرد

به گزارش وبلاگ خبری، تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره دربی و اینکه دوست دارد چه کسی گل بزند، صحبت کرد.

آقای خاص کشتی ایران برنده دربی 98 را پیش بینی کرد

به گزارش خبرورزشی، دربی مرکز بین استقلال و پرسپولیس قرار است روز پنجشنبه برگزار گردد که محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این خصوص صحبت کوتاهی داشت. وی بارها پرسپولیسی بودن خود را نشان داده و امیدوار است این مسابقه نیز با برد سرخ پوشان همراه باشد.

وی درباره اینکه هوادار پرسپولیس است و دوست دارد این تیم قهرمان لیگ گردد، عنوان نمود: دوست داشتن پرسپولیس به خاطر این است که از نوجوانی علی پروین را دوست داشتم و او بچه محل ما بود، وحید قلیچ هم همین طور.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، گفت: من اهل کری خواندن نیستم اما وقتی در یک بازی پرسپولیس همان دقایق ابتدایی گل خورد، پیغام های زیادی داشتم که برایم نوشته بودند بازی یک بر صفر آغاز شد! من یک پرسپولیسی هستم و بسیار متعصب. دوست دارم پرسپولیس دربی را هم ببرد و قهرمان لیگ گردد. مهم نیست چه کسی گل می زند اما اگر سیدجلال از عقب بیاید و ناگهان گل بزند خیلی راضی خواهم شد. همسرم هم به شدت پرسپولیسی است و حتی بعد از بردهای پرسپولیس سجده شکر به جا می آورد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آقای خاص کشتی ایران برنده دربی 98 را پیش بینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای خاص کشتی ایران برنده دربی 98 را پیش بینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید