ابراهیم پشت کوهی اتللو را به جنوب ایران برد

به گزارش وبلاگ خبری، ابراهیم پشت کوهی نمایش تن ها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می نماید اتللو را در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر و همچنین مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می برد.

ابراهیم پشت کوهی اتللو را به جنوب ایران برد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ خبری، ابراهیم پشت کوهی در جدیدترین تجربه کارگردانی خود و 10 سال بعد از نمایش پیروز تن ها سگ اولی می داند چرا پارس می نماید مکبث، اقتباس تازه ای از آثار شکسپیر را که اقتباسی مدرن و متفاوت از نمایش اتللو است، روی صحنه می برد.

نمایش تن ها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می نماید اتللو عنوان اثر جدید گروه تئاتر تی تووک است که در فضای جنوب ایران و بندرعباس مدرن می گذرد، با سبک و سیاق رئالیسم جادویی در بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می رود.

این نمایش بعد از اجرا در جشنواره، از هفته پایانی بهمن در قالب اجرای عمومی، در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر نیز روی صحنه می رود.

با ایده کارگردان نمایش تن ها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می نماید اتللو، حامد رسول آبادی چند پوستر را برای این اثر نمایشی طراحی کرد که از این میان، 3 پوستر با رأی و نظر هنرمندان و چهره های شناخته شده هنری به عنوان پوستر های تن ها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می نماید اتللو انتخاب شدند. همزمان با انتشار 3 پوستر نمایش، اسامی هنرمندانی که در انتخاب این پوستر ها نظرات خود را ارائه داده اند، اعلام می گردد.

به زودی بازیگران نمایش تن ها خرچنگ خانگی لای ملافه ها خانه می نماید اتللو نیز معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ابراهیم پشت کوهی اتللو را به جنوب ایران برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم پشت کوهی اتللو را به جنوب ایران برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید