اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا

به گزارش وبلاگ خبری، پونفرادینا در شب محرومیت دروازه بان ایرانی خود با تساوی مقابل اوئسکا به دسته پایین تر سقوط کرد.

اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا

به گزطارش ورزش سه، امیر عابدزاده که طی دو هفته گذشته لالیگا 2 اسپانیا در ترکیب پونفرادینا قرار نگرفته و جزو نفرات ذخیره حضور داشت، در ملاقات قبل برابر مالاگا از روی نیمکت کارت زرد گرفت تا در مسابقه امشب مقابل اوئسکا حضور نداشته باشد و به علت محرومیت از لیست تیمش فاصله بگیرد.

تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که امیر عابدزاده را در اختیار نداشت، از ساعت 20 امشب در استادیوم اِل آلکوراز مقابل تیم رده هجدهمی اوئسکا نهاده شد تا یکی از ملاقاتهای هفته چهلم لالیگا 2 اسپانیا را برگزار کند؛ مسابقه ای سرنوشت ساز که در تیم سقوط کننده تاثیرگذار بود.

یاران عابدزاده که پس از سه تساوی و سه شکست در ملاقات اخیرشان مقابل مالاگا به فزونی رسیده و امیدهایشان برای بقا در لالیگا 2 را زنده نگه داشته بودند، امشب نتوانستند در جدال خارج از خانه برابر اوئسکا نتیجه بگیرند تا همین اتفاق منجر به سقوطشان به دسته پایین تر گردد.

تیم فوتبال پونفرادینا در مسابقه امشب به تساوی یک بر یک مقابل اوئسکا دست یافت تا در خاتمه هفته چهلم لالیگا 2 اسپانیا 40 امتیازی گردد و به خاطر باقی ماندن دو مسابقه اش و بعلاوه اختلاف 9 امتیازی با ویارئال B و منطقه بقا، به سطح سوم فوتبال این کشور برود.

امیر عابدزاده، دروازه بان ایرانی پونفرادینا که در فصل جاری لالیگا 2 اسپانیا در 30 مسابقه از 40 بازی تیمش حضور داشته و 9 کلین شیت به ثبت رسانده، در شرایطی سقوط به همراه این باشگاه را تجربه کرد که به خاطر اتمام قراردادش در خاتمه فصل احتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد.

منبع: فرارو

به "اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق تلخ برای عابدزاده در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید