استخدام در بانک سرمایه ، شعب قم، آستارا و سیرجان

به گزارش وبلاگ خبری، بانک سرمایه به تازگی و با انتشار اطلاعیه ای از برنامه استخدامی اش برای چند شهر خبر داده است. آنچنان که در این اطلاعیه ها آمده شعب این بانک در شهرهای آستارا، سیرجان و قم نیروی کار نو احتیاج دارند و این بانک در کوشش است تا به وسیله برگزاری آزمون هایی نیروهای نو را استخدام کند. پست شغلی خالی این بانک در شهرستان قم ریاست شعبه است. در سیرجان و آستارا هم قرار است چند بانکدار استخدام شوند.

استخدام در بانک سرمایه ، شعب قم، آستارا و سیرجان

استخدام در شعبه قم بانک سرمایه

بانک سرمایه در شعبه قم در پی استخدام یک رئیس شعبه است. با توجه به موقعیت شغلی و حساسیت های موجود در این زمینه، این بانک میخواهد برای ریاست این شعبه از میان بازنشستگان نظام بانکی کشور که تجربه کار عملی در این زمینه دارند دعوت به همکاری کند.

  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر
  • عدم گذشت بیش از دو سال از صدور حکم بازنشستگی
  • داشتن سابقه حداقلی ریاست شعب درجه 3 بانکی

به عنوان شرایط ویژه احراز این پست در نظر گرفته شده است. اگر این شرایط را دارید باید مدارک زیر را برای نام نویسی آماده کنید:

  • فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
  • فایل اسکن شده کارت ملی
  • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
  • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
  • فایل اسکن شده آخرین حکم کارگزینی
  • فایل اسکن شده حکم بازنشستگی
  • فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی.

بانک سرمایه اعلام نموده که پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و آنالیز آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.

پس از آنالیز های لازم نیز گزینه های مورد نظر به مصاحبه شغلی فراخوانده می شوند. این کار به وسیله تماس تلفنی، ارسال پیامک یا ایمیل انجام می گردد. برای همین اگر علاقه مند به اقدام برای احراز این پست هستید باید اطلاعات صحیح تلفن همراه و پست الکترونیکی تان را وارد کنید.

استخدام بانکدار در شعب سیرجان و آستارا بانک سرمایه

بانک سرمایه پیش تر اطلاعیه ای در مورد برگزاری آزمون استخدامی بانکدار در شعب سیرجان و آستارا منتشر نموده بود. حالا در اطلاعیه ای تکمیلی اطلاعات جدیدتری برای این آزمون استخدامی ارائه نموده است.

آزمون استخدامی شهر سیرجان در تهران برگزار می گردد و داوطلبان باید به آدرس تهران، خیابان شهید سپهبد قرنی، بعد از چهارراه طالقانی، نبش خیابان اراک، پلاک 34، طبقه اول، سالن کنفرانس مراجعه نمایند.

بعلاوه آزمون استخدامی شعبه آستارا هم در آدرس آستارا، خیابان شهید رستمیان، روبروی کوی اکبرزاده، آکادمی شهدای هسته ای و همای دانش برگزار می گردد. بعلاوه در اطلاعیه این بانک امده که معارف اسلامی، زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، هوش و استعداد، ریاضی، حسابداری، اطلاعات عمومی بانکی و کامپیوتر از موارد آزمون استخدامی این بانک است.

آگهی های انواع مشاغل را در وبلاگ خبری ببینید

***

اخبار استخدام را در بلاگ وبلاگ خبری بخوانید

منبع: بلاگ دیوار

به "استخدام در بانک سرمایه ، شعب قم، آستارا و سیرجان" امتیاز دهید

1 کاربر به "استخدام در بانک سرمایه ، شعب قم، آستارا و سیرجان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام در بانک سرمایه ، شعب قم، آستارا و سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید