اخبار و رویدادها

پیکاپ T9 برقی، گزینه واردات به ایران، عکس

شرکت جک در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از نسخه برقی وانت پیکاپ T9 هانتر رونمایی می کند.

7 اردیبهشت 1403

ایرادات سازمان جهانی گردشگری در پالنگان تا مهر رفع می شوند

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، ایرادات سازمان جهانی گردشگری در پالنگان تا مهر رفع می شوند.

5 اردیبهشت 1403

مدرن ترین مدل خودروهای جگوار با تکنولوژی چینی ، عکس

شرکت جگوار-لندروور احتمالا از پلتفرم های خودروساز چینی چری برای حمایت از خودروهای الکتریکی آینده استفاده می نماید تا بتواند این برند نام آشنای بریتانیایی را در عصر خودروهای برقی احیا کند.

29 فروردین 1403

گران فروشی و مراکز اقامتی در صدر شکایت ها واقع شده است

اسماعیل برات جزئیات بازدیدها و بازرسی های نظارتی در تعطیلات نوروز و عید فطر را که از 24 اسفند تا 24 فروردین ماه انجام شد، این گونه تشریح کرد: مجموعه بازدیدها و بازرسی های نظارتی ثبت شده در سامانه جانا 25 هزار و 712 مورد بود، 12 هزار و 822 مورد به مراکز اقامتی،...

28 فروردین 1403

پرندگان هنگام پرواز بر فراز اقیانوس کجا استراحت می کنند؟

برخی گونه از پرندگان هر سال فصل مهاجرت، مسافت های طولانی را طی می کنند و گاهی برای رسیدن به مقصد مجبور هستند از فراز دریاها و اقیانوس ها بگذرند و هفته ها پرواز کنند. اما این پرندگان هنگام عبور از اقیانوس ها کجاها استراحت می کنند؟

23 فروردین 1403

لیست قیمت فروردین ماه محصولات ایران خودرو

لیست قیمت فروردین ماه محصولات ایران خودرو اعلام شد. براساس لیست اعلامی ایران خودرو، 207 دستی پانوراما ارزانترین و هایما X7 گرانترین محصولات تولیدی این گروه صنعتی به شمار می روند.

20 فروردین 1403

اشتاین ام راین سوئیس، شهری با نقاشی و معماری قرون وسطی

به محض اینکه چشمتان به رودخانه بیفتد و راسته خانه های زیبا که عکسشان در آب نمایان شده را ببینید، خواهید فهمید که گردش در اشتاین ام راین (Stein am Rhein) برترین انتخاب برای سفری یک روزه به اطراف زوریخ است.

18 فروردین 1403

آمار اشغال هتلهای کرمان در نوروز امسال کاهش 10 درصدی را نشان می دهد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، آمار اشغال هتلهای کرمان در نوروز امسال کاهش 10 درصدی را نشان می دهد.

16 فروردین 1403

آشنایی با شیلنگ های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی

آیا برترین مدل شیلنگ مورد استفاده در ساختمان سازی را می شناسید؟ امروزه شیلنگ های بسیاری در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند که هریک ویژگی های خاص خود را داشته و متخصصان بنا به احتیاج ساختمان از آن ها استفاده می نمایند.

15 فروردین 1403

امروز آسه به طبیعت بروید وآسه بیایید!

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از مردم درخواست کرد که در روز طبیعت با دقت بیشتری در طبیعت حضور داشته باشند و از رها کردن آتش فعال و زباله در جنگل و پارک های جنگلی خودداری کنند.

13 فروردین 1403

ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان

ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان صورت گرفت.

8 فروردین 1403

ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک برای افزایش سرعت اینترنت

در حالی که شما می توانید یک تقویت کننده وای فای 5 میلیون تومانی برای بهبود شرایط سیگنال دهی خانه و افزایش سرعت اینترنت بخرید؛ تی پی لینک RE220 را باید ارزان ترین اکستندر وای فای ولی در عین حال بهترین و مالی ترین انتخاب دانست.

6 فروردین 1403

بهترین گجت های سونی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 19 محصول گران قیمت اما فوق العاده

در جهانی که هر روز شاهد پیشرفت های شگفت انگیز فناوری هستیم، سونی به عنوان یک نام آشنا و محبوب قدم های استواری را برای ارتقاء تجربه دیجیتالی ما بر می دارد. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت های هوشمند سونی در خبرنگاران بپردازیم و...

4 فروردین 1403

بمب افکن بدون سرنشین هایپرسونیک آینده

نیروی هوایی ایالات متحده در حال کار بر روی پروژه ای به نام Project Mayhem است تا یک بمب افکن هایپرسونیک را توسعه دهد که می تواند موشک هایی را با سرعت بیش از 10 ماخ حمل کرده و شلیک نماید.

2 فروردین 1403

اقامت بچه ها 2 تا 12 سال نیم بهاست

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در نامه ای به سایت ها و سامانه های رزرو مراکز اقامتی، جدیدترین دستورالعمل معاونت گردشگری در نوروز 1403 را ابلاغ کرد.

29 اسفند 1402

5 مورد از ضروری ترین وسایل آشپزی برای سفر که باید به همراه داشته باشید

خورد و خوراک در سفر یکی از دغدغه های مهم مسافران و گردشگران است. برخی از مسافران ترجیح می دهند به جای رفتن به رستوران های بین راهی خودشان در طول سفر آشپزی کنند. گاهی هم محل اقامت شما در سفر یک اقامتگاه بومی یا کمپ است و امکان تهیه غذا از رستوران ها برایتان...

26 اسفند 1402

تصادف عمدی فضاپیمای ناسا شگفتی ساز شد

دانشمندان می گویند سیارک مورد هدف برخورد آزمایش تغییرمسیر سیارک سازمان ناسا (DART) ممکن است بر اثر برخورد دارت تغییر شکل یافته باشد.

24 اسفند 1402

تلویزیون X در راه است!

ایلان ماسک در ایکس، در پاسخ کوتاهی به پست یک کاربر مبنی بر اینکه ویدیوهای طولانی مدت این پلتفرم را می توان مستقیماً در تلویزیون های هوشمند دیدن کرد، گفت که به زودی این قابلیت ممکن خواهد شد. اپلیکیشن ایکس برای تلویزیون احتمالاً شبیه به اپ تلویزیونی یوتوب...

21 اسفند 1402

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2024

گوشی های میان رده با توجه به تعادلی که بین امکانات و قیمت برقرار می کنند، از پرمخاطب ترین رده ها هستند و در این میان، برند سامسونگ با محصولات متنوع خود توانسته به جایگاهی برتر دست پیدا کند که باعث شده هر کاربر به آسانی بتواند بر اساس نیاز خود، بهترین گوشی...

20 اسفند 1402

طرز تهیه حلیم گندم با آرام پز ، آسان، خوشمزه و کش دار

حلیم یکی از غذاهای سنتی و پرطرفدار ایرانی است که به دلیل طعم، مزه لذیذ و خواص فراوانش در سفره های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. این غذای مقوی از گندم و گوشت تهیه می شود و به عنوان صبحانه سرو می شود. اگر دوست دارید حلیم صبحگاهی تان را در منزل بپزید، می توانید...

18 اسفند 1402
تعداد: (1280)