بازی Anno 117: Pax Romana برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ خبری، شرکت یوبیسافت در این مدت اخبار بسیار زیادی منتشر نموده است. از آخرین بازی اساسینز کرید گرفته و بازی های دیگر، حال نوبت به یک عنوان تازه به نام آنو 117: پکس رومانا (Anno 117: Pax Romana) رسیده است. یوبیسافت پس از چندین سال تصمیم گرفته تا یک بازی تازه به مجموعه های دیگر خود اضافه کند و این نشان می دهد که این شرکت روند تازه ای را در پیش گرفته است.

بازی Anno 117: Pax Romana برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید

بازی آنو 117 در سال 2025 میلادی برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه این بازی در سرویس استریم لونا (Luna) هم حضور خواهد داشت و کاربران کامپیوتر هم می توانند آن را از فروشگاه اپیک (Epic) یا یوبیسافت کانکت (Ubisoft Connect) خریداری نمایند.

بازی آنو 117 به وسیله شرکت یوبیسافت مینز (Ubisoft Mainz) طراحی شده که مسئولیت ساخت بازی قبلی این مجموعه یعنی آنو 1800 را نیز بر عهده داشت. در بازی آنو 117: پکس رومانا کاربران وارد جهانی امپراطوری رم شده و در زمانی هستند که این امپراطوری در اوج خود قرار داشته است. در نتیجه شما با یک سرزمین بسیار گسترده و چند فرهنگی روبرو بوده که چالش های مخصوص به خود را دارد.

در بازی آنو 117 کاربران در نقش یک مدیر شهر هستند. در نتیجه باید کوشش نمایند تا شهر خود را کنترل نموده و از پس چالش های آن بر بیایند. سازنده بازی آنو 117 در مصاحبه اخیر خود گفته که این بازی بزرگترین جهشی است که مجموعه آنو داشته است. از طرفی ورود به جهانی رم باعث شده که فرصت های بسیاری برای طراحی در این بازی فراهم گردد و شرکت سازنده هم از تمامی این فرصت ها استفاده نموده است. شرکت سازنده از نظرات کاربران در عناوین قبلی استفاده نموده و به همین علت است که بازی آنو 117 بسیار کامل است.

نکته اینجاست که بازی آنو 117 از لحاظ بصری با عناوین قبلی تفاوت دارد. در نتیجه این بازی یک نسل نو از عناوین مجموعه آنو را پایه گذاری نموده و تغییرات بسیار زیادی در این مجموعه ایجاد نموده است. همینطور اینکه بازی آنو 117 از لحاظ گیم پلی هم نسبت به عناوین قبلی مجموعه آنو متفاوت بوده که باعث شده یک بازی بسیار خاص باشد.

بازی آنو 117 تمرکز بسیار زیادی روی بحث ساخت و ساز دارد. در نتیجه شرکت سازنده کوشش نموده تا از لحاظ بصری این بازی را برای این کار بهتر کند و در نتیجه بازی آنو 117 طراحی بسیار خاصی دارد. همینطور اینکه بازی آنو 117 از لحاظ داستانی و جهان هم توسعه بسیاری داشته و یک تجربه به یاد ماندنی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در جهانی بازی آنو شما یک نقش بسیار قدرتمند دارید. با این حال این مسئولیت برای شما چندان راحت نیست و چالش های بسیاری با خود دارد. در نتیجه شما باید کوشش کنید تا به عنوان مدیر یک شهر عملکرد خوبی داشته و شرایط با ثباتی را در شهر برقرار کنید. نکته اینجاست که قوانین جهانی رم چندان راحت نیست و در نتیجه مدیریت مردم در این حالت سخت می گردد.

شرکت سازنده کوشش نموده تا آزادی عمل کاربران در بازی آنو 117 بیشتر از قبل باشد. در نتیجه در این بازی کاربران می توانند استان مورد نظر خود را برای آغاز انتخاب نمایند. همینطور اینکه هر استان با مورد دیگر تفاوت داشته و کاربر باید با توجه به سبک بازی یکی را انتخاب کند. هیچ استان نسبت به دیگری رجحان نداشته و تنها از لحاظ بعضی شرایط با یکدیگر تفاوت دارند.

نکته اینجاست که در بازی آنو 117: پکس رومانا بحث اقتصاد و سیاست اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرفی این بازی یک عنوان در سبک شهرسازی است. در نتیجه شما باید یک استراتژی خوب برای شهر خود داشته باشید تا بتوانید به راحتی در این بازی پیشرفت کنید. همینطور اینکه جهانی بازی نسبت به قبل گسترده تر شده و برای هماهنگی با آن، گیم پلی بازی هم نسبت به قبل عمیق تر شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Anno 117: Pax Romana برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Anno 117: Pax Romana برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید