اخبار صنعت

5 مورد از ضروری ترین وسایل آشپزی برای سفر که باید به همراه داشته باشید

خورد و خوراک در سفر یکی از دغدغه های مهم مسافران و گردشگران است. برخی از مسافران ترجیح می دهند به جای رفتن به رستوران های بین راهی خودشان در طول سفر آشپزی کنند. گاهی هم محل اقامت شما در سفر یک اقامتگاه بومی یا کمپ است و امکان تهیه غذا از رستوران ها برایتان...

26 اسفند 1402

طرز تهیه حلیم گندم با آرام پز ، آسان، خوشمزه و کش دار

حلیم یکی از غذاهای سنتی و پرطرفدار ایرانی است که به دلیل طعم، مزه لذیذ و خواص فراوانش در سفره های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد. این غذای مقوی از گندم و گوشت تهیه می شود و به عنوان صبحانه سرو می شود. اگر دوست دارید حلیم صبحگاهی تان را در منزل بپزید، می توانید...

18 اسفند 1402

صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی برای دریافت کد شناسه اختصاصی اقدام نمایند

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی برای دریافت کد شناسه اختصاصی اقدام نمایند.

14 اسفند 1402

لنت ترمز تقلبی چه بلایی سر خودرو شما می آورد؟ چگونه لنت اصلی بخریم؟

لنت ترمز تقلبی خودرو یکی از خطرناک ترین قطعات مربوط به خودرو است. این قطعه نه تنها به شما آسیب مالی می رساند بلکه با جان شما هم بازی می نماید. اما راه های شناسایی لنت ترمز جعلی چیست و لنت اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

4 اسفند 1402

سیتروئن کارین، خودرویی که هرگز راهی جاده ها نشد!

سیتروئن کارین خودرویی است هرگز راهی جاده ها نشد؛ اما الگوی خوبی برای دیگر خودروسازها شد، حتی شاید دیدن گالری عکس های این ماشین کلاسیک که در زمان خود به نوعی مدرن بود، شما را به یاد خودروی سایبرتراک معروف ایلان ماسک بیندازد.

29 بهمن 1402

کشف شواهد یک نسل کشی پنهان در تاریخ

نمونه های DNA باستانی پرده از نسل کشی پنهان در تاریخ بشریت برمی دارد. این نتایج مربوط به نمونه هایی از بقایای انسانی متعلق به عصر حجر میانی، دوره نوسنگی و عصر برنز اولیه است.

29 بهمن 1402

طرز تهیه شیر برنج با خامه صبحانه و خامه قنادی

شیر برنج یک دسر سنتی ایرانی است که با برنج، شیر، گلاب، شکر و هل درست شده و با پسته خلال شده تزیین می شود. شیر برنج بسیار خوشمزه است و به راحتی درست می شود و می توانید برای بهره مند شدن از فواید شیر برنج آن را هم به صورت گرم، هم سرد سرو کنید. اما اگر دوست دارید...

12 بهمن 1402

رویداد نو State of Play سونی معرفی گردید؛ 40 دقیقه و حضور بیش از 15 بازی

مدت نسبتاً زیادی است که پلی استیشن رویداد تازه State of Play یا شوکیس تازه ای را برای معرفی بازی های تازه خود یا نمایش تازه از بازی های قبلی معرفی شده تدارک ندیده است. اکنون پلی استیشن رویداد State of Play تازهی را معرفی نموده است که قرار است حدود 40 دقیقه طول بکشد...

10 بهمن 1402

تیگو 7 pro بخریم یا پژو 2008؟ ، قبل از خرید حتما بخوانید!

تیگو 7 pro بهتر است بخریم یا پژو 2008؟ هر دو خودرو در رنج قیمت دو میلیارد تومان قابل خرید هستند. اما کدام یک مناسب مصرف کننده است؟

6 بهمن 1402

طرز تهیه لازانیا با پنیر پیتزا خوشمزه با و بدون فر

لازانیا یک غذای مجلسی خوشمزه است که می توانید آن را با انواع پنیر تهیه کنید. یکی از مجذوب کننده ترین پنیرها برای لازانیا، پنیر پیتزاست. طرز تهیه لازانیا با پنیر پارمسان را قبلا در کتاب کاله مرور نموده بودیم اکنون و در ادامه طرز تهیه لازانیا با پنیر پیتزا...

28 دی 1402

خداحافظی با اسطوره آمریکایی پرطرفدار

پدال نوشت: با هجوم خودروهای برقی به بازار، عرصه بر خودروهای عضلانی همانند دوج چلنجر تنگ شده است.

4 دی 1402

کدام ایرلاین ها در مهر ماه بیشتر مسافران را حرص دادند!

بر اساس آمارهای مرکز اطلاعات و آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، در مهر امسال 24 درصد پروازهای خروجی تأخیر داشتند و میانه زمان تأخیر پرواز ایرلاین ها به 84 دقیقه رسید.

20 آذر 1402

چرا در فضا هیچکس نمی تواند صدای فریاد شما را بشنود؟

یورونیوز نوشت: فضا را عمدتا خلاء در بر گرفته است، بنابراین آیا صدا می تواند در فضا سفر کند و آیا در فضا پژواک صدا وجود دارد؟

14 آذر 1402

کاتالوگ ری را منتشر شد ، مشخصات فنی و آپشن های ری را ایران خودرو

کاتالوگ ری را ایران خودرو رسماً منتشر شد. گروه صنعتی ایران خودرو دقایقی پیش، مشخصات فنی و امکانات رفاهی کراس اوور خود را خاطرنشان کرد. ری را قرار است با موتور EF7 پلاس توربو 160 اسب بخاری به بازار خودرو کشور ارائه گردد.

25 مهر 1402

حضور گردشگران کشورهای عضو اکو در ایران تسهیل می گردد، استان اردبیل قطب جهانی گردشگری است

سیدعزت الله ضرغامی 13 مهر در پنجمین نشست وزرای گردشگری کشورهای اکو که در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار گردید، اظهار کرد: در مقاطع مختلفی شاهد رخداد بعضی سوءتفاهم های سیاسی بین کشورها هستیم و این موضوع نباید در گردشگری خلل و...

13 مهر 1402

10 دقیقه ای این دونات خوشمزه رو درست کن!

عصر یه روز تابستون دونات با چای می چسبه! دونات یکی از محبوب ترین پیراشکی ها در دنیاست. در طعم های مختلفی که سلیقه های زیادی را دربرمی گیرد.

19 شهریور 1402

خاله فاطمه نیم قرن از عمر خود را به احیا و آموزش نمد مالی در روستای پادلدل پرداخته است

ایرنا/ براساس اخبار بدست آمده، خاله فاطمه نیم قرن از عمر خود را به احیا و آموزش نمد مالی در روستای پادلدل پرداخته است.

16 شهریور 1402

هشدار هواشناسی؛ رگبار و رعد و برق در این 17 استان ، خیزش گرد و خاک در 13 استان

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 13 استان هشدار داد.

14 شهریور 1402

راهکارهایی آسان برای تمیز کردن داخل فر و مایکروفر

معمولا سقف و دیواره های فر بعد از مدتی غذا پختن داخل آن، چرب و کثیف می گردد و تمیز کردن آن به راحتی تمیز کردن اجاق گاز نیست. در این مطلب راهکاری ساده برای تمیز کردن داخل فر و مایکروفر آموزش داده شده است.

12 شهریور 1402

ترکیب پرسپولیس برابر فولاد اعلام شد ، زوج تازه در خط حمله سرخ ها

با اعلبام یحیی گل محمدی ترکیب پرسپولیس برای بازی با فولاد خوزستان معین شد

9 شهریور 1402
تعداد: (255)