رویداد نو State of Play سونی معرفی گردید؛ 40 دقیقه و حضور بیش از 15 بازی

به گزارش وبلاگ خبری، مدت نسبتاً زیادی است که پلی استیشن رویداد تازه State of Play یا شوکیس تازه ای را برای معرفی بازی های تازه خود یا نمایش تازه از بازی های قبلی معرفی شده تدارک ندیده است. اکنون پلی استیشن رویداد State of Play تازهی را معرفی نموده است که قرار است حدود 40 دقیقه طول بکشد و همین آن را یکی از بزرگ ترین رویدادهای State of Play می نماید.

رویداد نو State of Play سونی معرفی گردید؛ 40 دقیقه و حضور بیش از 15 بازی

تازهترین رویداد State of Play (SoP) پلی استیشن قرار است در ساعت 1:30 بامداد پنجشنبه 12 بهمن 1402 برگزار گردد. این رویداد به وسیله پتلفرم هایی نظیر یوتیوب، توییچ و تیک تاک قابل مشاهده خواهد بود. این رویداد 40 دقیقه خواهد بود که مدت زمان آن تقریباً برابر با شوکیس سال پیش سونی است و طبق گفته سونی برخی از بااستعدادترین افراد صنعت هم به عنوان مهمان در آن حضور خواهند داشت. بعلاوه پلی استیشن وعده داده است که بیش از 15 بازی در این رویداد نشان داده خواهد شد.

در میان این 15 بازی، سونی اعلام نموده است که نمایش بیشتری از دو بازی Stellar Blade و Rise of the Ronin خواهد داشت. این دو بازی قرار است در سال میلادی جاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شوند. سونی اعلام نموده است که تریلرهای تازهی از بازی های دیگری را هم که در سال 2024 یا بعد از آن برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن وی آر 2 عرضه خواهند شد، منتشر خواهد نمود.

اگرچه به غیر از دو بازی Stellar Blade و Rise of the Ronin که حضور آن ها به صورت رسمی به وسیله سونی تأیید شده است، حدس زدن درباره دیگر بازی ها و سورپرایزهای احتمالی این مراسم سخت است، می توان با توجه به شایعه های اخیری که منتشر شده احتمال نمایش تریلر تازه از چند بازی دیگر را محتمل دانست. به خصوص با توجه به این مسئله که به نظر می رسد سونی به این SoP نسبت به برخی از SoP های کوتاه تر اهمیت بیشتری قائل شده است.

در واقع، با توجه به شایعه هایی که اخیراً به وسیله برخی از منابع مطلع منتشر شده، احتمال حضور بازی دث استرندینگ 2 و رونمایی تریلر تازه و نام کامل این اثر در این رویداد وجود دارد. به خصوص اگر بخواهیم در نظر بگیریم که پلی استیشن در بیانیه معرفی خود به وضوح از حضور برخی از بااستعداد ترین افراد صنعت به عنوان میهمان در این رویداد خبر داده است. البته این جمله می تواند به معنای حضور بازی تازه افراد دیگری هم باشد. برای مثال، شایعه هایی هم از نمایش تازه بازی Judas، ساخته تازه کن لوین، در این رویداد به گوش می خورد.

یکی از بازی های دیگری که شایعه حضور آن وجود دارد، بازی چندنفره Concord است که در شوکیس سال قبل پلی استیشن با یک تیزر سینمایی معرفی شده بود. برخی منابع اطلاع داده اند که این بازی احتمالاً در این رویداد با جزئیات کامل تری نشان داده خواهد شد. در کنار این ها، با توجه به نزدیک بودن به تاریخ عرضه فاینال فانتزی 7 ریبرث، احتمال نمایش این بازی یا حتی سورپرایزی مبنی بر عرضه دمو این اثر هم وجود دارد.

به هر حال، احتیاج نیست مدت زیادی تا این رویداد انتظار بکشید و می توانید آن را در 1:30 بامداد پنجشنبه در یوتیوب، توییچ یا تیک تاک دیدن یا اخبار و تریلرهای آن را در وبلاگ خبری دنبال کنید.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "رویداد نو State of Play سونی معرفی گردید؛ 40 دقیقه و حضور بیش از 15 بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد نو State of Play سونی معرفی گردید؛ 40 دقیقه و حضور بیش از 15 بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید