اقامتگاه بوم گردی پرطرفدار در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ خبری، خبرنگاران در این گزارش 5 اقامتگاه بوم گردی پرطرفدار آذربایجان شرقی را معرفی می کند.

اقامتگاه بوم گردی پرطرفدار در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ خبری، اسکان در اقامتگاه های بوم گردی یکی از گزینه های به صرفه و مالی در سفر است و افرادی که علاقمند به آشنایی با فرهنگ هر منطقه هستند معمولا اقامت در بوم گردی را به رزو هتل ترجیح می دهند. بوم گردی ها معمولا امکانات بهتری برای ارتباط با مردم بومی منطقه و چشیدن لذت های خاص هر شهر و روستا فراهم می کنند و قیمت مناسبتری نیز نسبت به هتل دارند.

اقامتگاه بوم گردی آنیل در منطقه آزاد ارس

اقامتگاه بوم گردی آنیل در نزدیکی شهر جلفا در منطقه آزاد ارس و در روستای زیبای آغبلاغ واقع شده است. این بوم گردی دارای 2 نوع اتاق مدرن و سنتی است و در مجموع ظرفیت اقامت 23 جهانگرد را دارد که در 3 اتاق این بوم گردی اسکان می یابند.

قیمت های این اقامتگاه بوم گردی برای هر اتاق در روزهای عادی حدود 800 هزار تومان است و صبحانه رایگان نیز به سبک محلی برای مهمانان سرو می شود.

اقامتگاه بوم گردی بهار در تبریز

اقامتگاه بوم گردی بهار در تبریز و در خیابانی به همین نام واقع شده است. این اقامتگاه یک خانه قدیمی با قدمت 70 ساله است و اقامت در تبریز قدیم را برای جهانگردان تداعی می کند. این خانه دو طبقه دارای 200 متر حیاط بسیار زیبا و 6 اتاق در 2 طبقه است که در مجموع امکان اسکان 28 جهانگرد را فراهم می کند.

نزدیک بودن به مرکز شهر و بازار تاریخی تبریز از ویژگی های شاخص این بوم گردی است. اتاق های بوم گردی بهار بسته به تعداد تخت قیمت گذاری شده اند. هزینه یک شب اقامت در این بوم گردی از 500 هزار تومان تا 850 هزار تومان برای هر اتاق متغیر است.

اقامتگاه بوم گردی سهند کندوان

کندوان روستایی در نزدیکی تبریز است که خانه های قدیمی آن در دل کوه کنده شده اند. این روستای جهانگردی دارای معروفیت جهانی است و بسیاری از جهانگردان بوم گردی سهند را در این روستا برای اقامت انتخاب می کنند.

اقامتگاه بوم گردی سهند دارای 4 اتاق دو تخته است که در نقاط مختلف روستا در دل کوه کنده شده اند. در واقع با اقامت در این بوم گردی می توان تجربه کامل زندگی در دل کوه را به تجربه های قبلی اضافه کرد. برخی از این واحدها دارای امکانات مدرن مانند جکوزی در یک محیط کاملا سنتی هستند. هر اتاق این بوم گردی باتوجه به امکانات از 900 هزار تومان تا یک میلیون و 900 هزار تومان قابل اجاره است.

اقامتگاه بوم گردی موغان یوردو در مرند

اقامتگاه بوم گردی موغان یوردو مختص کسانی است که واقعا می خواهند چند روزی را در طبیعت و به دور از هر نوع ارتباطات مدرن بگذرانند. در این منطقه موبایل به ندرت آنتن می دهد و برق و اینترنت هم به میزانی که برای یک زندگی مدرن مورد نیاز باشد، موجود نیست.

این بوم گردی در یکی از قلل رشته کوه میشو واقع شده و به علت عدم دسترسی به رستوران با غذاهای محلی تنورپز از مهمانان پذیرایی می شود. بوم گردی موغان یوردو دارای دو کلبه سنتی و اسکیمویی است و هزینه هر شب اقامت در این کلبه ها بین یک میلیون تا 2 میلیون و 500 هزار تومان متغیر است.

اقامتگاه بوم گردی شاه عباسی در کلیبر

کلیبر شهری مخصوص علاقمندان به طبیعت است و اقامتگاه های بوم گردی زیادی در این شهر و اطراف آن وجود دارند. یکی از زیباترین اقامتگاه های کلیبر، بوم گردی شاه عباسی است. این بوم گردی در کنار کوه، جنگل و رودخانه واقع شده و یک مکان ایده آل برای گردش های گروهی است.

اقامتگاه بوم گردی شاه عباسی دارای 10 اتاق است و در مجموع ظرفیت پذیرش 200 جهانگرد را دارد. اتاق های این بوم گردی بر اساس ظرفیت از 650 هزار تومان تا 2 میلیون تومان قابل رزرو هستند.

منبع: دنیای سفر

به "اقامتگاه بوم گردی پرطرفدار در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه بوم گردی پرطرفدار در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید