این افراد می توانند آیفون و مک بوک را در خانه تعمیر نمایند!

به گزارش وبلاگ خبری، زومیت نوشت: اپل پروژه تعمیر در منزل برای محصولات خودش را در اروپا و برای کاربران بیشتری توسعه می دهد.

این افراد می توانند آیفون و مک بوک را در خانه تعمیر نمایند!

اپل خاطرنشان کرد که پروژه Self Service Repair خود را برای پوشش مدل های آیفون 15 و خانواده مک مجهز به تراشه M2، شامل مک بوک پرو 14 اینچ، مک بوک پرو 16 اینچ، مک بوک ایر 15 اینچ، مک مینی، مک پرو و مک استودیو توسعه داده است.

اپل اضافه نمود که سرویس تعمیر در منزل در 24 کشور اروپایی ازجمله کرواسی، دانمارک، یونان، هلند، پرتغال و سوئیس برای کاربران دردسترس است. بدین ترتیب، سرویس تعمیر در منزل اپل از 35 محصول در 33 کشور و 24 زبان پشتیبانی می نماید. برنامه Apple Diagnostics برای تعمیر سلف سرویس هم اکنون در ایالات متحده دردسترس است و سال آینده در اروپا نیز دردسترس خواهد بود.

جلسات عیب یابی اپل که برای کاربرانی با دانش و تخصص لازم برای تعمیر دستگاه های اپل برگزار می گردد، به مشتریان این امکان را می دهد تا مانند ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل یا تعمیرکاران مستقل، گوشی آیفون، آیپد، مک بوک و سایر محصولات اپل را برای کارکرد و عملکرد بهینه قطعات آزمایش نمایند و تشخیص دهند که کدام قطعه ممکن است به تعمیر احتیاج داشته باشد.

برنامه تعمیر در منزل اپل که در سال 2022 راه اندازی شد، به گونه ای طراحی شده است که به صاحبان دستگاه های اپل اجازه می دهد تعمیرات خود را در خانه هایشان با استفاده از قطعات اپل و دفترچه راهنمای تعمیر و ابزار مخصوص انجام دهند.

مشتریان برای انجام تعمیرات، ابتدا باید دفترچه راهنمای تعمیر محصول و تعمیر ویژه آن را در وب سایت پشتیبانی اپل آنالیز نمایند. پس ازآن، کاربران می توانند قطعات و ابزارهای مورداحتیاج را از فروشگاه تعمیر سلف سرویس سفارش دهند و تعمیر را شروع نمایند.

به گفته اپل، این برنامه بخشی از کوشش هایش برای توسعه بیشتر دسترسی به تعمیرات است؛ اما اپل هشدار می دهد که بیشتر مشتریان هنوز باید به تعمیرکاران حرفه ای در اپل استور مراجعه نمایند تا از تعمیر صحیح و مطمئن دستگاه های خود مطمئن شوند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "این افراد می توانند آیفون و مک بوک را در خانه تعمیر نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این افراد می توانند آیفون و مک بوک را در خانه تعمیر نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید