ببینید ، مهار آتش سوزی گسترده مرکز بازیافت زباله کرمانشاه بعد از 2 ساعت

به گزارش وبلاگ خبری، سرپرست فرمانداری کرمانشاه از مهار آتش سوزی مرکز بازیافت زباله شهر کرمانشاه پس از گذشت 2 ساعت و با یاری 17 خودرو آتش نشانی و دیگر تجهیزات لازم اطلاع داد.

ببینید ، مهار آتش سوزی گسترده مرکز بازیافت زباله کرمانشاه بعد از 2 ساعت

به گزارش وبلاگ خبری، محمدرضا آمویی گفت: در ساعت 15 و 10 دقیقه عصرروز سه شنبه حوالی سایت بازیافت در اطراف کرمانشاه دچار حریق شد که با هماهنگی که با مدیریت بحران استان کرمانشاه صورت گرفت، اولین خودرو آتش نشانی ساعت 15 و 24 دقیقه در محل حاضر شد.

او با اشاره به حجم بزرگ حریق که به خاطر زباله های زیاده دپو شده اشتعال گسترده ای به همراه داشت، اضافه نمود: باید از چند جبهه اطفا حریق در دستور کار قرار می گرفت.

آمویی اضافه نمود: برای این کار از ظرفیت 10 ایستگاه آتش نشانی، پتروشیمی، پالایشگاه و دیگر واحدهای صنایع بزرگ حوالی کرمانشاه برای مهار حریق یاری گرفته شد.

او مطرح نمود: بعد از حدود 2 ساعت حریق تا حدودی مهار و هیچگونه تلفات جانی نداشتیم و تجهیزات محیط، دستگاه های گران قیمت، مزارع ساختمان، شرکت ها و ماشین آلات نیز دچار خسارت نشدند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه توضیح داد: در ضمنً 15 تانکره آب معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه نیز برای یاری رسانی و جلوگیری از سرایت آتش به زمین های مجاور و ساختمان بازیافت در محل حضور پیدا کردند.

او اضافه نمود: 10 دستگاه لودر، پنج دستگاه کمپرسی، 2 بیل زنجیری و 100 گالون فوم در جهت اطفا حریق مورد قرار گرفته است. آمویی اظهار داشت: در محل حضور داشته و بر عملیات اطفای حریق نظارت میدانی داریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، مهار آتش سوزی گسترده مرکز بازیافت زباله کرمانشاه بعد از 2 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، مهار آتش سوزی گسترده مرکز بازیافت زباله کرمانشاه بعد از 2 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید