خودرو

پیکاپ T9 برقی، گزینه واردات به ایران، عکس

شرکت جک در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از نسخه برقی وانت پیکاپ T9 هانتر رونمایی می کند.

7 اردیبهشت 1403

مدرن ترین مدل خودروهای جگوار با تکنولوژی چینی ، عکس

شرکت جگوار-لندروور احتمالا از پلتفرم های خودروساز چینی چری برای حمایت از خودروهای الکتریکی آینده استفاده می نماید تا بتواند این برند نام آشنای بریتانیایی را در عصر خودروهای برقی احیا کند.

29 فروردین 1403

لیست قیمت فروردین ماه محصولات ایران خودرو

لیست قیمت فروردین ماه محصولات ایران خودرو اعلام شد. براساس لیست اعلامی ایران خودرو، 207 دستی پانوراما ارزانترین و هایما X7 گرانترین محصولات تولیدی این گروه صنعتی به شمار می روند.

20 فروردین 1403

اشتاین ام راین سوئیس، شهری با نقاشی و معماری قرون وسطی

به محض اینکه چشمتان به رودخانه بیفتد و راسته خانه های زیبا که عکسشان در آب نمایان شده را ببینید، خواهید فهمید که گردش در اشتاین ام راین (Stein am Rhein) برترین انتخاب برای سفری یک روزه به اطراف زوریخ است.

18 فروردین 1403

آشنایی با شیلنگ های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی

آیا برترین مدل شیلنگ مورد استفاده در ساختمان سازی را می شناسید؟ امروزه شیلنگ های بسیاری در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند که هریک ویژگی های خاص خود را داشته و متخصصان بنا به احتیاج ساختمان از آن ها استفاده می نمایند.

15 فروردین 1403

ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان

ایسنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، ثبت افزون بر 8 میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان صورت گرفت.

8 فروردین 1403

بهترین گجت های سونی از نگاه خبرنگاران مگ؛ 19 محصول گران قیمت اما فوق العاده

در جهانی که هر روز شاهد پیشرفت های شگفت انگیز فناوری هستیم، سونی به عنوان یک نام آشنا و محبوب قدم های استواری را برای ارتقاء تجربه دیجیتالی ما بر می دارد. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت های هوشمند سونی در خبرنگاران بپردازیم و...

4 فروردین 1403

5 مورد از ضروری ترین وسایل آشپزی برای سفر که باید به همراه داشته باشید

خورد و خوراک در سفر یکی از دغدغه های مهم مسافران و گردشگران است. برخی از مسافران ترجیح می دهند به جای رفتن به رستوران های بین راهی خودشان در طول سفر آشپزی کنند. گاهی هم محل اقامت شما در سفر یک اقامتگاه بومی یا کمپ است و امکان تهیه غذا از رستوران ها برایتان...

26 اسفند 1402

چگونه از گم شدن کودک در شلوغی جلوگیری کنید؟

گم شدن کودک در شلوغی همیشه یکی از نگرانی های اصلی والدین بوده است. سفر و بازدید از مکان های شلوغ همیشه خطر جدایی والدین از بچه ها را به همراه دارد. طبیعت کنجکاو و ماجراجوی بچه ها، آن ها را مستعد پرسه زدن و استفاده از کوچک ترین فرصت برای کشف چیزهای تازه و...

11 اسفند 1402

لنت ترمز تقلبی چه بلایی سر خودرو شما می آورد؟ چگونه لنت اصلی بخریم؟

لنت ترمز تقلبی خودرو یکی از خطرناک ترین قطعات مربوط به خودرو است. این قطعه نه تنها به شما آسیب مالی می رساند بلکه با جان شما هم بازی می نماید. اما راه های شناسایی لنت ترمز جعلی چیست و لنت اصلی را از کجا تهیه کنیم؟

4 اسفند 1402

انفجار تی ان تی خم به ابروی غول روسی نیاورد!، فیلم

ویژگی خاص ماشین زرهی میدان نبرد، وجود یک سکوی باری کوچک است که می توانید سلاح های اضافی، مهمات، حتی یک خمپاره با مجموعه ای از مین ها را در آن قرار دهید.

1 اسفند 1402

سیتروئن کارین، خودرویی که هرگز راهی جاده ها نشد!

سیتروئن کارین خودرویی است هرگز راهی جاده ها نشد؛ اما الگوی خوبی برای دیگر خودروسازها شد، حتی شاید دیدن گالری عکس های این ماشین کلاسیک که در زمان خود به نوعی مدرن بود، شما را به یاد خودروی سایبرتراک معروف ایلان ماسک بیندازد.

29 بهمن 1402

جاهای دیدنی وان ترکیه

وان ترکیه، به عنوان شهری تاریخی در شرق ترکیه، به دلیل نزدیکی به ایران و جذابیت هایی که دارد، در سال های اخیر به یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان، تبدیل شده است. این شهر با توجه به قدمت هزاران ساله که تمدن های مختلف، چون ارمنیان، بیزانس، سلجوقی...

22 بهمن 1402

بهترین لوازم جانبی گلکسی A15 سامسونگ در خبرنگاران

سامسونگ در ادامه روند به روزرسانی گوشی های هوشمند سری A خود پس از گلکسی A05، به سراغ گلکسی A15 رفته و این گوشی هوشمند مالی را به عنوان جانشین گوشی پرفروش گلکسی A14 سال گذشته در اختیار کاربران قرار داده است. از لحاظ مشخصات فنی این گوشی نسبت به گوشی نسل قبلی خود...

10 بهمن 1402

تیگو 7 pro بخریم یا پژو 2008؟ ، قبل از خرید حتما بخوانید!

تیگو 7 pro بهتر است بخریم یا پژو 2008؟ هر دو خودرو در رنج قیمت دو میلیارد تومان قابل خرید هستند. اما کدام یک مناسب مصرف کننده است؟

6 بهمن 1402

جدیدترین و سریع ترین خودروی فورد موستانگ با پکیج برنز روانه بازار می گردد!، عکس

عرضه خودروی فورد موستانک برقی با استقبال شدیدی از جانب مشتریان همراه شد. اکنون خودروی پرطرفدار موستانگ در کمال تعجب با پکیج برنز همراه می گردد و در برترین حالت خود در بازار عرضه می گردد.

4 بهمن 1402

از رویداد CES 2024 چه انتظاراتی داریم؟

رویداد CES 2024 به صورت رسمی، از 5 روز دیگر شروع می گردد و به مدت 3 روز ادامه پیدا می نماید. در این رویداد اتفاقات هیجان انگیز زیادی منتظر ماست که در این مطلب به صورت خلاصه به آن خواهیم پرداخت.

15 دی 1402

خداحافظی با اسطوره آمریکایی پرطرفدار

پدال نوشت: با هجوم خودروهای برقی به بازار، عرصه بر خودروهای عضلانی همانند دوج چلنجر تنگ شده است.

4 دی 1402

مبنای پرداخت عوارض در جاده ها معین شد

براساس لایحه بودجه 1403، وزارت راه و شهرسازی مکلف است با استفاده از ابزارهای هوشمند از کلیه وسایل نقلیه که در بزرگراه های شریانی تردد می نمایند، بر مبنا پیمایش به ازای هر کیلومتر و بر اساس نوع خودرو عوارض دریافت کند.

1 آذر 1402

جوابیه سایپا درباره عرضه محصولات با تایید سازمان استاندارد و محیط زیست

جوابیه سایپا درباره عرضه محصولات با تایید سازمان استاندارد و محیط زیست با رعایت استانداردهای 85 گانه و نصب تجهیزات ترمز ESC (کنترل پایداری خودرو)، TPMS (سیستم کنترل فشار باد تایر) را در ادامه بخوانید.

6 آبان 1402
تعداد: (181)