سفر به فضا با مرسدس بنز لاکچری!، عکس

به گزارش وبلاگ خبری، مرسدس مایباخ اکنون همراه با استارتاپی به نام Space Perspective حال حرکت به سمت خارج از سیاره زمین است.

سفر به فضا با مرسدس بنز لاکچری!، عکس

امیرمسعود عابدین: مشارکت مرسدس و اسپیس پرسپکتیو از روی زمین آغاز می گردد. شاسی بلند مرسدس بنز EQS میباخ به عنوان خودروی رسمی برای Space Perspective آغاز به کار می نماید و در هر پرواز 6 مسافر را به سمت کپسول تحت فشار خود می برد.

به هر کپسول یک بالون فضایی بزرگ با نیروی هیدروژنی متصل شده که مسافران را با سرعت 22 کیلومتر بر ساعت، تا 30 کیلومتر بالا می برد. جهت یادآوری، فضا از ارتفاع 100 کیلومتری آغاز می گردد. هر سفر حدود شش ساعت طول می کشد. دو ساعت برای رسیدن به این ارتفاع، دو ساعت شناور در فضا و دو ساعت در مسیر بازگشت.

جین پوینتر، بنیانگذار Space Perspective خاطرنشان می نماید که این سفر مانند مرسدس EQS میباخ الکتریکی، کاملاً بی صدا بوده دارای سوخت کربن خنثی است.

پوینتر می گوید: ما همه را به فضا می بریم، اما به روشی بسیار متفاوت از آنچه که به احتمال زیاد تصور می کردید. هیچ موشک و لباس فضایی ای در کار نیست. در عوض، ما از بالونی استفاده می کنیم که به آرامی افراد را به فضا می برد تا آن تجربه اولیه فضانوردی را داشته باشند.

  • گران ترین وانت بازار ایران/ پیکاپ جان سختی که خودروی لوکس شد/ عکس

  • ماشین های کهنه ای که در ایران حکم معدن طلا را پیدا نموده اند/ عکس

داخل کپسول Space Perspective، حس یک SUV لوکس با شش صندلی راحت رو به پنجره های بزرگ، مقداری فضای سبز و حتی حمام را انتقال می دهد. فضای داخلی به وسیله Space Perspective طراحی شده، اما ممکن است با این مشارکت تغییر کند.

اولین ماموریت Space Perspective قرار است اواخر سال 2024 انجام گردد و آزمایشات آن در حال حاضر ادامه دارد. قیمت هر صندلی 125 هزار دلار اعلام شده است، به این معنی که پروازها منحصراً به افرادی محدود می گردد که احتمالاً می توانند هزینه خرید یک مرسدس بنز EQS مایباخ را داشته باشند.

در حال حاضر بیش از 1650 نفر بلیط هایی را برای رفتن به فضا خریداری نموده اند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ خبری مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "سفر به فضا با مرسدس بنز لاکچری!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به فضا با مرسدس بنز لاکچری!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید