بهترین جاذبه های گردشگری هاوایی ، بخش دوم

به گزارش وبلاگ خبری، هاوایی روی کوهستان های آتشفشانی بزرگی قرار گرفته است. این جزایر، دارای منظره ها زیبا و متنوعی هستند که شامل جنگل های سرسبز و متراکم و منطقه ها آتشفشانی خیره کننده ای است.

بهترین جاذبه های گردشگری هاوایی ، بخش دوم

در ادامه همراه با ما باشید تا رجحانن جاذبه های گردشگری هاوایی را به شما معرفی کنیم.

8- مزرعه قهوه کونا

Kona Coffee Living History Farm

مزرعه تاریخچه زنده قهوه کونا، تنها مزرعه تاریخچه زنده در کشور است که به تاریخ و روش های سنتی کشاورزی قهوه اختصاص یافته است. در این مکان، افراد مختلفی وجود دارند که گردشگران و مسافران را با مسائل مربوط به کشاورزی قهوه آشنا می نمایند. بازتماشامایندگان از این مزرعه به راحتی می توانند در درون این مزرعه گردش نمایند. این مرزعه همچنان در حال فراوری قهوه است.

9- جاده هانا

Hana Road

جاده خارق العاده هانا، رسما به عنوان بزرگراه هانا نام گذاری شده است. این جاده، به طول 52 مایل است که در جزیره مائویی قرار گرفته است و از پایا آغاز می گردد، از درون جنگل های سرسبز در کنار ساحل می گذرد تا به شهر دور افتاده هانا برسد. در کنار رانندگی در جاده ای بسیار خیره نماینده، شما می توانید از منظره ها زیبای اطراف لذت ببرید. بازدید از شهر و اطراف آن نیز قابل توجه است. در طی راستا، چندین آبشار، ساحل و راستا کوهنوردی وجود دارد. شهر هانا، نسبتا از به بقیه جزیره جدا است و همین به آن اجازه داده تا فرهنگ سنتی هاوایی را بهتر حفظ کند.

10- منظره دره وایپیو

Waipio Valley Lookout

یکی از خوش منظره ترین مکان ها در جزیره بیگ در هاوایی، منظره به دره وایپیو است. این دره حاصلخیز در کنار اقیانوس قرار گرفته است و دارای صخره های سرسبز و بلندی است. سواحل این مکان دارای شن های سیاه رنگی است که با آب های آبی و موج های سفید رنگ دریا برخورد می نمایند. یکی از رجحانن راستاهای پیاده روی در هاوایی، در دره وایپیو قرار گرفته است.

11- راستا هاماکوآ

Hamakua Heritage Corridor

این راستا خوش منظره، در کنار خط ساحلی هاماکوآ قرار گرفته است. این خط ساحلی از هیلو آغاز شده و تا دره وایپیو در جزیره بیگ ادامه دارد. علاوه به منظره هاه بسیار زیبا از ساحل و منطقه ها سرسبز، جاذبه های دیگری از جزیره بیگ در این راستا قرار گرفته است که آن را به جاذبه گردشگری بسیار رجحان در این منطقه تبدیل می نماید. در هیلو، گردشگران و مسافران می توانند از خلیج انومیا و باغ گرراستای هاوایی با بیش از دو هزار گونه گیاهی تماشا نمایند. در طی راستا به سمت شمال، آبشار آکاکا و کاهونا و سپس باغ های گیاهشناسی جهانی قرار گرفته اند. در این باغ های گیاهشناسی، آبشار اومائوما قرار گرفته است.

12- مائونا کیا

Mauna Kea

بلندترین کوه در هاوایی، مائونا کیا است که در جزیره بیگ قرار گرفته است. این کوهستان نسبت به دنیای سرسبز و گرراستای پایین خود، فرق دارد. این قله که تنها با استفاده از خودروهای مخصوص قابل دسترس است، بسیار سرد و در ماه های زمستانی پوشیده از برف است. رصدخانه مائونا کیا، یک موسسه تحقیقاتی فعال است که در ساعات روز، درب های خود را به روی گردشگران و بازیدنمایندگان باز می نماید. ارتفاع این کوه بیش از چهارده هزار پا است و تنها کوهنوردان ماهر باید این راستا را شش مایلی را صعود نمایند.

13- مرکز فرهنگی پلینزی

Polynesian Cultural Center

مرکز فرهنگی پلینزی در اوآهو و در فاصله یک ساعته از هونولولو قرار گرفته است. این مرکز به وسیله موسیقی، پایکوبی، بازی و صنایع دستی، فرهنگ و زندگی روزانه مردمان جزایر پلینزی در هاوایی، تاهیتی، جزایر مارکیوساس، تونگا، ساموآ و فیجی را به نمایش می گذارد. این مرکز دارای بخش های مختلفی است که هر کدام از آنها، به بخش های نامبرده در بالا اختصاص دارند. بسیاری از افراد این مرکز، از همان جزایر خود آمده اند که صحت و دقت این مرکز را بالا می برد.

14- مرکز اقیانوس مائوئی

Maui Ocean Center

مرکز اقیانوس مائوئی، به بازتماشامایندگان و گردشگران این اجازه را می دهد تا از نزدیک، دنیای زیر اقیانوس را مشاهده نمایند و در خصوص حیات دریایی منحصربه فرد و زیست بوم پیرامون هاوایی اطلاعات بیشتری را کسب نمایند. آکواریوم مرکزی در این مرکز، یک صخره مرجانی زنده است محل زندگی بیش از چهل گونه مرجانی اقیانوس آرام و هزاران ماهی است. این مکان، این فرصت را به گردشگران و مسافران می دهد تا در تونلی در زیر آب قدم بزنند و حیات زیر آب همانند کوسه ها، سفر ماهی ها و دیگر حیوانات را مشاهده نمایند. در این مرکز، تالاب لاکپشت وجود دارد که مکان محبوب دیگری است که به زندگی و فراوری مثل لاکپشت ها اختصاص یافته است.

15- باغ های گیاهشناسی پرینسویل

Princeville Botanical Gardens

باغ های گیاهشناسی پرینسویل، یک موسسه خانوادگی است که به رشد طیف گسترده ای از گل های وحشی، گیاهان دارویی و گیاهان خوراکی می پردازد. تورهای مختلفی وجود دارند که بازتماشامایندگان را به درون این باغ ها می برند.

منبع: فوت و فن / planetware.com

به "بهترین جاذبه های گردشگری هاوایی ، بخش دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری هاوایی ، بخش دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید