تخفیفات هتل های دبی در تابستان بسیار هیجان انگیز است!

به گزارش وبلاگ خبری، در کوشش برای افزایش تعداد گردشگران در اقامتگاه ها در فصل تابستان، هتل های دبی آغاز به ارائه خدمات ویژه ای نموده اند که شامل اقامت رایگان برای بچه ها، تخفیف تا 20 درصد در محل اقامت، تخفیف تا 40 درصد در غذا و نوشیدنی و تخفیف تا 50 درصد در باشگاه های سلامت است. عید قربان هم در تابستان است و در این ایام علاوه بر تخفیفات هتل های دبی در تابستان از امکانات رفاهی دیگری مانند تحویل زودهنگام اتاق و خروج با تاخیر بهره ببرید.

تخفیفات هتل های دبی در تابستان بسیار هیجان انگیز است!

پیشنهادات و تخفیفات هتل های دبی در تابستان

تخفیفات هتل های دبی در تابستان برای خانواده ها کم نیست. با استفاده از این تخفیف های رایگان می توانید در برترین هتل ها و جاذبه های سراسر شهر، به همراه بچه ها تان یک تعطیلات به یاد ماندنی را سپری کنید

چه در پی تجمل در چشم نوازترین نقاط شهر باشید، چه در پی اقامت خط ساحلی و غرق شدن در نور خورشید، دریا و شن و ماسه، یا مشتاق کاوش و پرداختن به داغ ترین فعالیت های نو شهر، این پیشنهادات باورنکردنی شما را نا امید نخواهند کرد. وقت آن است که از پیشنهادات و تخفیفات هتل های دبی در تابستان آگاه شده و تعطیلات رویایی خودتان را در این شهر زیبا رزرو کنید.

اقامت در کنار ساحل

سواحل دبی به معنای واقعی کلمه افسانه ای هستند. هتل JA Ocean View، درست روبروی ساحل در JBR، تابستان سال جاری 30 درصد تخفیف برای رزرو ارائه می کند و بعلاوه به بچه های زیر 13 سال اجازه اقامت، غذا خوردن و بازی رایگان را می دهد. بعلاوه در نزدیکی JBR، در Movenpick Hotel Jumeirah Beach، Amwaj Rotana و Habtoor Grand Resort، هم می توانید تخفیف های خوبی پیدا کنید.

Atlantis, The Palm هم که با پارک آبی Aquaventure و آکواریوم Lost Chambers یکی از هیجان انگیزترین هتل های خانوادگی در دبی است، تابستان سال جاری، برای بچه ها پیشنهاد اقامت رایگان را در نظر گرفته است.

تابستانی پر از ماجراجویی داشته باشید

بچه های که به لگو علاقه دارند می توانند در طول تابستان در Legoland Hotel رایگان اقامت نمایند و غذا بخورند و از دسترسی به استراحتگاه لگولند دبی و پارک آبی لگولند و بعلاوه به موشن گیت دبی لذت ببرند. Lapital Hotel هم برای یک اقامت خانوادگی هیجان انگیز ایده آل و بچه ها زیر 12 سال می توانند در آن اقامت رایگان داشته باشند.

برای ماجراجویی های بیش تر، هتل JA Lake View 30 درصد تخفیف برای اقامت بزرگسالان، و بعلاوه اقامت رایگان، غذاخوری و دسترسی به باشگاه بچه ها را ارائه می دهد - در این هتل کل اعضای خانواده می توانند از اسب سواری، والیبال ساحلی و مینی گلف لذت ببرند. هتل JA Hatta Fort نیز پیشنهاد مشابهی دارد و دسترسی به زیبایی های کوه های هاجر و تمام فعالیت های عالی در هاتا وادی هاب را برای مهمانانش فراهم می نماید.

قلب شهر را کاوش کنید

مرکز شهر دبی محل قرارگیری بسیاری از برترین جاذبه های این شهر، از برج خلیفه تا دبی مال است - و مکان های عالی زیادی برای اقامت در این محله وجود دارد. هتل مجلل Palace Downtown 25 درصد تخفیف برای اقامت، همراه با غذای رایگان و دسترسی به باشگاه بچه ها را ارائه می دهد - در حالی که Address Fountain Views و Address Sky View به بچه ها اجازه اقامت، بازی و غذای رایگان می دهد.

جاده شیخ زاید هم هتل های فوق العاده ای دارد و به مرکز شهر دبی و بسیاری از جاذبه های دیگر نزدیک است. هتل 65 طبقه Tower Plaza منظره ها خیره نماینده ای از شهر ارائه می دهد، و بچه ها می توانند به صورت رایگان در آن اقامت نمایند، غذا بخورند و بازی نمایند - Voco Dubai هم برای بچه ها اقامت و غذای رایگان در نظر گرفته است. دیگر انتخاب ها در مرکز شهر عبارتند از Novotel Al Barsha در نزدیکی مرکز خرید امارات، Pullman JLT در منطقه مدرن برج های دریاچه های جمیرا، و هتل آپارتمان های Jannah Marina در میان برج های دبی مارینا.

از دبی قدیم تماشا کنید

قلب دبی قدیم آبراه آن است و Creek یکی از برترین مکان ها برای درک جادوی این شهر است. Park Hyatt Dubai دقیقاً روی آب نهر دبی واقع شده است - و در طول تابستان اقامت رایگان، غذا و دسترسی به باشگاه بچه ها را برای بچه ها ارائه می دهد. Pullman Dubai Creek City Centre هم درست بالای جاده است و دسترسی عالی به نهر و مرکز شهر دیره دارد. منطقه پرجنب و جوش الجداف محل آب نمای جداف است و هتل های زیادی دارد. بچه ها می توانند در هتل Marriott Hotel Al Jaddaf و بعلاوه Occidental Al Jaddaf به صورت رایگان اقامت نمایند و غذا بخورند.

بعلاوه گزینه های زیادی برای تخفیفات هتل های دبی در شهر دیره وجود دارد که دسترسی آسان به بازارهای دبی را ارائه می دهد. Crowne Plaza Deira به بچه ها اجازه می دهد تا به صورت رایگان اقامت داشته باشند و غذا بخورند، Hyatt Place Wasl District و Hyatt Place Al Rigga هم این پیشنهاد را برای بچه ها در نظر گرفته است. برای تماشا نمایی متفاوت از دبی قدیمی، Hyatt Place Jumeirah و Ibis Styles Jumeirah هر دو به بچه ها اجازه اقامت، غذا خوردن و حتی بازی رایگان را می دهند - و برای کاوش در جمیرا یا بازدید از موزه اتحاد ایده آل هستند.

تخفیفات هتل های 3 ستاره دبی در تابستان

راه های زیادی برای اقامت در دبی وجود دارد، و با پیشنهادات عالی برای اقامت رایگان بچه ها، هتل های سه ستاره این شهر در تابستان ها ارزش اقامت بیشتری دارند. Rove Hotels دارای 9 اقامتگاه راحت و مدرن در سراسر دبی است، از جمله در پارک ها و استراحتگاه های دبی، مرکز شهر، دبی مارینا و لامر - و بچه ها می توانند در این هتل ها به صورت رایگان اقامت نمایند و غذا بخورند.

برای دسترسی آسان به یکی از محبوب ترین مراکز خرید دبی یعنی مرکز خرید امارات، Novotel Suites به بچه ها اجازه اقامت و غذا خوردن رایگان می دهد، و Ibis Al Barsha هم در فاصله کوتاهی از مرکز خرید، همین پیشنهاد را دارد (همراه با سایر هتل های Ibis، در جمیرا و دراگون مارت). علاوه بر این، چهار هتل Savoy Dubai، که در قلب بر دبی واقع شده اند، نه تنها اقامت رایگان برای بچه ها، بلکه بلیط تور اتوبوس و بستنی و شیرینی های رایگان را هم ارائه می دهند.

سایر تخفیفات تابستانی هتل های دبی

Jannah Hotels

این گروه تخفیفات ویژه در طول تابستان تا قبل از خاتمه شهریور ماه با نرخ تخفیف تا 40 درصد نسبت به قیمت های زمستانی و ورود رایگان به مقاصد تفریحی علاوه بر تخفیف عید را برای بازتماشامایندگانش در نظر گرفته است.

Crown Plaza Hotel

این گروه پیشنهاداتی را در فصل تابستان fvhd جذب مهمانان بیشتر با تخفیف تا 25 درصد نسبت به قیمت های زمستان ارائه نموده است. این پیشنهادها شامل تخفیف در نرخ اتاق، ورود رایگان به مکان های گردشگری مختلف و صبحانه می گردد.

Avani Hotel + Pal View

این هتل پیشنهادات و تحفیفاتی را برای اقامت خانوادگی در تابستان ارائه نموده است، از جمله تخفیف 20 درصدی در غذا و نوشیدنی و بلیط های رایگان برای بازدید از پارک های دبی در طول تابستان و عید قربان.

Lapita Dubai Parks and اقامتگاه

این هتل پیشنهادات و تخفیف های ویژه ای را تا خاتمه ماه سپتامبر ارائه می نماید است که شامل اسکان رایگان بچه ها، تحویل زودهنگام اتاق، خروج با تاخیر و بلیط برای مقاصد تفریحی می گردد.

The H Hotel Dubai

این هتل 20 درصد تخفیف در نرخ اتاق، با صبحانه رایگان، و ورود رایگان برای بچه ها در طول تعطیلات، با تخفیف های دیگر برای اقامت و غذا در طول تابستان را ارائه می دهد.

Grand Millennium Dubai

این هتل پیشنهادی را ارائه نموده که از جولای تا سپتامبر معتبر هستند. این پیشنهادات شامل 25 درصد تخفیف در غذا، نوشیدنی و بعضی خدمات در هتل و یک کوپن 100 درهمی برای استفاده در باشگاه سلامتی، دسترسی رایگان به بعضی از امکانات و بعلاوه ساعات خروج با تاخیر است..

Anantara The Palm Dubai Resort

دوست دارید بدون پرواز به تایلند سفر کنید؟ در این صورت می توانید استراحتگاه الهام گرفته از تایلند، Anantara The Palm را برای اقامت تابستانی در دبی انتخاب کنید. اگر اقامت تان را در این هتل تا چهار روز قبل از رسیدن رزرو کنید، از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد.

FIVE Jumeirah Village

این هتل لوکس هم تخفیفات همه جانبه خود را در طول تابستان ارائه می کند. اینجا می توانید قبل از رفتن به رستوران ها و بارهای پرجنب و جوش اینجا (که هزینه همه آن ها حساب شده است) در استخری که به اتاق تان متصل است، خنک شوید. به علاوه، می توانید در این مکان مجذوب کننده بمانید و با بسته های Pay 3 Stay 4 (پرداخت برای 3 شب و 1 شب اقامت رایگان) یا Pay 6 Stay 8 (پرداخت برای 6 شب و 2 شب اقامت رایگان) از دو تخفیف عالی در اتاق ها بهره مند شوید.

FIVE Palm Jumeirah

FIVE Palm Jumeirah یک اقامتگاه لوکس و پر زرق و برق است. رستوران های و بارهای برند این هتل مانند میدن شانگهای، سینکو و پنت هاوس غذاها عالی و و نوشیدنی های عالی سرو می نمایند. اگر این مکان مجذوب کننده را برای اقامت تابستانی در دبی انتخاب کنید، می توانید از دو پیشنهاد عالی برای اتاق ها بهره مند شوید. این تخفیفات شامل بسته های Pay 3 Stay 4 یا Pay 6 Stay 8 برای مهمانان هتل است.

Jumeirah Al Qasr

می توانید در طول تابستان از نرخ اقامت استثنایی تا 40 درصد از تخفیف اتاق و صبحانه و بعلاوه 15 درصد تخفیف برای نوشیدنی ها در این هتل بهره مند شوید.

Jumeirah Al Naseem

می توانید در طول تابستان یک اقامت استثنایی در این هتل لوکس را رزرو نمایند و از 25 درصد تخفیف در نرخ اتاق و طیف وسیعی از مزایا، از 40 درصد تخفیف نرخ تخت و صبحانه و بعلاوه 15 درصد تخفیف برای نوشیدنی ها در فروشگاه های منتخب بهره مند شوند. بعلاوه دسترسی نامحدود به پارک آبی Wild Wadi خواهید داشت.

Jumeirah Beach Hotel

هتل جمیرا بیچ درست در کنار جمیرا النسیم، مقصد بسیاری از خانواده ها در فصل تابستان است. اقامت و غذای رایگان برای بچه ها 11 ساله و کم تر و دسترسی مستقیم نامحدود به 30 سرسره در پارک آبی Wild Wadi Wadi ار تخفیفات ویژه تابستانی این هتل لوکس است.

Jumeirah Creekside Hotel

اینجا می توانید به همراه حیوان خانگی خودتان یک استراحت خانوادگی آرام و مملو از تفریح داشته باشید و از 40 درصد تخفیف در برترین اتاق های موجود همراه با صبحانه بهره مند شوید.

W Dubai - The Palm

با رزرو اقامت تابستانی در این هتل، صبحانه روزانه رایگان در رستوران LIV برای 2 بزرگسال و 2 کودک دریافت می کنید و می توانید از یک ماساژ لذت بخش 30 دقیقه ای DeStress برای هر نفر در AWAY Spa هم لذت ببرید. هنگام رزرو حتما باید کد ZJLW را وارد کنید.

Pullman Jumeirah Lakes Towers

در حالی که از لذت های این اقامتگاه زیبا بهره مند می شوید، محله مرسوم به جمیرا لیکس تاورز را نیز بیشتر بشناسید، جایی که بچه ها می توانند به صورت رایگان اقامت نمایند، غذا بخورند و بازی نمایند. اینجا بچه ها بعلاوه می توانید از کلوپ بچه ها استفاده نموده و از مهمان نوازی درجه یک و منظره ها شگفت انگیز شهر لذت ببرند.

Habtoor Grand Resort

اینجا می توانید یک اتاق در قلب ساحل جمیرا رزرو کنید و بچه ها را رایگان همراه خودتان بیاورید. Habtoor Grand Resort از بچه ها برای اقامت و صرف غذا در هتل بدون هزینه پذیرایی می نماید و بچه ها بعلاوه دسترسی رایگان به باشگاه بچه ها Junior Jungle را خواهند داشت. برای استفاده از این شرایط ویژه، رزرو باید بین 1 فوریه و 31 آگوست 2023 انجام گردد.

Vida Creek Harbour

بچه ها می توانند در این هتل در منطقه شیک نو کریک هاربر دبی اقامت نمایند و به صورت رایگان غذا بخورند و بعلاوه از 25 درصد تخفیف نرخ اتاق ها هم بهره مند شوند. این اقامت شامل دسترسی رایگان به کلوپ بچه ها می گردد، و مکان های زیادی هم برای کاوش در اطراف از جمله پناهگاه حیات وحش راس الخور و شهر جشنواره دبی وجود دارد. برای استفاده از این پیشنهاد رزرو باید بین 1 فوریه و 31 آگوست 2023 انجام گردد.

کلام آخر درباره تخفیفات هتل های دبی در تابستان

هتل ها و جاذبه های دبی، پیشنهادهای باورنکردنی در طول تابستان ارائه می دهند. از اقامت رایگان در هتل برای بچه ها گرفته، تا ورود به برترین جاذبه های دبی ، تخفیفات هتل های دبی در تابستان گزینه های بسیار مجذوب کنندهی را برای اقامت مهمانان در نظر گرفته اند.

منبع: الی گشت

به "تخفیفات هتل های دبی در تابستان بسیار هیجان انگیز است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیفات هتل های دبی در تابستان بسیار هیجان انگیز است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید