تریلر نو بازی Fable گرافیک بالای آن و یک غول مدرن را به تصویر می کشد

به گزارش وبلاگ خبری، بازی فیبل (Fable) را می توان به راحتی یکی از مورد انتظارترین عناوین ایکس باکس دانست. هواداران این مجموعه مدت زیادی است که منتظر این بازی هستند و حال شرکت سازنده تصمیم گرفته یک تریلر تازه از آن عرضه کند. چندین سال از عرضه شماره قبلی فیبل می گذرد و این بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت زیادی نموده است. به حدی که شرکت سازنده شماره گذاری آن را متوفق نموده و تصمیم گرفته این مجموعه را از نو آغاز کند.

تریلر نو بازی Fable گرافیک بالای آن و یک غول مدرن را به تصویر می کشد

تریلر این بازی بسیار مجذوب کننده است. به این شکل که این تریلر با یک مصاحبه خیلی ساده با یک فرد عادی شروع می گردد. او می گوید که میخواهد گیاهان خود را رشد داده و به زندگی عادی خود ادامه دهد. سپس به طور ناگهانی تعیین می گردد که او قول دنیای جک و لوبیای سحرآمیز بوده و میخواهد شخصیت اصلی بازی را از بین ببرد.

قبل از اینکه او با ماجراجوی اصلی روبرو گردد، شرح می دهد که دنیای فانتزی پر از قهرمانان و هیولاهای مختلف است. در ادامه او ماجراجوی داستان را دیدار نموده و باید او را از بین ببرد. در این تریلر ما چیز زیادی از گیم پلی بازی ندیدیم. با این حال گفته شده که هرچیزی که ما دیدم از خود بازی بوده و به نظر بسیار مجذوب کننده می رسد.

حدود 13 سال از عرضه عنوان قبلی فیبل می گذرد. فیبل 3 یک عنوان بسیار مجذوب کننده بود و توانست موفقیت خوبی را کسب کند. این بازی به نوعی آخرین عنوان انحصاری با کیفیت کنسول ایکس باکس 360 بود و به نوعی افت این کنسول پس از فیبل 3 شروع شد.

این بازی تازه در اصل باید فیبل 4 نامگذاری می شد. با این حال شرکت سازنده تصمیم گرفته آن را فیبل ساده بنامد. این موضوع چند علت مختلف می تواند داشته باشد. اول اینکه مجموعه فیبل در گذشته به وسیله استودیوی لاینزهد (Lionshead) ساخته می شد. این استودیو در سال 2016 به وسیله مایکروسافت خریداری شده و کمی بعد هم بسته شد. به علت اینکه رئیس این شرکت به نام پیتر مولیناکس (Peter Molyneux) پس از خریداری شدن به وسیله مایکروسافت این استودیو را ترک کرد.

حال ساخت بازی فیبل به دست شرکت پلی گراند (Playground) افتاده که یکی از فزونین استودیوهای مایکروسافت است. این شرکت عناوین بسیار با کیفیت فورتزا هورایزن (Forza Horizon) را عرضه نموده که بسیار با کیفیت هستند. با این حال ساخت یک بازی به سبک فیبل برای این شرکت تجربه کاملاً تازهی است.

بازی تازه فیبل برای ایکس باکس ارزش بسیار زیادی دارد. علت اصلی آن هم این است که این بازی می تواند یک انحصاری بسیار خوب برای این شرکت باشد. نکته بسیار جالب اینجاست که بازی فیبل از روز اول روی سرویس گیم پس (Game Pass) حضور خواهد داشت. این موضوع با توجه به عناوین دیگری که قرار است روی این اشتراک باشند، باعث شده که گیم پس همچنان فزونی خود را به عنوان یک سرویس اشتراکی گیمینگ اثبات کند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر نو بازی Fable گرافیک بالای آن و یک غول مدرن را به تصویر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر نو بازی Fable گرافیک بالای آن و یک غول مدرن را به تصویر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید