ببینید؛ انیمه کوتاه رزیدنت اویل 4 یادآور کارتون های خاطره انگیز است

به گزارش وبلاگ خبری، به مناسبت انتشار بازسازی رزیدنت اویل 4، کمپانی کپ کام (Capcom) از یک انیمه سریالی مجذوب کننده با موضوع این بازی رونمایی نموده است.

ببینید؛ انیمه کوتاه رزیدنت اویل 4 یادآور کارتون های خاطره انگیز است

این بازی مورد انتظار بالاخره پس از مدت ها انتظار عرضه شد و توانست یکی از برترین بازی های تاریخ را با جلوه های بصری بهبود یافته و تغییراتی مجذوب نماینده، بار دیگر در دست هواداران نو و قدیمی قرار دهد. این اثر داستان لیان کندی را در کوشش برای نجات دختر رئیس جمهور ایالات متحده یعنی اشلی که به وسیله فرقه ای مرموز مستقر در دهکده ای در اسپانیا اسیر شده، روایت می نماید.

حال کپ کام از انیمه سریالی این بازی در یوتیوب رونمایی نموده است. انیمه ای با عنوان Leon and the Mysterious Village که تا به امروز سه قسمت آن با نام های A Promise Between the Two ،Looking for Ashley و !Help Us, Old Man منتشر شده است. این انیمه که هر قسمت از آن تقریبا یک دقیقه است، به هواداران بازی ویدیویی اجازه می دهد تا ماجراهای لیان و اشلی را به دور از تاریکی های آن دنبال نمایند.

تا به امروز واکنش ها به این سریال مثبت بوده و بازیکنان کمپانی سازنده را به علت انتشار این سریال تحسین نموده اند. از طرفی پس از موفقیت سریال لست آو آس و افزایش محبوبیت اقتباس های منتشر شده از بازی های ویدیویی در رسانه های دیگر، هواداران رزیدنت اویل امیدوارند که کپ کام این مجموعه را به یک انیمه تمام عیار تبدیل کند.

لازم به ذکر است که این انیمه به وسیله استودیوی محبوب نیپون انیمیشن (Nippon Animation) ساخته شده که بیشتر به خاطر آثاری مانند آن شرلی با موهای قرمز، زنان کوچک، دور جهان در هشتاد روز، حنا دختری در مزرعه، بچه های آلپ، بابا لنگ دراز و سندباد شناخته می گردد و از سبک هنری دیگر آثار آن بهره می برد. در نهایت باید دید که این انیمه به طور کلی شامل چند قسمت خواهد بود و آیا کپ کام میخواهد که زمان قسمت ها را افزایش دهد یا به کوتاه بودن آن ها اکتفا می نماید.

بازسازی رزیدنت اویل 4 هم اکنون برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید سه قسمت اول این انیمه کوتاه را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ انیمه کوتاه رزیدنت اویل 4 یادآور کارتون های خاطره انگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ انیمه کوتاه رزیدنت اویل 4 یادآور کارتون های خاطره انگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید