منوی کافه فاینال فانتزی 7 را ببینید

به گزارش وبلاگ خبری، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، ظاهرا کافه ای با تم فاینال فانتزی 7 در توکیو وجود دارد که هواداران در آن می توانند از نوشیدنی های مختلف لذت برده و با شمشیر باستر عکس بگیرند.

منوی کافه فاینال فانتزی 7 را ببینید

این کافه با نام آرتینا در شینجوکوی توکیو واقع است و محصولات خود با موضوع بازی ذکر شده را تا 10 مه 2024 (21 اردیبهشت 1403) ارائه خواهد نمود. شمشیر باستر از شمشیر کلود استرایف (Cloud Strife) و زک فیر (Zack Fair) در بازی الهام گرفته شده است و اگرچه هواداران نمی توانند شمشیر را بردارند و با آن ژست بگیرند، اما می توانند در حالی که در جایگاه خود در کافه استراحت می نمایند، از آن عکس بگیرند.

اسکوئر انیکس (Square Enix) به عنوان شرکت سازنده سری فاینال فانتزی به شدت توصیه نموده که هواداران اسباب بازی ها و فیگورهای خود را نیز همراه داشته باشند تا آن ها را در کنار شمشیر قرار دهند. عکس های شمشیر باستر را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

در این میان کافه دارای آیتم های منحصر به فردی در منوی خود و اقلام فروشگاهی است که برای علاقه مندان مجذوب کننده خواهد بود. هوادارانی که غذا سفارش می دهند به ازای هر آیتم، یک زیربشقابی تصادفی و هوادارانی که نوشیدنی خرید می نمایند به ازای هر سفارش یک زیرلیوانی تصادفی دریافت خواهند کرد. موارد متنوعی در دسترس است، بنابراین هواداران تشویق می شوند که چندین بار به آنجا برگردند و سعی نمایند تا جایی که می توانند تعداد زیادی غذا و نوشیدنی سفارش دارند.

اقلام غذایی در کافه بر اساس شخصیت ها و مکان های مختلفی از Final Fantasy VII Rebirth است و شامل مواردی نظیر یک نان گوشت موگل، پیتزا دریایی زک، ساندویچ کاکتوار، ساندویچ کالم، پاستا قارچ گونگاگا و غیره می گردد. در ادامه می توانید منو را مشاهده کنید.

بازی Final Fantasy VII Rebirth روی پلی استیشن 5 در دسترس است. قرارداد انحصاری این کنسول در 29 مه 2024 (9 خرداد 1403) به انتها می رسد و در ادامه احتمالا روی رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Siliconera

منبع: دیجیکالا مگ

به "منوی کافه فاینال فانتزی 7 را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوی کافه فاینال فانتزی 7 را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید