تریلر نو Xenoblade Chronicles 3 گیم پلی آن را معرفی می نماید

به گزارش وبلاگ خبری، شرکت نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت اخیر خود روی نمایش تازهی از بازی مورد انتظار زنوبلید کرونیکلز 3 (Xenoblade Chronicles 3) تمرکز کرد. این بازی قرار است در ماه ژوئیه عرضه گردد. تریلر تازه بازی دنیا این را بیشتر به ما نشان می دهد و روی مضامین مختلف روایی این قسمت از جمله جنگ، ناپایداری و میراث تأکید می نماید.

تریلر نو Xenoblade Chronicles 3 گیم پلی آن را معرفی می نماید

وقایع بازی زنوبلید کرونیکلز 3 در دنیای Aonios می گذرد، جایی که دو ملت با نام های Keves و Agnus در جنگ بی وقفه ای به سر می برند. این جنگ ها به وسیله سربازانی انجام می شوند که از قبل به صورت مهندسی شده برای این جنگ ها طراحی شده اند و طول عمر مصنوعی محدود ده ساله ای دارند. هر سال یک ترم نامیده می گردد و تمام ده سال زندگی آن ها به طور کامل صرف مبارزه می گردد.

3 سرباز هرکدام از این ملت ها و در مجموع 6 سرباز راهی مأموریت ویژه ای می شوند که اهداف مقامات سرزمین خود را دنبال می نماید. آن ها در راستا مأموریت خود با یکدیگر روبرو می شوند و پس از یک رودررویی اسرارآمیز، گروه شش نفره در نهایت به عنوان فراری، به وسیله هر دو ملت شکار و تحت تعقیب قرار می گیرند.

در این تریلر سرنخ هایی مربوط به داستان بازی زنوبلید کرونیکلز 3 دیده می گردد که به چیزهایی مثل دوره عمر کوتاه شخصیت ها و تمایل آن ها برای زندگی یا ترک این میراث برجای مانده می پردازد که تعیین است چنین چیزی در میانه یک جنگ بی وقفه امکان پذیر نیست یا حداقل بسیار سخت است. با توجه به این تریلر تعیین شد که Mio به طور خاص به دهمین سال زندگی خود رسیده است و سه ماه دیگر تا سرانجام عمرش به جای مانده است. به نظر می رسد شخصیت دیگری مراسم و تشریفاتی را انجام می دهد تا بخشی از زمان به جای مانده خود را با Mio به اشتراک بگذارد، اگرچه Mio سعی می نماید از پذیرفتن آن امتناع کند.

بعلاوه در تریلر تازه بازی زنوبلید کرونیکلز 3 شاهد قهرمانان همراه و کمکی هم بودیم که می توانند در کنار 6 قهرمان اصلی بازی به عنوان هفتمین عضو گروهتان به شما اضافه شوند. آشِرا، والدی، ریکو، مانانا، فیونا، الکساندریا و گری از شخصیت هایی بودند که در این تریلر نشان داده شدند. این دسته از قهرمانان همراه و کمکی می توانند کلاس ها و توانایی های منحصر به فردی را در چارچوب کلاس های تعیین بازی زنوبلید کرونیکلز 3 به تیم شما اضافه نمایند. برای مثال، والدی یک پزشک جنگ است، در حالی که آشرا یک تبعیدی تنها و زئون یک فرمانده نگهبان است.

بازی زنوبلید کرونیکلز 3 قرار است تقریباً یک ماه دیگر یعنی در تاریخ 29 ژوئیه 2022 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر گردد. دو بازی زنوبلید کرونیکلز و زنوبلید کرونیکلز 2 هم در حال حاضر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس هستند و علاقه مندان می توانند به تجربه این بازی ها بپردازند. با این وجود، Xenoblade Chronicles X همچنان فقط برای کنسول Wii U عرضه شده است.

می توانید در ادامه تریلر تازهی که از بازی منتشر شده است و برنامه کامل نینتندو دایرکت مختص آن را ببینید. تعدادی از اسکرین شات های تازه آن را هم در ادامه قرار داده ایم.

منبع: Siliconera، ویدیوی نینتندو دایرکت در یوتیوب

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر نو Xenoblade Chronicles 3 گیم پلی آن را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر نو Xenoblade Chronicles 3 گیم پلی آن را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید