تقدیر مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از نویسنده معلول بانه ای

به گزارش وبلاگ خبری، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بانه، محمد مخدومی، به همراه بخشدار بخش آرمرده بانه و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بانه با حضور در منزل شخصی رامین فرجی در شهر آرمرده، نویسنده جوان و معلول بانه ای از وی تقدیر کرد.

تقدیر مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از نویسنده معلول بانه ای

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در این دیدار با تقدیر از فعالیت های فرهنگی و حمایت های این نویسنده جوان، گفت: وجود چنین جوانانی که با آگاهی و بصیرت در راستای روشنگری در جامعه گام برمی دارند قایل ستایش است.

وی اعلام کرد: افرادی که در راستای حمایت از ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تلاش می کنند بدون شک نقش تعیین کننده و اثرگذاری در کشور ایفا می کنند و باید از آن ها حمایت شود.

مخدومی گفت: رامین فرجی جوانی است که علی رغم معلولیت جسمی حرکتی توانسته با ذهنی خلاق در حوزه های ادبی و رسانه ای به فعالیت بپردازد و آثاری خلق کند و این امر بیش از پیش شایان توجه و ارزشمند است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بر حمایت این نهاد فرهنگی از نویسندگان و ناشران بومی تاکید کرد و اضافه کرد: برگزاری برنامه های رونمایی از کتاب، نشست های نقد و بررسی کتاب، تجلیل از مفاخر، خرید کتاب و توزیع آن در کتابخانه های عمومی بخش از برنامه های کتابخانه های عمومی در این زمینه است.

وی اعلام کرد: حضور افرادی همانند رامین فرجی در عرصه کتابخانه های عمومی، نقش مهمی در ایجاد انگیزه در جوانان برای حضور در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارد.

نویسنده جوان بانه ای نیز در این دیدار از فعالیت های کتابخانه های عمومی در حوزه فرهنگ تقدیر کرد و گفت: جوانان آینده سازان کشور هستند و مسئولان باید زمینه های لازم برای حضور آن ها در حوزه های مختلف را فراهم کنند.

رامین فرجی اعلام کرد: با توجه به علاقه ای که به کتاب و کتابخوانی دارم تلاش می کنم در جلسات و نشست های کتابخانه های عمومی حضور داشته باشم.

وی خواستار حمایت مسئولان از افراد دارای معلولیت شد و اضافه کرد: این امر می تواند نقش مهمی در ایجاد انگیزه و بهره مندی از استعدادهای این افراد در زمینه های مختلف داشته باشد.

در پایان این دیدار از رامین فرجی، نویسنده جوان بانه ای با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تقدیر مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از نویسنده معلول بانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از نویسنده معلول بانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید