خبرنگاران بوستان پرستاران میبد به مساحت 25 هکتار ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ خبری، یزد- خبرنگاران- شهردار میبد از ساخت بوستانی به مساحت 25 هکتار در منطقه شمس آباد به نام پرستاران و با هدف تجلیل از زحمات آنها در پیشگیری از بیماری کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران بوستان پرستاران میبد به مساحت 25 هکتار ساخته می گردد

علیرضا نقوی روز پنجشنبه در حاشیه شروع هفته منابع طبیعی و درختکاری (15 الی 21 اسفند) به وبلاگ خبری گفت: بر اساس مواد قانونی در کمیسیون ماده هفت شهرداری ها مبنی بر حفظ درختان و باغ های شهری در هر مکانی که ضرورت قطع درخت برای توسعه فضای شهری باشد، درآمد حاصل از عوارض آن صرف توسعه توسعه فضای سبز شهری می گردد.

وی اظهار امیدواری کرد که شهروندان در توسعه فضای سبز که حکم ریه برای انسان را دارند کوشا باشند و بوستان پرستاران نیز از محل این عوارض توسعه می بابد.

وی در ادامه به اختصاص یک میلیارد ریال بر اساس مصوبه شهرداری و شورای شهر

برای اهدا به بیمارستان میبد برای خرید و تامین تجهیزات پزشکی با هدف حمایت از سلامت شهروندان و مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

همچنین فرماندار میبد گفت: اهمیت به کاشت درخت از قدیم تا به حال جزئی از فرهنگ ایرانی - اسلامی ماست که با هم آمیخته شده است .

حسین فلاح اضافه کرد: امروز تجلیل از حماسه پرستاران ،پزشکان و کارکنان بیمارستان ها نه به صورت نمادین بلکه با کاشت 10 تا 15 اصله نهال توسط هر نفر در چند مکان انجام شد.

170 هکتار در میبد به فضای سبز شامل پارک ها ، معابر و میادین اختصاص دارد.

مرکز شهرستان 105 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غربی شهر یزد مرکز این استان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بوستان پرستاران میبد به مساحت 25 هکتار ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بوستان پرستاران میبد به مساحت 25 هکتار ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید