خرید در مسکو ، معرفی مراکز خرید مسکو

به گزارش وبلاگ خبری، اگر تا به امروز سفر به روسیه و یا سفر به مسکو داشته اید، بدون شک میدانید که این شهر یکی از برترین مراکز خرید مسکو را دارد. چرا که از برندهای لوکس پوشاک داخلی و خارجی گرفته تا سوغات ریز و درشت هنری و انواع صنایع دستی را میتوانید به راحتی در مسکو بیابید. مراکز خرید هم در مسکو تنوع زیادی دارند. از دپارتمان استورهای پرزرق و برق Kuznetsky Most گرفته تا بوتیک های کوچک Kitai-Gorod. برای خرید در مسکو از محصولات خاص و منحصربه فرد روسی مثلو کلاه های خز هم انتخاب های زیادی برای خرید وجود دارد.ما نیز در این مطلب قصد داریم تا برترین آنها را در روسیه در اختیار شما قرار دهیم . پس تا انتها با ما و خبرنگاران همراه باشید.

خرید در مسکو ، معرفی مراکز خرید مسکو

خرید از خیابان Kuznetsky Most

اگر خرید در مسکو دارید، از فروشگاه های لوکس و انتخاب از برند های معروف بیش از هر چیزی برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد میکنیم حتما در این خیابان در پی هر چه که میخواهید بگردید. چرا که این خیابان مملو از فروشگاه های مد مشهور بوده که در آنها میتوانید علاوه بر پوشاک، انواع زیورآلات و عطر های معروف و برند داخلی و خارجی را به راحتی هر چه تمام تر و در اسرع وقت بیابید. اگر تا الان مشتاق شده اید تا از مکان و موقعیت جغرافیایی اش هم با خبر شوید باید بگویم که این مراکز خرید مسکو خیابان در قلب مسکو و در شمال میدان سرخ قرار گرفته است.

خرید از خیابان Arbat

اگر دنبال کسب تجربه های ناب و منحصر بفرد در سفر به مسکو هستید در هنگام خرید نیز میتوانید چنین تجربه ای را آن هم در شهر مسکو کسب کنید. این مهم میتواند در بازدید از خیابان Arbat نیز تحقق یابد. چرا که این خیابان قدیمی، فقط به عابران پیاده اختصاص دارد و تا چشم کار میکند میشود در آن فروشگاه دیدو کافه و رستوران. البته هنرنمای هنرمندان خیابانی نیز در این خیابان خالی از لطف نخواهد بود. در واقع پس از خرید از مراکز خرید مسکو در سفر به مسکو و یا سفر به روسیه انواع سوغات از قبیل عروسک های ماتروشکا، زیورآلات کهربایی، کلاه های خز معروف روسی و هر آنچه که مد نظر دارید، میتوانید با گشت و گذاری در خیابان نشان دومتان را در خرید در مسکو هم با یک تیر بزنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

خرید از خیابان Tverskaya

در سفر به مسکو و یا سفر به روسیه میرسیم به خیابان و محلی که مخصوص افرادی است که از نظر مالی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. چرا که با وجود فروشگاه های بزرگ و شیک در بناهای سنگی و برندهای مشهور جهان ، این خیابان به یکی از گران ترین خیابان های جهان مبدل شده است . خیابانی که بیشتر به بهشت شبیه است و برای بازدید و گشت و گذار هم میتواند گزینه خوبی باشد. البته ممکن است در بین کالاهای گران قیمت از مجموعه مراکز خرید مسکو در سفر به مسکو و یا سفر به روسیه کالاهایی با قیمت مناسب تر هم وجود داشته باشد.در سفر به مسکو و یا سفر به روسیه برای دسترسی به این خیابان کافی است از میدان سرخ به سمت شمال بروید.

خرید از منطقه Kitai-Gorod و خیابان Tretyakovsky Proezd

اگر از علاقه مندان به هنر و صنایع دستی هستید. این مرکز از مراکز خرید در مسکو در سفر به مسکو سفر به روسیه و این منطقه دقیقا همانجایی است که میتوانید کالاها و خوراکی های محبوب خود را بیابید . چرا که این منطقه علاوه ر اینکه با بخش هایی از دیوارهای قدیمی و قرون وسطایی شهر احاطه شده ، میتواند یکی از معادن یافتن اشیای سرامیکی ، زیورآلات و صنایع دستی و هنر بومی روسیه باشند. ضمن اینکه در یکی از خیابان های این منطقه که Tretyakovsky Proezd نام دارد میتوانید از شعبه های برندهای لوکس و مشهوری مانند آرمانی، پرادا، Bentley و Graff تماشا کنید. اما میرسیم به مکان و موقعیت جغرافیایی منطقه قدیمی Kitai-Gorod که در شرق کرملین قرار گرفته است و خیابان Tretyakovsky Proezd که آن نیز در شمال غربی متروی Kitai-Gorod قرارگرفته و میتواند یکی از تجربه های خاص و متفاوت شما در یکی از قدیمی ترین منطقه ها مسکو به شمار آید.

خرید از مرکز خرید TsUM

اگر بدنبال رستوران ویا فودکورت هایی بعد از انجام خرید در مسکو در سفر به مسکو میگردید ، این مرکز خرید علاوه بر اینکه به بزرگی مرکز خرید GUM است و مکانی مناسب برای یافتن برترین محصولات اروپایی از قبیل عطر، زیورآلات، پوشاک خز و... بوده ، میتواند برترین مکان نیز برای سرو غذا باشد. چرا که فودکورت های بسیاری با برترین کیفیت و استانداردها آماده پذیرایی از شما با انواع غذاهای روسی و بین المللی در خرید در مسکو هستند.

خرید از بازار Izmailovo

این بازار هم میتواند بازار محبوب علاقه مندان به هنر و صنایع دستی و بیش تر از آن علاقه مندان به خوراکی ها و غذاهای خوشمزه در سفر به مسکو و مراکز خرید میکو ویا خرید در مسکو باشد. چرا که در اینجا میتوانید انواع صنایع دستی و آثار هنری مثل نقاشی ، فرش ، سوغاتی های منحصر به فرد روسی و... را تهیه و بعد از اتمام خریدتان با کباب تازه و داغ نوش از خودتان پذیرایی نموده و خریدتان را به سیاحت و سرگرمی نیز مبدل کنید. این خیابان از مرکز شهر قدری فاصله داشته و برای دسترسی به این بازار میتوانید از ایستکاه مترو Partizanskaya بهره ببرید که پس از چند دقیقه پیاده روی میت.انید. خود را مقابل این بازار ببینید. از دیگر وجوه تمایز و ویژگی های این بازار میشود به قیمت های مناسب و حتی کمش اشاره نمود. بطوریکه حتی اگر در مرکز مسکو باشید باز هم ارزشش را دارد که خود را به این بازار برسانید. ضمناً این را هم خاطر نشان کنم که اگر قصد بازدید از این بازار را دارید ، برترین زمان میتواند روزهای آخر هفته باشد. چرا که در سایر ایام هفته برخی از فروشگاه ها در مراکز خرید مسکو بسته است.

خرید از مرکز خرید Glavnyi Universalnyi Magazin

باز هم خبری خوب برای علاقه مندان به برندهای مشهور و مد جهان . چرا که از وجوه تمایز و دلایل معروفیت این مرکز خرید لوکس که به اختصار GUM نام گرفته است،میتوان به ایننکته اشاره نمود که یکی از شعبه های دپارتمان استورهای GUM بوده علاوه بر آن و میزبان برند هایی از جمله کریستین دیور، لویی ویتون، اترو و... است. پس میتوان برترین گزینه برای مدگرایان باشد.

خرید از بولوار Petrovka

اگر برای خرید سوغات محل اقامت خود را ترک میکنید، پیشنهاد میشود این خیابان را از دست ندهید. چرا که برترین سوغات روسیه از جمله کلاه های خز، خاویار و عروسک های ماتریوشکا را میتوانید در این منطقه پیدا کنید. ضمن اینکه مراکز خرید بزرگ و لوکس نیز در این خیابان بسیار دیده میشوند.

خرید از آویاپارک (Aviapark)

و اما میرسیم به یکی از جدیدترین مراکز خرید روسیه که از نظر وسعت نیز یکی از برترین های اروپا است. هرچند کالاهای عرضه شده در آن مخصوص طبقه مرفه است اما با توجه به آکواریوم استوایی، طراحی مجلل آن حتی تماشاش هم خالی از لطف نیست. چرا که علاوه بر مراکز خرید لوکس 80 رستوران و 20 سالن سینما نیز در این مرکز جا گرفته که میتواند گشت و گذار شما را نیز کامل نمایند. به این مرکز خرید که در شمال مسکو در منطقه Sokol قرار گرفته است ، میتوانید به وسیله ایستگاه های مترو Aeroport و Dinamo دسترسی پیدا نموده و در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از 10 صبح تا 10 شب و در روزهای آدینه و شنبه از 10 صبح تا 11 شب از آن تماشا فرمایید.

و اما یک تذکر مهم

اگر در میان اشیای خریداری شده شما اشیای عتیقه نیز وجود دارد، باید بگویم کمی باید با احتیاط عمل نموده و از فروشنده گواهینامه ای بگیرید که قدمت کالا را تعیین می نماید. چرا که خروج اشیای عتیقه از مرزهای روسیه ممنوع است. و در صورتی که کالای شما قدمت زیادی داشته باشند ممکن است جواز خروج آن را کسب نکنید. پس در هنگام خرید دقت نموده تا اشیای قدیمی را تا حد امکان خریداری نکنید. امید است با نگارش این مطلب نقشی در اطلاع رسانی به شما عزیزان و خوانندگان وبلاگ خبری ایفا نموده و موجبات شادی و رضایت شما را فراهم آوریم.

منبع: همگردی

به "خرید در مسکو ، معرفی مراکز خرید مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در مسکو ، معرفی مراکز خرید مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید