رشد فوق العاده دوج کوین ، ماسک رمزارز مورد علاقه اش را به توییتر پیوند زده است

به گزارش وبلاگ خبری، دوج کوین بیش از 70 درصد افزایش قیمت داشته و به پیشروی خود پس از خرید 44 میلیارد دلاری توییتر به وسیله ایلان ماسک ادامه داده است.

رشد فوق العاده دوج کوین ، ماسک رمزارز مورد علاقه اش را به توییتر پیوند زده است

به گزارش وبلاگ خبری، مدیرعامل شرکت تسلا، یکی از حامیان پرشور ارزهای دیجیتال، تأثیر قابل توجهی بر ارزش دوج کوین و بیت کوین داشته و به نظر می رسد که همچنان دارد.

در اوایل امسال میلادی، تسلا آغاز به دریافت دوج کوین به عنوان پرداخت برای محصولات خود کرد. عطر تازه ماسک با نام موی سوخته نیز دوج کوین را می پذیرد.

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس که 500 میلیون دلار به خرید توییتر به وسیله ماسک یاری نموده، ادعا می نماید که در حال تدوین ایده هایی برای چگونگی سودمندی فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال برای توییتر است.

در زمان جک دورسی مدیرعامل پیشین توییتر که از حامیان بیت کوین است، این رسانه اجتماعی آغاز به آنالیز نحوه استفاده از فناوری بلاک چین کرد.

پیش تر، ماسک توییت نموده بود که در حال خرید توییتر برای ساخت یک اپلیکیشن همه کاره است. شرکت های آسیایی مانند وی چت که کاربران را قادر می سازد نه تنها پیغام ارسال نمایند، بلکه پرداخت ها، خرید آنلاین و استفاده از تاکسی را نیز با این اپ انجام دهند، جایی است که مفهوم یک نرم افزار فراگیر برای اولین بار ظهور کرد.

بیشتر بخوانید:

  • ایلان ماسک چه کسانی را از توییتر اخراج کرد؟ | برکناری فردی که اکانت ترامپ را معلق نموده بود!

دوج کوین که به عنوان یک شوخی در رسانه های اجتماعی آغاز راه اندازی شد، پیش تر ناشناخته بود تا اینکه توییت های ایلان ماسک در خصوص آن، مانند آنچه که او آن را رمزارز مردمی نامید، آن را به بهشت دلالان تبدیل کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رشد فوق العاده دوج کوین ، ماسک رمزارز مورد علاقه اش را به توییتر پیوند زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد فوق العاده دوج کوین ، ماسک رمزارز مورد علاقه اش را به توییتر پیوند زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید