ستاره استقلال 6 هفته خانه نشین شد

به گزارش وبلاگ خبری، با اعلام پزشک استقلال سیاوش یزدانی از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی درجه دوم به میزان 17 سانتی متر شده است که حداقل به مدت 6 هفته احتیاج به درمان خواهند داشت

ستاره استقلال 6 هفته خانه نشین شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ خبری، دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال به سایت رسمی این باشگاه در خصوص مصدومان این تیم گفت: ضمن عرض تبریک بابت نمایش های خوب و فرایند رو به رشد استقلال به طرفداران، درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که پس از معاینات بالینی و ام آر آی تعیین شد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست دچار آسیب دیدگی درجه دوم به میزان 17 سانتی متر شده است که حداقل به مدت 6 هفته احتیاج به درمان خواهند داشت و سپس با انجام معاینات تکمیلی و ام آر آی مجدد از ایشان، تصمیم گیری خواهد شد.

وی اضافه نمود: در خصوص شجاعیان باید بگویم که فرایند درمانی به خوبی پیش می رود و از نظم ایشان در همکاری با تیم درمان متشکر هستیم که در کمال دقت و نظم با حضور به موقع و کلیه همکاری های لازم را در فرایند درمان را انجام می دهند.

ستوده گفت: میلاد زکی پور دچار آسیب نادر عضله منتهی به مینسک خارجی شده بود. پس از انجام ام آر آی متعدد و مشاوره با جراحان ارتوپد فوق تخصص زانو و با جمیع مشورت ها که بین آن ها در خصوص احتیاج به جراحی و یا درمان فیزیوتراپی حاصل شده بود، نهایتاً درمان با انجام فیزیوتراپی ،آب درمانی و ....ادامه پیدا نمود. زکی پور فرایند خوبی داشته و در ابتدای هفته آینده از او در داخل زمین تست های فانکشنال (عملکردی) به عمل خواهد آمد و در صورت عدم مشکل و موفقیت در این تست ها به تیم اضافه خواهند گشت و در غیر اینصورت تصمیم دیگری اتخاذ می شود. خوشبختانه بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند و بدون هیچ مسئله ای می توانند به تیم یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاره استقلال 6 هفته خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلال 6 هفته خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید