عملیات اجرای نخستین پیاده شهر کشور در سرعین آغاز می شود

به گزارش وبلاگ خبری، توحید دنیایی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر سرعین افزود: این طرح به عنوان یک حرکت نوین در کشور برای نخستین بار در سرعین اجرا می شود و به زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

عملیات اجرای نخستین پیاده شهر کشور در سرعین آغاز می شود

وی با اشاره به اهداف گردشگری این طرح شرح داد: براساس این طرح قرار بود که با ایجاد پیاده رو در دورتادور سرعین و سنگ فرش کردن آن محلی برای پیاده روی گردشگران ایجاد شود.

رئیس کمیسیون برنامه ریزی و عمرانی شورای شهر سرعین تاکید کرد که با تکمیل این طرح، سرعین به اولین پیاده شهر گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.

وی در خصوص طرح رینگ کمربندی شهر سرعین نیز تاکید کرد که در حال حاضر دو فاز آن به اتمام رسیده و در حال آغاز فاز سوم و پایانی آن هستیم و به زودی تکمیل خواهد شد.

دنیایی همچنین از اخذ مجوز تاسیس مرکز فرهنگی و ورزشی شهرداری سرعین خبر دا و بیان داشت: با ایجاد این مرکز شاهد رشد فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سرعین خواهد بود.

به گزارش وبلاگ خبری، شهردار سرعین نیز در آبان ماه سال گذشته از اجرای طرح پیاده شهر در سرعین خبر داده و تاکید کرده بود که این طرح در همان مقطع اجرایی خواهد شد.

رضا زنده دل حتی به اختصاص دو میلیارد ریال اعتبار برای فاز اول این طرح در همان زمان اشاره کرده بود، اما نه تنها این طرح آغاز نشد بلکه پس از گذشت یک سال مسئولان شهری سرعین همچنان خبر از آغاز آن خبر می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عملیات اجرای نخستین پیاده شهر کشور در سرعین آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرای نخستین پیاده شهر کشور در سرعین آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید