فیلم مادام وب ارتباطی با مرد عنکبوتی نخواهد داشت

به گزارش وبلاگ خبری، در حالی که انتظار می رفت شخصیت مرد عنکبوتی و ونوم را در فیلم مادام وب (Madame Web) برای لحظاتی دیدار کنیم یا حداقل شاهد ارجاعاتی به آن ها باشیم، ظاهرا اثر ابرقهرمانی نو شرکت سونی هیچ ارتباطی با دیگر فیلم ها ندارد.

فیلم مادام وب ارتباطی با مرد عنکبوتی نخواهد داشت

پس از شکست تجاری فیلم موربیوس (2022) و بازخوردهای منفی ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (2021)، هواداران منتظر بودند که ببینند فیلم بعدی سونی از دنیای مرد عنکبوتی چه عملکردی خواهد داشت اما با توجه به مصاحبه اخیر کارگردان مادام وب، به نظر می رسد که این فیلم در دنیای مستقل خودش اتفاق می افتد.

دنیای مرد عنکبوتی سونی تا اینجا بسیار ناامیدنماینده ظاهر شده است، بیشتر از این جهت که تنها نام مرد عنکبوتی را یدک می کشد و با توجه به حرف های اس جی کلارکسون، مادام وب هم شرایط مشابهی خواهد شد. او در گفتگوی تازهش با رسانه اینترتیمنت ویکلی در این رابطه گفته است:

[مادام وب] بی تردید در دنیای مستقل خودش است. من آزادی داشتم و اجازه دادم فیلم همان چیزی باشد که باید باشد، و آن را به اجبار به چیز دیگری تبدیل نکردم. از جهاتی، این یک موهبت بود که بتوانم برداشت تازه و نوآورانه ای از [این ابرقهرمان] ارائه بدهم.

در فیلم، داکوتا جانسون نقش اصلی را بازی می نماید و سیدنی سوئینی را هم داریم که نقش جولیا کارپنتر -ملقب به زن عنکبوتی- را برعهده دارد اما متاسفانه هیچکدام از سه مرد عنکبوتی محبوب نسخه های لایو اکشن در فیلم حضور نخواهند داشت. سونی سال هاست که حق انتشار مجموعه مرد عنکبوتی را در اختیار دارد اما به جز نسخه های اصلی، پیروز نشده است تا از پتانسیل این مجموعه به درستی استفاده کند.

آن ها سال جاری، فیلم کریون شکارچی را هم دارند که در آن، آرون تیلور-جانسون نقش سرگئی کراوینوف، یک شرور مشهور دیگر از کمیک های مرد عنکبوتی را بازی می نماید. با توجه به عدم حضور مرد عنکبوتی و نفرت همگانی سینمادوستان به ژانر ابرقهرمانی، باید دید که این فیلم ها می توانند پیروزیتی کسب نمایند یا خیر. مادام وب در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن 1402) روی پرده می رود و کریون شکارچی هم 30 اوت (9 شهریور 1403) اکران خواهد شد.

منبع: Movieweb

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم مادام وب ارتباطی با مرد عنکبوتی نخواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مادام وب ارتباطی با مرد عنکبوتی نخواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید