ماجرای هستی حسین پناهی چیست؟

به گزارش وبلاگ خبری، هستی حسین پناهی دانش آموز دهگلانی روز چهارشنبه از سرویس مدرسه خود را به بیرون پرتاب نموده که به علت شدت مصدومیت با اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل می گردد.

ماجرای هستی حسین پناهی چیست؟

گزارش ها حاکی است ظهر روز چهارشنبه سرویس دبیرستان متوسطه اول خاتم الانبیا دهگلان، حوالی ساعت 13 به سمت روستای قروچای در حرکت بوده است تا دانش آموزان این روستا را به منزل برساند.

در همین حین و در مسیر روستا، هستی حسین پناهی که به گفته دوستانش در آن روز از شرایط روحی خوبی برخوردار نبوده است، درب مینی بوس را باز نموده و خود را به بیرون پرتاب می نماید که در اثر آن دچار مصدومیت شده و به بیمارستان دهگلان انتقال می یابد.

در بیمارستان دهگلان نیز با توجه به وخامت حال وی و بر اساس دستورالعمل های امداد و درمان، درخواست اورژانس هوایی شده و هستی حسین پناهی به وسیله بالگرد به بیمارستان کوثر سنندج انتقال یافت.

سوپروایزر بالینی بیمارستان کوثر روز پنجشنبه در این ارتباط به وبلاگ خبری گفت: بیمار بعد از افتادن از ماشین در مسیر دهگلان به روستای قروچای، دچار خونریزی مغزی و افت هوشیاری می گردد که با توجه به حساسیت شرایط بیمار، با امداد هوایی به سنندج منتقل می گردد.

آرام نزاکتی افزود: در هر جایی که اتفاق و حادثه ای می افتد فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی، به محل حادثه مراجعه و بیمار را به یک مرکز درمانی منتقل می نمایند و بعد از ثبات شرایط او را به مرکز درمانی مجهزتر منتقل می نمایند.

او ادامه داد: خانم حسین پناهی نیز بعد از ثبات شرایط در مرکز درمانی دهگلان، با امداد هوایی به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

نزاکتی افزود: موقعی از امداد هوایی استفاده می گردد که زمان طلایی برای مریض لحاظ گردد و حضور او در ساعات اولیه حادثه در مرکز درمانی پیشرفته حائز اهمیت باشد.

سوپروایزر بالینی بیمارستان کوثر افزود: بیمار بعد از انتقال به این مرکز درمانی، تحت نظر سرویس مغز و اعصاب و جراحی و سی تی اسکن نهاده شد.

نزاکتی افزود: این بیمار در حال حاضر تحت دستگاه تهویه مکانیکی است و دیروز برای اقدامات ثانوی به بخش آی سی یو منتقل شد که شرایط هموداینامیک از نظر قلبی و تنفسی ثابت است و نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته است.

وبلاگ خبری کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ماجرای هستی حسین پناهی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای هستی حسین پناهی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید