مانی مهرزاد برگزیده جایزه آرت روولوشن تایپه

به گزارش وبلاگ خبری، تهران(پانا) - مانی مهرزاد، هنرمند ایرانی، با مجموعه ای با عنوان 2020، در رویداد بین المللی آرت روولوشن در شهر تایپه حضور داشت که در نهایت پیروز شد برگزیده هیأت داوران این رویداد هنری گردد.

مانی مهرزاد برگزیده جایزه آرت روولوشن تایپه

آرت روولوشن تایپه 2022، بزرگ ترین رقابت هنری بین المللی آسیا، رویدادی است که به وسیله موسسه بین المللی هنر معاصر تایوان (TICAA) و با همکاری آرت روولوشن تایپه (A.R.T) سازماندهی شده است.

تعداد 4285 اثر هنری از 76 کشور دنیا در این مسابقه دنیای که به IAGPC2022 مشهور است، داوطلب حضور در این دوره بودند که از بین آن ها 328 اثر برگزیده و جهت نمایش و شرکت در این رقابت انتخاب شدند. بعضی از هنرمندان منتخب در سال 2022، معروفیت دنیای دارند و آثارشان در مجموعه موزه های مشهور دنیا نگهداری می گردد و جوایز ارزنده ای کسب نموده اند. در میان این هنرمندان می توان به مصطفی یوجه از کشور ترکیه اشاره نمود که در چندین نمایشگاه بین المللی از جمله نمایشگاه انفرادی در موزه لوور در سال 2016 شرکت داشته است. هم چنین آدریان لیز از کشور رومانی، جایزه نفر اول بینال فلورانس را در سال 2021 نصیب خود نموده است. آثار هنرمند ایتالیایی، گابریل لوچانی، از سال 2017 تا 2019 در نمایشگاه آنتیکو پرزنته آکادمیکا دیزگنا در موزه واتیکان به نمایش گذاشته شده بود.

پروفسور لی سان جو، مدیر هنری این رویداد، هدف از برگزاری آرت روولوشن را انتخاب شاهکارهای هنری از برترین هنرمندان دنیا جهت حضور در بازار هنری آسیا عنوان نموده است.

مانی مهرزاد، متولد سال 1360 است و تا به امروز چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در ایران و خارج از ایران داشته است و بعلاوه در رویدادهای مختلفی در سطح بین المللی حضور داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مانی مهرزاد برگزیده جایزه آرت روولوشن تایپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانی مهرزاد برگزیده جایزه آرت روولوشن تایپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید