مشتاقان سفر به کره جنوبی، این مطلب را از دست ندهند!

به گزارش وبلاگ خبری، سفر کردن به کشورهای گوناگون دارای لذتی خاص است و برای دو چندان کردن این لذت، بهتر است آشنایی مختصری با فرهنگ، آداب و رسوم و اماکن دیدنی آن کشور داشته باشیم. بعضی کشورها به دلیل داشتن آداب و رسوم خاص، آشنایی بیشتری می طلبند. از جمله این کشورها، کشورهای آسیای شرقی بوده که دارای فرهنگ و آیینی متفاوت هستند. کشور کره جنوبی به عنوان یک مقصد گردشگری هم از این دسته سفرها محسوب می گردد. برای آشنایی بیشتر با فرهنگ و خصوصیات کشور دیدنی کره جنوبی در ادامه بهتر است که با راهنمای سفر به کره جنوبی همراه باشید. در این متن همچنین نکات سفر به کره جنوبی را نیز برایتان بر می شماریم تا به هنگام سفر، دچار مشکل نشوید.

مشتاقان سفر به کره جنوبی، این مطلب را از دست ندهند!

تلفن همراه

یکی از مهمترین دغدغه های توریست ها و گردشگران در سفر، مشکل تلفن همراه و وسیله ارتباطی است. معمولا سیم کارت کشور مبدا، در کشور مقصد کارآیی ندارد. هنگام سفر می توانید این مشکل را به راحتی و با هزینه کم بر طرف کنید. کره جنوبی به علت داشتن گردشگر بالا، راهکارهایی برای برقرای ارتباط با تلفن همراه ارائه داده و سیم کارت های متنوعی را در فروشگاه های خود به فروش می رساند. شما هنگام سفر به کره جنوبی می توانید بسته به نوع مصرف خود، یکی از انواع این سیم کارت ها را انتخاب کنید، به طور مثال سیم کارت EG با هزینه سه هزار وون دارای محدودیت استفاده شصت روزه است، در حالیکه سیم کار Wi - Fi egg دارای محدودیت زمانی برای برقراری ارتباط نیست و پنج هزار وون قیمت دارد. البته اگر قصد استفاده از اینترنت روی سیم کارت را دارید با توجه به مقدار مصرف خود طی مدت سفر، می توانید انتخاب های متفاوتی داشته باشید تا در هزینه های خود صرفه جویی بیشتری کنید.

زبان

کره ای نام زبان مردم کشور دیدنی کره جنوبی است، اما متاسفانه با وجود گردشگران بسیار در این سرزمین زیبا، اهالی کره جنوبی و به خصوص فروشندگان، آشنایی چندانی به زبان انگلیسی ندارند و این مشکل بسیاری از گردشگران هنگام سفر به این نقطه از دنیا است. البته توریست هایی که به زبان چینی آشنا هستند، به دلیل دایره واژگان مشترک بین این دو کشور مشکل کمتری دارند، اما در کل، هنگام سفر به سرزمین زیبای کره جنوبی، باید از زبان بدن و ایما و اشاره سود ببرید و برای دیدن زیبایی های این سرزمین کمی دچار زحمت خواهید شد.

آب و هوا

اطلاع داشتن از آب و هوای هر مقصدی که برای گردشگری انتخاب می کنید، از ملزومات مهم آن سفر محسوب می گردد، هم برای مشخص تاریخ بهتر و هم برای به همراه داشتن لباس و وسایل مناسب تر. این نکته را در بین نکات سفر به کره جنوبی به خاطر داشته باشید که از ماه جولای تا آگوست، این قسمت از کره زمین دارای آب و هوایی به شدت گرم است، به طوریکه در این بازه زمانی دولت کره جنوبی مرتب از مردم می خواهد تا مراقبت های لازم برای جلوگیری از آسیب های گرمایی را انجام دهند. با توجه به این شرایط، بهتر است قید سفر به کره جنوبی در این ماه ها را بزنید و مقصد دیگری را برای سفر انتخاب کنید. در صورتیکه ناچار هستید در این بازه زمانی به کشور زیبا و دیدنی کره جنوبی بروید، گذاشتن کلاه یا نقاب، استفاده از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب های قوی، پوشیدن لباس های مناسب و خنک، مصرف زیاد آب و خوراکی های تازه و خنک را نباید فراموش کنید و در ساعت هایی که هوا گرمتر است، از خانه خارج نشوید و کمتر در معرض تابش آفتاب قرار بگیرید. اما اگر می خواهید از سفر به کشور دیدنی کره جنوبی لذت بیشتری ببرید، ماههای آوریل تا ژوئن را انتخاب کنید تا از هوایی رویایی و دلپذیر بهره مند گشت. البته سپتامبر هم زمانی خوبی است برای سفر به کشور دیدنی کره جنوبی.

حمل و نقل

اگر مخارج سفر برای شما مهم است، به محض ورود به کره جنوبی یک کارت پول حمل و نقل کره ای (Korea T-money card) تهیه کنید و با آن به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی همانند ترن های زیر زمینی و اتوبوس های شهری سود ببرید. وسیله های حمل و نقل شخصی و تاکسی در کشور دیدنی کره جنوبی برای شما هزینه های زیادی به دنبال خواهند داشت. تاکید این نکته در راهنمای سفر به کره جنوبی لازم است که ترن و قطار در این سرزمین علاوه بر داشتن هزینه پایین، بسیار منظم و دقیق بوده و می توانید به راحتی برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

توالت عمومی

بر عکس کمبود سطل زباله در سطح شهرهای کره جنوبی که باعث دردسر گردشگران می گردد و ناچار به نگهداری زباله در مسافت های طولانی بوده، توالت های عمومی در سطح شهر بسیار زیاد هستند. این توالت های عمومی بسیار تمیز و بهداشتی بوده و در هر کدام مقدار زیادی دستمال توالت وجود دارند. پس هنگام سفر به کشور زیبا و دیدنی کره جنوبی، نگران این مشکل نباشید.

سخن آخر

سفر به کشور دیدنی کره جنوبی نیاز به دانستن چند نکته مهم فرهنگی دارد. زبان، بهداشت، تلفن همراه، وضعیت حمل و نقل و آب و هوا از جمله این دانستی ها بوده که می تواند مسافرت شما را دو چندان دلپذیر و بهتر کند.

منبع: همگردی

به "مشتاقان سفر به کره جنوبی، این مطلب را از دست ندهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتاقان سفر به کره جنوبی، این مطلب را از دست ندهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید