مطهری سرمایه ای عظیم برای دانشجویان و دانش دوستان

به گزارش وبلاگ خبری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز گفت: بدون تردید علامه شهید مطهری با آثار فاخر و ارزشمندی که از خود به یادگار گذاشته، سرمایه ای عظیم برای دانشجویان و دانش دوستان است.

مطهری سرمایه ای عظیم برای دانشجویان و دانش دوستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ خبری از نی ریز، سید محمدرضا رئیس السادات، صبح امروز در نشستی که به صورت مجازی و به منظور گرامیداشت هفته معلم و استاد و پاسداشت مقام شهید استاد مطهری با حضور استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار گردید با تجلیل از آثار فاخر شهید مطهری گفت: استادان دانشگاه باید قدر خود را دانسته و قدم نهادن در راستا تعلیم و تربیت صحیح را باقیات الصالحات برای خود بدانند.

وی اضافه کرد: بدون تردید علامه شهید استاد مرتضی مطهری با آن آثار فاخر و ارزشمندی که از خود به یادگار گذاشته، سرمایه ای عظیم برای استادان، دانشجویان و دانش دوستان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با قدردانی از استادان و همکاری مطلوب و مؤثر وبلاگ خبرین در برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی گفت: باید تمام همت و سعی خود را در راستای کسب رضایت مندی حداکثری دانشجویان و ارتقای کیفیت آموزشی داشته باشیم و از فضای به وجود آمده باید به عنوان یک فرصت نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش وبلاگ خبری، در ادامه این نشست، استادان به طرح سئوالات و نظرات خود به منظور بهره مندی مفیدتر از کلاس های آموزش مجازی پرداختند.

4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مطهری سرمایه ای عظیم برای دانشجویان و دانش دوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری سرمایه ای عظیم برای دانشجویان و دانش دوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید