میزبانی ارومیه از پیکان، تیم مدعی به دنبال جبران شکست

به گزارش وبلاگ خبری، هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه از ساعت 17 با برگزاری شش ملاقات پیگیری خواهد شد. ملاقات تیم های سایپا تهران - شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه - پیکان و سپاهان و شهرداری ورامین سه ملاقات مهم هفته به شمار می فرایند. تیم صدرنشین شهرداری ورامین که در آغاز مسابقات پس از تعطیلات 50 روزه، نخستین شکست خود را مقابل نارنجی پوشان سایپا متحمل شد فردا میهمان سپاهان خواهد بود. سپاهان نیز در آخرین بازی خود نتیجه را مقابل شهرداری ارومیه واگذار نموده است و فردا با حمایت تماشاگرانش میزبان شهرداری ورامین خواهد بود.

میزبانی ارومیه از پیکان، تیم مدعی به دنبال جبران شکست

تیم شهرداری ارومیه نیز که با شروع مسابقات پیمان اکبری را به عنوان سرمربی در اختیار دارد دو پیروزی متوالی کسب نموده است و فردا در خانه میزبان تیم جوان پیکان خواهد بود. پیکان که در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است برای بهبود و حفظ جایگاهش به این پیروزی احتیاج دارد و شهرداری ارومیه نیز برای ارتقا در جدول رده بندی به برد مقابل پیکان می اندیشد.

شاگردان ناصر شهنازی در سایپا تهران نیز این هفته در خانه میزبان تیم شهرداری گنبد خواهند بود و به دنبال هشتمین برد خود در فصل جاری هستند.

برنامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

* سایپا تهران - شهرداری گنبد

* سپاهان اصفهان - شهرداری ورامین

* کاله مازندران - خاتم اردکان

* شهداب یزد - پیغام خراسان

* سیرجان - راه یاب ملل مریوان

* شهرداری ارومیه - پیکان تهران

تیم شهروند اراک استراحت دارد.

* جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر والیبال؛

منبع: خبرگزاری مهر

به "میزبانی ارومیه از پیکان، تیم مدعی به دنبال جبران شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی ارومیه از پیکان، تیم مدعی به دنبال جبران شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید