هتل کوه سحر آمیز در شیلی ، آرامش در در اعماق زیبایی ها

به گزارش وبلاگ خبری، هتل زیبای کوه سحر آمیز یا به زبان محلی مونتانا مجیکا لودج هویلو هویلو که در شیلی واقع است، ذخایر طبیعت در جنوب شیلی است که اکوتوریسم را تبلیغ می نماید. اتاق های منحصر به فردی در منطقه وجود دارد و هتل مجذوب کننده کوه سحر آمیز احتمالا یکی از منحصر به فردترین زنجیره هتل های محلی آن است. هتل مانند یک کوه آتشفشان است و فوران کردن آب مانند چشمه جوشان آب گرم است. هتل کوه سحر آمیز شیلی با طبیعت همخوانی دارد و دارای امکانات حساب شده ای که شما انتظار دارید است و توقعاتتان را بر آورده می نماید. چشم انداز هایی طبیعی و شامل موجودات وحشی رو به اتاق هایی که به سبک روستایی ساخته شده اند، قرار گرفته است که بسیار حیرت انگیز است و شما را به تحسین وا می دارد. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی هتل کوه سحر آمیز در شیلی...

هتل کوه سحر آمیز در شیلی ، آرامش در در اعماق زیبایی ها

چرا باید به این هتل دیدنی کوه سحر آمیز که مصنوعی است، سفر کنید؟

هتل شگفت انگیز کوه سحر آمیز بی نظیر امکانات بی نظیری در مدت اقامت شما را ارائه می دهد و هنگامی که پا به این هتل بگذارید، مطمئنا ماندگار می شوید.

برترین زمان برای سفر به این هتل رویایی، چه موقعی است؟

در هر زمانی می توانید یک سفر به یاد ماندنی به این هتل داشته باشید. در زمستان می توانید با اتوبوس و ماشین، با اسب یا با دوچرخه به آنجا بروید و در تابستان سفر با اسنوبورد و اسکی نیز موجود است که مسیر حرکت را لذت بخش تر می نماید.

چگونه می توانید به این هتل سحر آمیز بروید؟

شما می توانید به وسیله شهر سانتایاگو به شهر والدوییا یا شهر تمیکو به وسیله هواپیما سفر کنید یا با اتوبوس به شهر پانگوپلی بروید. امکانات مسافرت بسیار عالی است و مطمئنا از سفر به این هتل رویایی در کوهی سحر آمیز لذت می برید. شیلی کشوری زیبا اما کمتر شناخته شده است. شیلی ارزش سفر و بازدید را دارد.

منبع: همگردی

به "هتل کوه سحر آمیز در شیلی ، آرامش در در اعماق زیبایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کوه سحر آمیز در شیلی ، آرامش در در اعماق زیبایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید