هشدار سازمان نظام وظیفه به مشمولان متولد سال 55 تا 84

به گزارش وبلاگ خبری، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اظهار داشت: کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال های 1355 تا 1384 می بایست مطابق قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی شرایط خدمتی خود را مشخص تکلیف نمایند.

هشدار سازمان نظام وظیفه به مشمولان متولد سال 55 تا 84

به گزارش همشهری آنلاین؛ مشمولانی که در مهلت تعیین شده شرایط خدمتی خود را تعیین نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. روبرو خواهند شد.

طبق ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا 3 ماه باشد، 90 روز اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از 3 ماه باشد تا 180روز اضافه خدمت خواهند داشت.

لازم به ذکر است، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است، علاوه بر 6 ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می شوند.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیغام رسان های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: فرارو

به "هشدار سازمان نظام وظیفه به مشمولان متولد سال 55 تا 84" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان نظام وظیفه به مشمولان متولد سال 55 تا 84"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید