واردات یک میلیون شربت آنتی بوتیک بچه ها به ایران ، بار آنتی بیوتیک فردا به فرودگاه امام می رسد

به گزارش وبلاگ خبری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از بارگیری 55 تن آنتی بیوتیک به مقصد کشورمان طی روز آینده اطلاع داد.

واردات یک میلیون شربت آنتی بوتیک بچه ها به ایران ، بار آنتی بیوتیک فردا به فرودگاه امام می رسد

به گزارش وبلاگ خبری، علیرضا عسکری، رئیس سازمان تدارکات پزشکی در مورد ورود دومین محموله آنتی بیوتیک به کشور گفت: محموله نو سوسپانسیون های آنتی بیوتیک بچه ها به سفارش سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و با هماهنگی های انجام شده به وسیله وزارت امور خارجه به حجم تقریبی 55 تن طبق برنامه ریزی های انجام شده فردا هشتم آذر، وارد فرودگاه امام (ره) می گردد.

وی اضافه کرد: این محموله دومین سفارش سازمان غذا و دارو به شرکت بازرگانی سها کیش وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جهت واردات فوری آنتی بیوتیک مورد احتیاج است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: این محموله حدود یک میلیون عدد بطری شامل آنتی بیوتیک های آموکسی سیلین، کوآموکسی کلاو، آزیترومایسین، سفکسیم و سفالکسین از برندهای مورد تأیید سازمان غذا و دارو است که برای برطرف احتیاج شهروندان وارد کشور می گردد.

عسکری اعلام کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر تأمین داخلی محصولات دارویی مورد احتیاج کشور با افزایش 5 برابری مقدار تولیدات در روزهای گذشته، آماده است تا در مسیر برطرف مسائل مردم با استفاده از تمامی ظرفیت ها گام برداشته تا گره ای از کار شهروندان باز گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واردات یک میلیون شربت آنتی بوتیک بچه ها به ایران ، بار آنتی بیوتیک فردا به فرودگاه امام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات یک میلیون شربت آنتی بوتیک بچه ها به ایران ، بار آنتی بیوتیک فردا به فرودگاه امام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید