پارک فناوری پردیس نقش اساسی در تحول صنایع دارد

به گزارش وبلاگ خبری، تهران (پانا) - معاون وزیر نفت با بیان اینکه پارک فناوری پردیس نقش اساسی در تحول صنایع دارد، گفت تامین و تجهیز نیازهای فناورانه صنعت پتروشیمی به وسیله شرکت های دانش بنیان یکی از اولویت ها است.

پارک فناوری پردیس نقش اساسی در تحول صنایع دارد

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه رونمایی از دو محصول نو پارک فناوری پردیس گفت: صنعت پتروشیمی هر چقدر بتواند با دانش و تجهیزات نوآورانه حرکت کند پیروز تر است و صنعت پتروشیمی کشور بالاتر خواهد رفت و تاکید ما سفارش کار به شرکت های داخلی و فراوری تجهیزات در داخل کشور است.

شاه میرزایی با اشاره به هدف گذاری های وزارت نفت در این عرصه اظهار کرد: در سالی که نام دانش بنیان بر آن گذاشته شده، چند طرح پایه گذاری شد که احتیاجها و تجهیزات صنعت پتروشیمی به وسیله شرکت های دانش بنیان ساخته گردد.

معاون وزیر نفت با اشاره به تاکید وزیر نفت بر ساخت کاتالیست ها و اتمام آن ظرف چهارسال گفت: اجرای کار در سال اول و پی ریزی آن بسیار مهم است، ازین رو سند جامع کاتالیست را در سال اول انجام دادیم و احتیاجها شناسایی شد و همزمان سفارش ساخت انجام شد.

وی ادامه داد: در همین رابطه دانش فنی و مجموعه شرکت ها شناسایی شدند تا به وسیله مراکز پژوهشی و دانش بنیان کار انجام گردد.

شاه میرزایی با بیان اینکه پارک می تواند نقش اساسی و حیاتی در رشد صنایع کشور داشته باشد، گفت: هدف گذاری در حوزه نفت و پتروشیمی در دولت سیزدهم تکمیل کالاها و محصولات پتروشیمی و تجهیزات با تکیه بر صنعت داخل است و کوشش داریم تمام شرکت های ما که احتیاج به کالا و تجهیزات دارند، سفارش از فراورینمایندگان داخلی بدهند و پارک فناوری پردیس نقش اساسی در این زمینه و تحول صنایع دارد و تمام شرکت های ما به وسیله پارک پردیس می توانند به افرادی که سازنده هستند یاری نمایند.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه باید جهادگران علمی خوبی برای تاریخ کشورمان باشیم، اظهار کرد: در کوششیم همه احتیاجهای فناورانه صنعت پتروشیمی را در داخل تامین و تجهیز کنیم و این صنعت باید در کشور جدی گرفته گردد.

وی اضافه نمود: فناوران و مجموعه های دانش بنیان می توانند صنعت پتروشیمی را به نقطه بلندی در صنعت برسانند که احتیاج امروز ماست و با ظرفیت بالای پارک فناوری پردیس و اتصال استارتاپ ها به حوزه صنعت نفت اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پارک فناوری پردیس نقش اساسی در تحول صنایع دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک فناوری پردیس نقش اساسی در تحول صنایع دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید