پاییز های تماشایی ، بهترین نقاط دنیا برای تماشای برگریزان پاییزی

به گزارش وبلاگ خبری، شهرهای مختلف در سرتاسر دنیا در شروع فصل پاییز و زمانی که دمای هوا پایین می آید و کافه ها موظف به سرو کلوچه ها، شیرینی ها و پیراشکی های داغ به همراه قهوه و چای هستند، دچار تغییر و دگرگونی بسیار تماشایی رنگ ها می گردند. برای تماشای چشم انداز چشم نواز برگریزان پاییزی می توانید به نقاط بسیار دور مانند آسیا سفر کنید، قاره ای که در آن شهرهای بسیار زیبایی مانند نارا Nara در ژاپن و سئول Seol در کره جنوبی با منظره ها تماشایی از درختان با برگ های رنگارنگ پاییزی در انتظار شما هستند. و در سرتاسر منطقه ها روستایی اروپا، از تاکستان های اومبریا Umbria تا استان تیرول Tyrol در کوه های آلپ اتریش، برگریزان پاییزی چشم انداز های کارت پستالی خیره کننده به وجود می آورد. اگر می خواهید با بهترین نقاط دنیا برای تماشای برگریزان پاییزی آشنا شوید، این مطلب خبرنگاران را بخوانید. مقاله بهترین نقاط دنیا برای تماشای برگریزان پاییزی هرچه بیشتر شما را با معروف ترین نقاط دنیا برای تماشای برگریزان پاییزی آشنا می سازد.

پاییز های تماشایی ، بهترین نقاط دنیا برای تماشای برگریزان پاییزی

بریتیش کلمبیا British Columbia در کانادا

دره های مشهور این منطقه پر از تاکستان ها و پوشش های گیاهی متنوع دیگر هستند که برای دیدنی برگریزان پاییزی و مقایسه رنگ های چشم نواز برگ ها ایده آل به نظر می رسند.

باواریا Bavaria در آلمان

اگر می خواهید یک سفر بسیار خاطره انگیز و افسانه ای داشته باشید، بهتر است به قلعه نیوشوانشتاین Neuschwanstein Castle در منطقه باواریا Bavaria در آلمان بروید. دیدنی این قلعه و چشم انداز ها اطراف آن در همه فصل های سال، فوق العاده است اما اگر در پاییز به این منطقه سفر کنید می توانید از دیدن این قصر دیدنیی در میان رنگ های سرخ و نارنجی برگ های درختان پاییزی لذت ببرید.

پارک ملی دنالی Denali National Park در آلاسکا

حتما برای یک سفر به یادماندنی به پارک ملی دنالی Denali National Park در فصل پاییز و قبل از بارش اولین برف برنامه ریزی کنید تا فرصت دیدنی قله های پوشیده شده از برف و یخ این پارک در بین بهترین نقاط دنیا برای دیدنی برگریزان پاییزی که در تضاد با رنگ های چشم نواز برگ های پاییزی قرار می گیرند را به دست بیاورید.

منطقه تیرول Tyrol در کوه های آلپ اتریش

روستاهای بسیار زیبا و کارت پستالی اتریش در دامنه کوه های آلپ و شهرهای کوچک کنار دریاچه های این منطقه، در طول فصل پاییز و در زمان برگریزان چند برابر زیباتر می شوند و چشم انداز ها خیره نماینده ای را به گردشگران مهمان در بین بهترین نقاط دنیا برای دیدنی برگریزان پاییزی ارائه می دهند.

دره هادسن Hudson Valley در نیویورک

دره هادسن Hudson Valley یکی از بهترین نقاط ایالات متحده آمریکا برای دیدنی برگریزان پاییزی و تحسین رنگ های چشم نواز برگ های درختان در این فصل است. گردشگران ماجراجو می توانند از دیدنی چشم اندازهای در حال تغییر این منطقه در بین معروف ترین نقاط دنیا برای دیدنی برگریزان پاییزی از درون یک بالون بزرگ یا یک هلیکوپتر خصوصی لذت ببرند.

اومبریا Umbria در ایتالیا

در فصل پاییز و ماه اکتبر، درختان انگور و سایر درختان و گیاهان ایتالیایی چشم انداز های دیدنیی از برگ های زرد و سرخ و نارنجی رنگ خود خلق می نمایند که چشم هر بیننده ای را خیره می نماید. برگریزان در این منطقه از ایتالیا استثنایی ترین چشم اندازها را به گردشگران ارائه می دهد.

رانفوسار Hraunfossar در ایسلند

آبشار های رانفوسار Hraunfossar در غرب ایسلند، در فصل پاییز و برگریزان پاییزی بسیار زیباتر و چشم نوازتر از هر فصل دیگری هستند و چشم انداز ها خیره نماینده ای را خلق می نمایند که تحسین هر بیننده ای را بر می انگیزند.

برکشایرز Berkshires در ماساچوست

در فصل پاییز و در میانه ماه اکتبر به برکشایرز Berkshires در ماساچوست سفر کنید و از راه تپه نوردی یا دوچرخه سواری، چشم انداز ها چشم نواز و خیره نماینده برگریزان پاییزی در این منطقه را دیدن کنید.

نارا Nara در ژاپن

معابد باستانی و رنگ های درخشان و دیدنیی برگ های پاییزی در نارا Nara این منطقه از ژاپن را به یک مقصد فراموش ناشدنی برای علاقمندان به برگریزان پاییزی تبدیل می نمایند. بنابراین توصیه می کنیم در این فصل به این منطقه سفر کنید.

کوه های وایت White Mountains یا کوه های سفید، در نیو همپشایر

بعد از رانندگی خاطره انگیز در اتوبان 42 کیلومتری کانکا ماگوس Kancamagus و دیدنی چشم انداز ها چشم نواز برگریزان پاییزی، یک شب فراموش ناشدنی را در یک مسافرخانه دنج در کانوی شمالی North Conway بگذرانید یا به همراه مردم محلی بعدازظهر خود را به تپه نوردی، دوچرخه سواری یا صخره نوردی بگذرانید.

پاریس Paris در فرانسه

در فصل پاییز و ماه نوامبر به شهر نور یعنی پاریس سفر کنید و از دیدنی نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری این شهر در میان چشم انداز ها خیره نماینده برگریزان پاییزی لذت ببرید. آیا هیچ زمان بهتری برای دیدنی باغ سلطنتی یا قصر ورسای در احاطه چشم انداز ها جادویی سراغ دارید؟!

کیوتو Kyoto در ژاپن

شهر کیوتو Kyoto به خاطر معابد بی نظیر و غذاهای فوق العاده خوش طعم به عنوان یکی از دیدنیی ترین شهرهای دنیا شناخته شده اما جذابیت اصلی این شهر را باید در فصل پاییز تجربه کرد. برگ های سرخ رنگ اطراف معبد دایگوجی Daigoji Temple چشم های گردشگران را خیره می نمایند و آن ها را به تحسین وا می دارند. یک اصطلاح کاملا ژاپنی به نام مامیجی گاری momijigari به معنی شکار برگ های سرخ وجود دارد که می بایست در سفر به این شهر آن را تجربه کنید.

کوه های راکی Rocky Mountains در کلرادو

در فصل پاییز درختان صنوبر لرزان در کلرادوی آمریکا چشم انداز ای استثنایی از رنگ های زرد و طلایی خلق می نمایند و این دقیقا قبل از بارش اولین برف و آغاز فصل اسکی اتفاق می افتد.

اوتاگوی مرکزی Central Otago در نیوزیلند

اوتاگوی مرکزی Central Otago که در جزیره جنوبی نیوزیلند قرار گرفته، به خاطر نوشیدنی های بسیار خوش طعم و رنگ سرخ تیره برگ های درختان در پاییز مشهور است. حتما برای دیدنی برگریزان پاییزی به این منطقه سفر کنید.

پیچم Peacham در ورمانت

در فصل پاییز هیچ نقطه ای از ورمانت وجود ندارد که برای دیدنی برگریزان پاییزی مناسب نباشد این تغییر و تحول بی نظیر در رنگ های درختان از میانه ماه سپتامبر تا میانه ماه اکتبر به اوج خود می رسد. در سفر به این منطقه حتما از پیچم Peacham دیدن کنید چرا که یکی از چشم نوازترین و خیره نماینده ترین شهرهای این استان است.

مسکو Moscow در روسیه

اگر در فصل پاییز به شهر مسکو Moscow در روسیه سفر کنید، می توانید کلیساهای بسیار زیبا و برگریزان پاییزی را در یک قاب شگفت انگیز دیدن کنید و از دیدن چشم انداز ها پاییزی لذت ببرید.

پاتاگونیا Patagonia در آرژانتین

فصل پاییز در آرژانتین از ماه مارس آغاز می گردد و در ماه می انتها می یابد اگر می خواهید رنگ های سرخ، نارنجی و زرد برگ های درختان در برگریزان پاییزی را دیدن کنید و از جمعیت گردشگران نیز دوری کنید، در این فصل به آرژانتین بیایید.

گلن سانوکس Glen Sannox در اسکاتلند

یک پلیور پشمی اسکاتلندی برای خودتان دست و پا کنید و در حین رانندگی اول صبح در جاده های این منطقه از برگریزان بسیار زیبا و چشم نواز منطقه ها روستایی لذت ببرید.

لا کراس La Crosse در ویسکانسین

در یک تور هیجان انگیز بر روی رودخانه می سی سی پی شرکت کنید و بهترین چشم اندازهای پاییزی را دیدن کنید. دیدنی ریختن برگ های رنگین در ویسکانسین چشم انداز فوق العاده ای دارد که نبایدآن را از دست بدهید.

یورک York در انگلستان

در منطقه ها روستایی انگلیس، اولین آثار برگریزان پاییزی را می توان از ماه سپتامبر مشاهده کرد اما گردشگران تا نوامبر زمان دارند که از دیدنی چشم انداز ها چشم نواز برگ های رنگارنگ پاییزی لذت ببرند.

سئول Seoul در کره جنوبی

در فاصله کوتاه چند ساعته از شهر سئول Seoul، پارک ملی سئوراکسان قرار گرفته که قله های باشکوه و دره های آن در فصل پاییز و در زمان برگریزان پاییزی چشم انداز های جادویی خلق می نمایند.

منبع: همگردی

به "پاییز های تماشایی ، بهترین نقاط دنیا برای تماشای برگریزان پاییزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز های تماشایی ، بهترین نقاط دنیا برای تماشای برگریزان پاییزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید