پشیمانی مهران احمدی از بازگشت به نقش بهبود فریبا در مرکز

به گزارش وبلاگ خبری، مهران احمدی، بازیگر نقش بهبود در سریال مرکز معتقد است حضورش در فصل ششم این سریال اشتباه بوده و در این باره گفته: یکی از مهمترین پشیمانی های من در کل زندگی ام، بازی در مرکز 6 بود.

پشیمانی مهران احمدی از بازگشت به نقش بهبود فریبا در مرکز

به گزارش فیلم نیوز، مهران احمدی، بازیگر نقش بهبود در سریال مرکز از بازگشت به پروژه مرکز بعد از فصل سه ابراز پشیمانی نموده.

احمدی بعد از بازی در فصل 2 و 3 مرکز، با این پروژه قطع همکاری کرد و مجددا در فصل ششم این سریال به جمع بازیگران اضافه شد.

او در این باره گفته: باید روی تصمیمی که در فصل سه مرکز گرفتم و نقش بهبود را تمام کردم می ایستادم و برنمی گشتم.

احمدی گفته دلیل بازگشتش به این سریال، اصرار سه ساعته محسن تنابنده و بعضی موارد دیگر بوده و شرح داده: بازگشت بهبود به فصل ششم سریال مرکز اصلا و ابدا درست نبود. صد بار دیگر هم ازم بپرسید می گویم نباید برمی گشتم. باید روی تصمیمی که در فصل سه گرفتم و نقش را تمام کردم می ایستادم، اما اصرار سه ساعته آقای تنابنده و مواردی که بهتر است درباره شان صحبتی نکنم، باعث شد.

او تاکید نموده: یکی از مهمترین پشیمانی های زندگی من بازگشت به مرکز 6 بود. منظورم فقط یک پشیمانی در کار حرفه ای نیست، یک پشیمانی مهم در کل زندگی ام بود که دیگر هیچ کاریش هم نمی توانم بکنم.

احمدی معتقد است مرکز دیگر به انتها خودش رسیده است و دیگر نباید ادامه پیدا کند: وقتی خشایار الوند فوت کرد مرکز تمام شد. این که می گویند خودمان بلدیم بنویسیم شعار است. خشایار الوند بسیار مهره مهمی بود در مرکز که با رفتنش همه چیز تمام شد.

فصل ششم مرکز به کارگردانی سیروس مقدم و سرپرست نویسندگی محسن تنابنده در نوروز 1399 روی آنتن رفت و یکی از پرحاشیه ترین فصل های سریال بود. بعد از این بود که مقدم و تنابنده اعلام کردند دیگر قصد ساخت ادامه این مجموعه را ندارند.

منبع: فرارو

به "پشیمانی مهران احمدی از بازگشت به نقش بهبود فریبا در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشیمانی مهران احمدی از بازگشت به نقش بهبود فریبا در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید