کاتالوگ ری را منتشر شد ، مشخصات فنی و آپشن های ری را ایران خودرو

به گزارش وبلاگ خبری، کاتالوگ ری را ایران خودرو رسماً منتشر شد. گروه صنعتی ایران خودرو دقایقی پیش، مشخصات فنی و امکانات رفاهی کراس اوور خود را خاطرنشان کرد. ری را قرار است با موتور EF7 پلاس توربو 160 اسب بخاری به بازار خودرو کشور ارائه گردد.

کاتالوگ ری را منتشر شد ، مشخصات فنی و آپشن های ری را ایران خودرو
اولین تجربه رانندگی با ری را ایران خودرو را در یوتیوب بیت ران پلاس ببینید:

بیت ران - محمد فتح اللهی - کراس اوور ری را ایران خودرو قرار است EF7P TC در سه تیپ وی 1 (V1)، وی2 (V2) و وی3 (V3) فراوری گردد.

این موتور که 1.7 لیتر حجم دارد می تواند 160 اسب بخار قدرت در 5000 دور در دقیقه و 240 نیوتن متر گشتاور در 1600 تا 4500 دور در دقیقه فراوری کند. توربوشارژ این موتور نیز در دور هزار و 700 آر پی ام وارد مدار می گردد. قوای محرکه ری را به بیان این گروه صنعتی، تازهترین موتور ایران خودرو و قوی ترین موتور فراوری داخل است.

در این خودرو قرار است از گیربکس شش سرعته اتوماتیک ساخت شرکت دانگ فنگ (DAE) چین استفاده گردد. این گیرکس هم اکنون روی دنا اتوماتیک قرار گرفته است. اما برای ریرا، قرار است ضریب دنده این گیربکس چینی تغییر پیدا کند. البته ایران خودرو میخواهد در این خودرو از گیربکس دو کلاچه تر هم استفاده کند.

تغییر مهم در موتور EF7P TC، افزایش حد دور موتور به 6400 در نمونه آزمایشی و 6000 دور در دقیقه در نمونه نهایی است. این عدد در موتور EF7 توربو 5500 دور در دقیقه بود.

بوست توربو هم از 1700 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می گیرد. این در حالی است که، در نسخه قبلی همین موتور، این عدد روی 2200 دور در دقیقه بود.

کاتالوگ ری را که صبح امروز منتشر شد، حاوی تعیینات فنی و عملکردی آن است. پیش از آنالیز ویژگی های رفاهی این خودرو، بد نیست بدانیم که ایران خودرو قرار است در ابتدا تیپ V2 این خودرو را به بازار ارائه کند.

امکانات رفاهی ری را ایران خودرو

کاتالوگ ری را ایران خودرو با کیفیت بالا برای دانلود

براساس کاتالوگ ری را، این کراس اوور مجهز به جلو آمپر دیجیتالی (نمایشگر دوگانه)، نورپردازی مخفی در داخل با قابلیت تغییر رنگ، چراغ خوش آمد گویی و خروجی برق 12 ولت در درون صندوق عقب است.

اهرم تعویض دنده در این کراس اوور الکترونیکی است و نمایشگر لمسی 12 اینچی با 9 اسپیکر برای بخش اطلاعات و تفریح آن در نظر گرفته شد.

فرمان چند منظوره برقی با تنظیم دستی، چراغ روشن نماینده مسیر داخلی پیچ (در زمان گردش فرمان)، سامانه های کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی و سرازیری از دیگر امکانات این خودرو به شمار می روند.

ری را ایران خودرو، محدود نماینده سرعت، سانروف برقی و کروز کنترل نیز دارد. بعلاوه راننده می تواند بدون استفاده از کلید خودرو، به داخل آن وارد گردد.

رینگ های ری را 18 اینچی دو رنگ خواهند بود و چراغ ها و برف پاکن این خودرو نیز اتوماتیک است. دوربین 360 درجه و رادار نقاط کور هم در این خودرو وجود دارند. یکی دیگر از امکاناتی که در کاتالوگ ری را به آن اشاره شد، امکان باز کردن درب صندوق عقب این خودرو با استفاده از حسگر حرکتی پا است.

پاسخ به پرسش های متداول درباره ری را ایران خودرو

قیمت ری را ایران خودرو چقدر است؟

  • هنوز قیمت رسمی این خودرو از سوی ایران خودرو اعلام نشده است.

تیپ V2 که قرار است اولین تیپ این خودرو باشد، چه امکاناتی دارد؟

  • هنوز امکانات رفاهی هر تیپ از این محصول به ظور جداگانه اعلام نشده اند. ایران خودرو صرفاً صبح امروز در یک اینفوگرافی، به بعضی از تعیینات فنی و ویژگی های رفاهی این خودرو اشاره نمود.

ری را ایران خودرو چه زمانی به بازار می آید؟

  • براساس اعلام ایران خودرو، ری را قرار است تا خاتمه سال جاری در جاده های ایران تردد کند. اما هنوز تعیین نیست که این خودرو چه زمانی در سامانه یکپارچه یا وب سایت رسمی ایران خودرو قابل خرید خواهد بود.

ویگو اسکوتر جان سخت شرکت TVS به بازار برگشت! / قیمت سرسام آور تازه

شرایط گارانتی خودرو تغییر کرد

مالکان خودروهای فرسوده می توانند خودرو وارد نمایند؛ کدام خودروها با چه شرایطی؟

قیمت موتورسیکلت در بازار به شدت کاهش یافت / فهرست قیمت تازه تمامی موتورسیکلت ها

منبع: بیت ران

به "کاتالوگ ری را منتشر شد ، مشخصات فنی و آپشن های ری را ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاتالوگ ری را منتشر شد ، مشخصات فنی و آپشن های ری را ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید