کاهش وزن با یک کلیک!

به گزارش وبلاگ خبری، ایسنا نوشت: یک اپلیکیشن تازه تنها با ثبت یک تصویر می تواند بگوید دقیقا چه اندازه کالری در غذای شما وجود دارد.

کاهش وزن با یک کلیک!

تعداد بی نهایتی از اپلیکیشن ها وجود دارند که ادعا می نمایند می توانند به کاهش وزن یاری نمایند. اما اکنون یکی از آن ها ادعا می نماید که می تواند به شما بگوید دقیقا چه مقدار کالری در غذای شما وجود دارد و این کار را تنها با ثبت یک عکس از آنچه می خورید، انجام می دهد.

اپلیکیشن از شما می خواهد که از وعده های غذایی خود عکس بگیرید.

این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی می تواند نوع غذای موجود در بشقاب شما و بعلاوه مقدار آن را تشخیص دهد تا آن را تجزیه و تحلیل کند. نسخه جدیدی از این اپلیکیشن که در روزهای آینده در بریتانیا عرضه خواهد شد، دارای یک قابلیت به نام اسنپ 2.0 است.

کاربران از غذای خود عکس می گیرند و اپلیکیشن، غذاهای مختلف را در یک بشقاب شناسایی می نماید. آنها می توانند نتایج را در صورتی که برنامه در خصوص مقدار غذا یا نوع آن نادرست عمل نموده باشد، تغییر دهند. سپس کالری، پروتئین، چربی، کربوهیدرات و فیبر محاسبه می گردد. با گذشت زمان، برنامه بر اساس عادات غذایی فرد، در تشخیص آنچه که خورده بهتر می گردد.

توشار واشیشت (Tushar Vashisht)، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت این اپلیکیشن که در هند مستقر است، می گوید: این اپلیکیشن می تواند بیش از یک میلیون غذا را از یک تصویر تشخیص دهد و از چت جی پی تی نیز در تشخیص غذا بهتر عمل می نماید.

او گفت که چت جی پی تی، این چت بات معروف فقط تشخیص می دهد که یک وعده غذایی، به عنوان مثال، سالاد است یا نوع دیگری است، در حالی که اپلیکشین آنها نوع دقیق آن را تشخیص می دهد.

واشیشت گفت که بر اساس بازخورد مشتریان، او معتقد است این برنامه حدود 90 درصد دقیق عمل می نماید.

این اپلیکیشن دارای قابلیت های دیگری از جمله مربی سلامت هوش مصنوعی است که به کاربران توصیه های غذایی و ورزشی را بر اساس اهداف آنها مانند کاهش وزن، کاهش استرس یا خواب بهتر ارائه می دهد.

در حالی که این قابلیت ها در حال حاضر رایگان هستند، آنها فقط به عنوان بخشی از این برنامه هوشمند از ماه ژانویه در دسترس خواهند بود که هزینه آن 15 پوند در ماه است.

سایر اپلیکیشن های کاهش وزن می توانند اطلاعات دقیقی از وعده های غذایی که یک فرد می خورد ارائه دهند، اما معمولا از کاربران می خواهند تا برای ارائه اطلاعات دقیق، هر نوع غذا و مقادیر آن را وارد نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کاهش وزن با یک کلیک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش وزن با یک کلیک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید