گل محمدی: این شرایط تیمی است که در 7 سال 6 قهرمانی دارد ، عربستان دیگر برای آسیا نمی جنگد

به گزارش وبلاگ خبری، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لحظه خوبی به گل رسیدیم 15 دقیقه نیمه اول بازی را به حریف دادیم ولی در ادامه در ضربات ایستگاهی و ضدحملات موقعیت های خوبی داشتیم.

گل محمدی: این شرایط تیمی است که در 7 سال 6 قهرمانی دارد ، عربستان دیگر برای آسیا نمی جنگد

به گزارش وبلاگ خبری یحیی گل محمدی روز چهارشنبه در نشست پس از بازی و برد یک بر صفر مقابل میزبان خود تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: بازی سختی بود تراکتور تیم جوان و خطرناکی در فاز حمله است.

وی با بیان اینکه مسائل زیادی داریم که توجه به آنها نمی شود، افزود: ما اراده برد داشتیم نمی دانم با چه زبانی از بازیکنانم تشکر کنم درود می فرستم به آنها امیدوارم این نتایج را با وجود سختی ها ادامه دهیم با حمایت هواداران راه خود را بهتر ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه درود به غیرت و شرف بازیکنانم می فرستم، یادآور شد: آنالیز بخشی مهم از فوتبال است که از بچه های فنی تیم تشکر می کنم نتایج کار جمعی است.

وی افزود: شناخت خوبی از حریف داشتیم با توجه به اینکه فقط یک بازی از تراکتور دیده بودیم آنالیز فردی بیشتر داشتیم.

وی همچنین گفت: اینکه در جمع شما هستم خوشحالم، بازی خیلی جذابی برای ما بود نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم با توجه به جو فوق العاده که هواداران تراکتور برای تراکتور ساخته بودند نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با تشکر از هواداران پرسپولیس که به استادیوم یادگار امام(ره) آمدند، ادامه داد: امروز شاهد فرهنگ خوب هواداری در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز بودیم که تشکر می کنم.

وی همچنین با بیان اینکه تراکتور ظرفیت این را دارد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد، تاکید کرد: آقای خمز تاثیر خوبی در تراکتور داشته و امسال بازیکنان خوبی جذب کرده و پارسال و امسال نیز تراکتور تیم خطرناکی شده و موقعیت های خوبی می سازد، اما بازیکنان ما می دانستند که چه می خواهند.

گل محمدی ادامه داد: در خط دفاعی عالی بودیم و به غیر از یکی دو صحنه واکنش های دفاعی خوبی داشتیم و کمترین موقعیت را به حریف دادیم.

وی افزود: ما در ضدحملات نشان دادیم که موقعیت های خوبی برای گل های دوم و سوم داشته باشیم بعد از اینکه توپ را از دست می دادیم پرس خوب کردیم از جلو، مخصوصا نیمه دوم که در بعضی دقایق این کار را انجام دادیم.

وی همچنین با اشاره به مسابقات لیگ فوتبال باشگاه های آسیا که به زودی مسابقات آن آغاز می شود و تیم های تراکتور و پرسپولیس به عنوان کنندگان کشورمان در این مسابقات شرکت دارند، گفت: یه جورایی تیمهای عربستانی از فوتبال آسیا فاصله می گیرند و به سمتی می روند که اصلا برای آسیا نمی جنگند نوع نگاهی که شاید اغراق بیشتری دارد، تیم های قطری هم این کار را انجام می دهند.

وی افزود: امسال یک سری محدودیت هایی بخاطر قوانین تازه و مسائل باشگاه داریم تیمی که هفت سال گذشته فقط شش قهرمانی لیگ دارد این شرایط باشگاه است نه پاداش داریم و نه امکانات، این تیم رها شده و توجهی نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: باید با تیم های تا دندان مسلح بجنگیم نمی خواهم با آبروی باشگاه بازی کنم ما هنوز هیچ دریافتی نداشتیم و از پارسال هم طلب داریم،

اگر می خواهیم در آسیا رقابت کنیم باید همه کمک کنند شرایطی به وجود بیاید که قوی تر از پارسال شویم.

وی با بیان اینکه 2 هفته دیگر زمین تمرین ما از بین می رود، گفت: یک بار گفتم بعضی ها برداشت بد کردند چون تراکتور، پرسپولیس، استقلال و سپاهان در پی بازیکنان چند میلیاردی تراز اول نباشد اما باید اینها باشند تا سطح فوتبال ما فراتر برود.

وی خاطر نشان کرد: دیدگاه ما به فوتبال حرفه ای نیست و صرف برگزاری و تمام کردن مسابقات هدف اصلی برگزار کنندگان است و تیم اول و تیم چهاردهم هیچ فرقی باهم ندارند.

وی ادامه داد: بارها گفته شده اما توجهی نشده که نگاه حرفه ای برای سرمایه گذاری در فوتبال باشد البته کشوری داریم که استعدادهای فوتبالی زیادی داریم هواداران خوب داریم امروز دیدید که نزدیک صد هزار نفر برای یک بازی آمده بودند این یک سرمایه است.

منبع: همشهری آنلاین

به "گل محمدی: این شرایط تیمی است که در 7 سال 6 قهرمانی دارد ، عربستان دیگر برای آسیا نمی جنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: این شرایط تیمی است که در 7 سال 6 قهرمانی دارد ، عربستان دیگر برای آسیا نمی جنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید