9 میلیون ایرانی مسابقات کشتی را از تلوبیون دیدن کردند

به گزارش وبلاگ خبری، پلتفرم تلوبیون در طول برگزاری مسابقات کشتی 2022 میزبان بیش 9 میلیون کاربر منحصر به فرد در مراجعه به سایت و اپلیکیشن بود.

9 میلیون ایرانی مسابقات کشتی را از تلوبیون دیدن کردند

9.1 میلیون کاربر منحصر به فرد از ظهر شنبه 19 شهریور تا شامگاه یکشنبه 27 شهریور، به وسیله پخش زنده شبکه های سه و ورزش سیما در تلوبیون، مسابقات کشتی قهرمان دنیا 2022 بلگراد را آنلاین دیدن کردند.

به عبارتی، از هر 8 ایرانی، یک نفر این مسابقات را از تلوبیون مشاهده نموده است. از این تعداد، 5.6 میلیون کاربر منحصر به فرد از اپلیکیشن و 3.5 میلیون کاربر منحصر به فرد از سایت تلوبیون استفاده کردند. بعلاوه در این بازه زمانی، 33 میلیون و 900 هزار مراجعه به سایت و اپلیکیشن تلوبیون ثبت شد.

رکورد دیدنی مسابقات غیرفوتبالی در تلوبیون شکست

مسابقه فینال میان حسن یزدانی و دیوید تیلور، با ثبت 628 هزار کاربر همزمان، رکورد دیدنی مسابقات غیرفوتبالی در تلوبیون را شکست. مسابقه فینال رحمان عموزاد نیز که شب گذشته برگزار گردید، با 554 هزار کاربر همزمان، دومین رقابت پرمخاطب این دوره از مسابقات در پخش زنده از تلوبیون بود.

علاوه بر پخش زنده، ویدیوی آرشیو مسابقه حسن یزدانی با تیلورِ آمریکایی 197 هزار مرتبه و ویدیوی آرشیو مسابقه فینال رحمان عموزاد 125هزار مرتبه در 24 ساعت نخستِ بعد از اتمام بازی، دیدن شدند. گفتنی است، بیشترین بازدید یک مسابقه هم برای ویدیوی شکست مهدی محسن نژاد در 60 کیلوگرم فرنگی بود که تا کنون 239 هزار مرتبه دیدن شده است.

مصرف روزانه اینترنت تلوبیون به 2 پتابایت نزدیک شد

بعلاوه روز شنبه 26 شهریور، کاربران تلوبیون با 1،93 پتابایت (حدود یک میلیون و نهصد هزار گیگابایت) مصرف، رکورد مصرف اینترنت در 24 ساعت در این پلتفرم را شکستند.

تلویزیون تعاملی تلوبیون، با توسعه زیرساخت ها و افزایش امکانات فنی، در کوشش است برترین شرایط را برای پخش مسابقات جام دنیای فوتبال 2022 قطر فراهم کند و میزبان میلیون ها کاربر ایرانی در روز های برگزاری این رویداد مهم باشد.

وبلاگ خبری فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "9 میلیون ایرانی مسابقات کشتی را از تلوبیون دیدن کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 میلیون ایرانی مسابقات کشتی را از تلوبیون دیدن کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید