احداث سیستم روشنایی در محور های مواصلاتی مازندران

به گزارش وبلاگ خبری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ازاحداث سیستم روشنایی در محور های مواصلاتی استان اطلاع داد.

احداث سیستم روشنایی در محور های مواصلاتی مازندران

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: اجرای سیستم روشنایی نقطه ای در 6 تقاطع پر تصادف محور ساری- کیاسر، طراحی و اجرای روشنایی طولی به طول نزدیک به 7 کیلومتر، تکمیل تاسیسات ایمنی هوشمند تونل ها به تعداد 3 دستگاه و بازسازی پایه های قدیمی جاده دریا مرکز استان به طول 8 کیلومتر را در بازده زمانی 6 ماهه اول سال جاری اجرایی نموده است.

او درباره اجرا نشدن سیستم روشنایی در بعضی از راه های استان، اضافه نمود: با توجه به اعتبارات محدود احداث سیستم روشنایی با اولویت تونل ها، زیرگذرها، تقاطع غیرهمسطح، همسطح، نقاط حادثه خیز، مه گیر و ... است.

جهانیان گفت: هدف از روشنایی راه ها، دستیابی به حدی از قابلیت دید می باشد که رانندگان و عابرین پیاده را قـادر بـه رویـت سریع، تعیین و قابل تفکیک کلیه جزییات مهم شیء مورد نظر، همترازی جاده و هرگونـه مانعی که ممکن است در جاده حضور پیدا کند، می نمایند.

او اضافه نمود: حداقل مقدار مورد احتیاج روشنایی سطح راه بستگی به نوع آن، سرعت و حجم ترافیک شبانه راه، شرایط مکان های اطراف راه و کاربری آن و بعلاوه مقدار عبور و مرور عابرین پیاده دارد.

بیش از 430 کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران در حال حاضر دارای روشنایی می باشند.

وبلاگ خبری مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احداث سیستم روشنایی در محور های مواصلاتی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث سیستم روشنایی در محور های مواصلاتی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید