اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار ملی برای محور کمیجان-آهنگران

به گزارش وبلاگ خبری، مدیر کل راهداری استان مرکزی از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار ملی برای محور کمیجان-آهنگران اطلاع داد.

اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار ملی برای محور کمیجان-آهنگران

زندی فرمدیر کل راهداری استان مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان در گفت و گو با خبرنگار از ، از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار ملی جهت تعریض و اصلاح محور کمیجان آهنگران اطلاع داد.

زندی فر در بازدید از جاده های روستایی و پل های ارتباطی اسیب دیده از سیل سال گذشته شهرستان کمیجان اضافه کرد: اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های روستایی و نقاط آسیب دیده از سیل سال گذشته با تخصیص اعتبار لازم در اولویت کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته است.

زندی فرمدیر کل راهداری استان در بازدید از جاده های روستایی و پل های ارتباطی آسیب دیده از سیل سال گذشته شهرستان کمیجان بههمراه جمعی از مسئولان شهرستان کمیجان مسائل و مسائل این حوزه را مورد آنالیز قرار داد و بر تسریع انجام پروژه های در دست اقدام تاکید نمود.

عملیات اجرایی طرح تعریض و بهسازی محور کمیجان به آهنگران به طول 60 کیلومتر دهه فجر سال 90 با حضور علی اکبر شعبانی فر استاندار وقت استان مرکزی و جمعی از مسئولان استان شروع شد.

این محور از راه های فرعی درجه سه محسوب می شده که با تعریض و بهسازی آن به راه اصلی درجه یک تبدیل و پیچ های غیرمهندسی و نقاط حادثه خیز آن نیز اصلاح می گردد.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار ملی برای محور کمیجان-آهنگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار ملی برای محور کمیجان-آهنگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید