ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش وبلاگ خبری، در حالی که شما می توانید یک تقویت کننده وای فای 5 میلیون تومانی برای بهبود شرایط سیگنال دهی خانه و افزایش سرعت اینترنت بخرید؛ تی پی لینک RE220 را باید ارزان ترین اکستندر وای فای ولی در عین حال بهترین و مالی ترین انتخاب دانست.

ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک برای افزایش سرعت اینترنت

چرا اکستندر وای فای نیاز داریم؟

سرعت اینترنت و وای فای ما اصلا با کارهایی که انجام می دهیم؛ سازگاری ندارد. همه دوست داریم استریم آنلاین داشته باشیم؛ ساعت ها مشغول بازی آنلاین باشیم؛ فیلم ها و سریال ها و فایل ها خود را با سریع ترین اینترنت ها دانلود کنید و وب گردی روانی انجام بدهیم.

اما سرعت اینترنت ایران از یک سود و ضعیف بودن مودم هایی که داریم و غالبا وای فای تک بانده دارند؛ از سوی دیگر، دشمن شماره یک ما هستند تا به این خواسته مان نرسیم.

در خانه هایی که نقاط کور وای فای هست یا متراژ بزرگی دارند؛ دستگاه های اکستندر وای فای، راه حل ارزان و مناسبی برای بهبود شرایط سیگنال دهی وای فای و تقویت سرعت اینترنت است.

ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک

ما پیش تر، هم خبر عرضه تقویت کننده وای فای را منتشر کردیم و هم در راهنمای خرید کوتاهی اشاره کردیم را می توان ارزان ترین و بهترین اکستندر وای فای در دنیا دانست.

حتی در مطلب نیز این تقویت کننده را گنجاندیم.

جالب است با گذشته 3 سال از عرضه این اکستندر وای فای، هنوز هم در بازارهای دنیای و سایت آمازون، پر فروش ترین Budget Extender محسوب می شود و در فهرست بهترین اکستندرهای سال قرار گرفته است.

قیمت اکستندر وای فای تی پی لینک RE220 در سایت آمازون به 15 دلار رسیده ولی در ایران حدود 1/700/000 تا 1/800/000 تومان است که باید قیمت مناسبی محسوب می شود.

چرا باید تی پی لینک RE220 را بخریم؟

اکستندر RE220 چند ویژگی منحصربه فرد، جدای از قیمت مناسب و پایین دارد که باعث شده چندین سال جزو محبوب ترین تقویت کننده های وای فای باقی بماند.

نخست، نصب و راه اندازی آن بسیار آسان است. کافی است این اکستندر را به پریز برق بزنید. سریعا وای فای خانگی شما را شناسایی کرده و به آن وصل می شود.

از هر دو کانال وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و اگرچه در رده AC750 است (یعنی سرعت 300 مگابیت روی کانال 2.4 گیگاهرتز و سرعت 433 مگابیت روی کانال 5 گیگاهرتز) ولی سرعت قابل قبولی به شما می دهد.

مزیت بزرگ دیگر این اکستندر وای فای، محدوده پوشش دهی بسیار بالای آن به دلیل استفاده از سه آنتن داخلی است. راحت می توانید یک اتاق 20 متری را با این تقویت کننده، وای فای بهتری بدهید.

مهم ترین مزیت RE220 را هم برخی کاربران، داشتن درگاه شبکه اترنت می دانند که باعث می شود بتوانید کنسول بازی، پی سی، لپ تاپ، تلویزیون و هر دستگاه دیگری را با کابل شبکه به آن وصل کنید و باز هم سرعت بیشتری بگیرید.

از اتصال 30 دستگاه به طور همزمان پشتیبانی می کند و در تست ها، کمترین قطعی یا عدم پایداری را نشان می دهد. سرعت های 120 مگابیت روی فرکانس 5 گیگاهرتز و 100 مگابیت روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز را با این Wi-Fi extender تجربه کردیم.

یک مود High-Speed Mode دارد که می تواند یک یا چندین فرکانس رادیویی را برای لینک backhaul پیدا کند تا سریع ترین اینترنت را بگیرد.

مصرف انرژی آن هم فقط 6 وات است و مستقیم به پریز برق وصل می شود.

برای خانه های بزرگ، می توانید دو یا چند عدد TP-Link RE220 را خریداری و در هر اتاق بگذارید تا هر کجا که دوست دارید؛ وای فای قوی و اینترنت سریع تری داشته باشید.

اگر دوست داشتید بیشتر درباره اکستندرها بخوانید و با مدل های بیشتری آشنا شوید؛ پیشنهاد می کنیم پرونده ویژه ما را بخوانید.

منبع: شبکه چی

به "ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک برای افزایش سرعت اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین اکستندر وای فای تی پی لینک برای افزایش سرعت اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید